ارائه خدمات نسل جدید سقف کاذب


سقف های کاذب باری را تحمل نمی کنند و فقط برای زیبایی استفاده می شوند. در حال حاضر انواع سقف های کاذب در ایران وجود دارد و در حال حاضر آخرین نسل از سقف های کاذب در ایران سقف های کشسان یا آسمان مجازی است که زیر مجموعه ای از سقف های تصویری می باشد. این سقف های کشسان از نظر زیبایی کاملاً قابل توجه هستند. موجود در طرح های مختلف.

از این رو شرکت ما با ارائه خدمات نسل جدید سقف کاذب با بهترین متریال توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

ارائه خدمات نسل جدید سقف کاذب

انواع طرح های سقف کاذب کشسان

انواع طرح های سقف کاذب کشسان در حال حاضر در بسیاری از پروژه ها از مدل های سقف کاذب مختلف استفاده می شود و اکثر ما شاهد استفاده از سقف کاذب کناف بوده ایم. این سقف در دو مدل کنفی سقفی ثابت و کنفی متحرک کاربرد دارد کاشی های گچی در سقف کناف ثابت به صورت یکپارچه یا با طرح های هندسی خاص اجرا می شود. در سقف کناف متحرک از کاشی های گچی یا پروفیل های گالوانیزه استفاده می شود.

سقف کاذب رابیتس یکی از قدیمی ترین انواع سقف کاذب می باشد که پرمصرف ترین نوع سقف کاذب در بازار می باشد.این سقف از رابیتس و گچ تشکیل شده است. زیرساخت این نوع سقف با مصالحی مانند نبشی، آرماتورها همیشه در دسترس است.

اگر خانه نباید پر سر و صدا باشد یا صدا نباید از بیرون خانه بیاید، بهترین گزینه انتخاب سقف کاذب چوبی یا آکوستیک است. استفاده از سقف های چوبی می تواند به فضای خانه روح و جلا ببخشد. مناظر زیبایی را در دکوراسیون منزل به نمایش می گذارد.

از آنجایی که قیمت سقف کشسان حمام نسبتاً بالا است، اغلب یکی از اتاق ها را با این سقف پوشانده و یا با مصالح دیگر ترکیب می کنند تا از زیبایی آن لذت ببرند.

پایه های مقوایی یا پارچه ای به دلیل اینکه در این سقف هر کاشی در قسمت مخصوص به خود قرار می گیرد، فضای پشت آن به راحتی برای نصب قابل دسترسی است و همچنین به راحتی تعمیر می شود. این نوع سقف عمدتاً در مناطق مسکونی استفاده نمی شود و در مکان هایی که می خواهیم صدای محیط را کاهش دهیم استفاده می شود.سینماها، تئاترهای، سالن های کنفرانس، بانک ها و … از این سقف استفاده می کنند همچنین به مقرون به صرفه بودن و قیمت آن نیز توجه می شود.

عرضه کننده خدمات نسل جدید سقف کاذب

عرضه کننده خدمات نسل جدید سقف کاذب قیمت نهایی سقف لابل شامل هزینه های انجام شده برای ایجاد این سقف می باشد. دو عامل مهم وجود دارد که مستقیماً بر قیمت سقف کاذب تأثیر می گذارد: ماده ای که در سقف استفاده می شود: در قسمت متریال از دو نوع مصالح استفاده می شود، یکی قسمت قابل رویت و دیگری مصالحی که استحکام و اتصال سقف کاذب به سقف اصلی و اتصال سقف کاذب را تامین می کند.

در مورد لوازم جانبی است. هزینه های حمل و نقل، کارگاه، بیمه و غیره به هزینه نهایی کار اضافه می شود. هزینه های جانبی دیگری نیز شامل می شود به همین دلیل برای محاسبه قیمت تمام شده سقف کاذب باید هزینه های مربوط به متریال و کاربرد به طور دقیق کنترل شود تا بتوانید مناسب ترین قیمت سقف کاذب را محاسبه کنید. اغلب عواملی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم تاثیر زیادی بر روی مواد مصرفی دارند و این تغییرات باعث افزایش یا کاهش قیمت تمام شده می شود که می توانید با مراجعه به شرکت ما که عرضه کننده خدمات نسل جدید سقف کاذب هستیم مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *