جدیدترین نسل سقف کاذب با کیفیت ارزان در ایران


سقف کاذب هیچ باری را بر روی خود حمل نمی کند و فقط برای زیبایی کاربرد دارد.

هم اکنون انواع مختلفی سقف کاذب در ایران وجود دارد که در حال حاضر جدیدترین نسل سقف کاذب در ایران سقف کاذب کشسان و یا آسمان مجازی می باشد که از زیر مجموعه های سقف های تصویری می باشد.

که سقف های کشسان  از نظر زیبایی بسیار چشم نواز است. در طرح های مختلفی وجود دارد. 

جدیدترین نسل سقف کاذب با کیفیت ارزان در ایران

بهترین برند سقف کاذب در بازار تهران

بهترین برند سقف کاذب در بازار تهران

سقف کاذب یکی از مواردی است که در هنگام بازسازی و یا ساخت آپارتمان های جدید مورد توجه قرار می‌ گیرد. و بسیاری از مواد که در ساخت فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و سقف کاذب ایرانی است که در انواع جنس ها و مدل ها تولید و عرضه می‌ شود.

در بازار تهران بهترین برند های سقف کاذب موجود می باشد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. انواع سقف های کاذب شامل سقف های پی وی سی و کناف، آسمان مجازی، تایل های ۶۰ در ۶۱ و نوع های دیگر است.

مهم نیست که پروژه مورد نظر تا چه حدی بزرگ و یا کوچک است مهم ترین موضوع در هنگام خرید انتخاب برند مناسب و همچنین همخوانی جنس با محیط مورد نظر برای طول عمر بیشتر و همچنین هماهنگ بودن با محیط می باشد.

برای تهیه بهترین سقف کاذب در بازار تهران باید به مواردی از جمله کیفیت و برند سازنده بسیار دقت کرد.

بازار سقف کاذب با مناسب ترین قیمت

در حال حاضر در اکثر پروژه ها از مدل های مختلف سقف کاذب استفاده می‌ کنند و اکثراً دیده‌ایم که از سقف کاذب کناف استفاده می شود. این سقف به دو مدل استفاده می شود: کناف ثابت سقف و کناف متحرک

در سقف کناف ثابت از تایل های گچی استفاده می شود که به صورت یکپارچه و یا طرح‌های هندسی خاصی اجرا می‌ شود

در سقف کناف متحرک از تایل های گچی و یا پروفیل هایی از جنس گالوانیزه استفاده می شود. 

ویژگی منحصر به فرد این نوع سقف این است که هر زمان بخواهیم تاسیسات به کار برده در سقف در دسترس باشد به راحتی می‌توان تایل ها را برداشت.

سقف کاذب رابیتس یکی از قدیمی ترین انواع سقف کاذب می باشد که از رایج ترین نوع سقف در بازار است این سقف از رابیتس و اندود گچ تشکیل می‌شود. زیرسازی این نوع سقف از مصالح همیشه در دسترس مانند نبشی و میلگرد می باشد معمولاً در زمانی که کناف کار حرفه ای نداریم از سقف رابیتس استفاده می‌ کنیم چون قیمت آن از کناف بسیار بالاتر می شود.

اگر لازم می باشد که صدای منزل به بیرون نرود و یا از بیرون منزل صدا به داخل نیاید بهترین گزینه برای انتخاب سقف کاذب چوبی و یا آکوستیک می باشد. که استفاده از سقف چوبی می تواند به فضای منزل روح و جلا بدهد. در دکوراسیون منزل یک چشم انداز زیبا به نمایش می‌گذارد. از آن جا که قیمت این نوع سقف نسبتا بالا می باشد معمولا یکی از اتاق ها را با این سقف پوشش می دهند و یا با مصالح دیگر ترکیب می کنند تا از زیبایی آن بهره ببرند.

 سقف کاذب آکوستیک یا جاذب صوت اکثر سقف ها عایق صوت هستند و صدا را از خود عبور نمی دهند ولی به محیط برمی‌گردانند اما سقف کاذب آکوستیک هم عایق صوت است و هم جاذب صوت که سر و صدای محیط را خیلی کم می کند این سقف از نوع سقف های مشبک می باشد که از پایه های گچی، مقوایی و یا پارچه ای تشکیل می شود چون در این سقف هر تایل در قسمت خودش جایی می گیرد به راحتی به فضای پشت آن برای تاسیسات می توان دسترسی داشت و همچنین به آسانی قابل تعمیر می باشد.

این نوع سقف عمدتاً در فضاهای مسکونی کاربرد ندارد و در مکان هایی استفاده می شود که بخواهیم سر و صدا را در محیط کم کنیم  سینما ها، سالن های تئاتر، سالن های کنفرانس، بانک‌ها و غیره از این سقف استفاده می کنند.این سقف با توجه به قیمت مناسب و صرفه اقتصادی در فضاهای آموزشی نیز استفاده می‌ شود. 

اما با استفاده از بعضی نکات می توانید در بازار سقف کاذب را با مناسب ترین قیمت و مناسب با کاربری خود و هزینه هایی که برای ایجاد سقف کاذب انجام دهید انتخاب کنید.باید در هنگام تهیه سقف کاذب به کاربرد سقف که برای چه فضایی استفاده می شود مثلا سالن پذیرایی اتاق خواب ها و یا لابی ها و فضا های اداری در نوع ومدل سقف کاذب بسیار دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

از آنجا که استفاده از سقف کاذب بسیار رواج پیدا کرده است بنابراین بازار  سقف کاذب بسیار مناسب می باشد و با کمی صرف وقت و حوصله می توان جدید ترین نسل سقف کاذب را با مناسب ترین قیمت نیز تهیه کنید. 

قیمت بهترین سقف کاذب در بازار کشور

قیمت بهترین سقف کاذب در بازار کشور

برای اینکه بتوانیم بهترین سقف کاذب را انتخاب کنیم باید ابتدا با انواع سقف های کاذب و چگونگی نصب آن ها آشنا باشیم تا بتوانیم بهترین نوع از لحاظ قیمت و همچنین متناسب با مکانی که باید استفاده شود را از بین انواع گوناگون سقف های کاذب انتخاب کنیم. سقف های کاذب با توجه به متریال های استفاده شده در آن ها انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر می باشد: سقف کاذب کناف و سقف کاذب پی وی سی، سقف کاذب کشسان، سقف کاذب رابیتس، سقف کاذب چوبی و سقف کاذب آلومینیومی.

حال می خواهیم بدانیم که چه مواردی در تعیین قیمت سقف کاذب موثر می باشد؟

قیمت نهایی سقف کاذب شامل هزینه هایی می شود که برای تشکیل این سقف انجام می شود. دو عامل مهم بر تعیین قیمت سقف کاذب تاثیر مستقیم دارد:

  1. یک متریال به کار برده شده در سقف: در قسمت متریال دو گونه متریال  به کار برده می‌شود یکی قسمتی است که دیده می شود و دیگری مصالحی است که وظیفه پایداری و اتصال سقف کاذب به سقف اصلی را به عهده دارد و قطعات سقف کاذب بر روی آن نصب می شود.
  2. هزینه‌های اجرا شده: که این هزینه ها شامل قسمت های زیادی می شود که مهمترین بخش آن دستمزد نصابان حرفه ای می باشد و بعد از آن مربوط به لوازمی است که در حین اجرا به کار برده می شود مانند نردبان و بشکه و غیره.

همچنین هزینه های جانبی دیگر شامل هزینه حمل و نقل، هزینه های کارگاه، بیمه و غیره هم وجود دارد که بر قیمت نهایی کار افزوده می شود .

پس برای محاسبه قیمت تمام شده سقف های کاذب باید هزینه‌های مربوط به متریال ها و اجرا به درستی بررسی شود تا بتوانید بهترین قیمت را برای سقف کاذب محاسبه کنید. معمولاً عواملی مانند تغییرات نرخ ارز و تورم بر مواد مصرفی بسیار تاثیرگذار می‌باشد و این تغییرات باعث افزایش و یا کاهش قیمت تمام شده می شود.

نکته مهم دیگر در تعیین قیمت سقف کاذب این است که این سقف بر اساس مترمربع از تصویر سقف بر روی زمین محاسبه می شود سقف کاذب یک کار هنری است که باید در محل اجرا شود و معمولاً هزینه کار هنری نسبت به کارهای دیگر بیشتر می باشد.

با همه آن چه که در مورد مسایل تاثیر گذار بر قیمت سقف کاذب گفته شد باید نهایت دقت خود را انجام بدهید تا بتوانید بهترین سقف کاذب را با قیمت مناسب و به صرفه تهیه کنید. نکته مهم تر از قیمت سقف کاذب، کیفیت و هزینه های نگهداری سقف کاذب می باشد که باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. 

سقف کاذب یک کار هنری است که باید در محل اجرا شود و معمولاً هزینه کار هنری نسبت به کارهای دیگر بیشتر می باشد 

فروش سقف کاذب با مناسب ترین قیمت

یکی از مواردی که در زیبایی فضای داخلی منزل تاثیر بسیار زیادی دارد سقف کاذب است سقف کاذب در انواع مختلفی اجرا می‌ شود که یکی از جدید ترین نسل سقف کاذب سقف کاذب سه بعدی می باشد.

سقف کاذب از محصولاتی نیست که بتوان از مکان خاصی آن را خریداری کرد بلکه این سقف اجرای یک کار هنری در محل مورد نظر می باشد. بلکه باید از مکان های مختلف مواد مورد نیاز را بسته به نوع سقفی که انتخاب می کنید خریداری کنید و در محل نصب توسط نصابان حرفه ای اجرا و نصب شود. فروش متریال های لازم برای سقف کاذب با مناسب ترین قیمت در اکثر نقاط ایران امکان پذیر است می باشد و بسته به محل مورد نظر و تقاضای خریداران انواع این متریال ها عرضه می شود. 

خرید سقف کاذب اورجینال

خرید سقف کاذب اورجینال

سقف کاذب که از متریال های مختلفی مانند گچ، چوب، پی وی سی آلومینیوم و پارچه و غیره تولید و ساخته می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را بسته به کاربرد مکان مورد نظر شان دارد.

برخی سقف های کاذب کشسان هستند که برای نصب آنها نیاز به ابزار ویژه است. ابتدا پروفیل های ویژه دور تا دور سقف مورد نظر نصب می شود و سپس توسط دستگاه های مخصوص به همراه هیتر های خاص سقف کاذب پارچه ای نصب می شود.

این پارچه از نوعی کرباس اورجینال تهیه می‌ شود. یکی از صنایع چاپ که در چند دهه اخیر غوغای زیادی به پا کرده و طرفداران فراوانی دارد صنعت طراحی و چاپ اورجینال تصاویر سه بعدی است که بر روی سقف کشسان پارچه‌ای کاری زیبا و شکیل را ارائه می دهد برای خرید و نصب سقف کاذب اورجینال باید به مراکز و افراد ماهر و معتبر مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نوع سقف چه از نوع پارچه ای و کشسان و یا از انواع دیگر آن را خرید کنید. 

خریدار سقف کاذب با کیفیت ترین در تهران

سقف کاذب امروزه یکی از روشهای معماری نوین به شمار می‌آید که در ساختمان ها استفاده فراوانی می شود با پیشرفت علم و صنعت در ساخت و ساز امروز استفاده از سقف کاذب یکی از گزینه های جالب و متفاوت است که به دلیل تنوع بالایی که در انواع سقف کاذب وجود دارد از سقف کاذب ساده گرفته تا مدل های پیشرفته سقف کاذب سه بعدی و یا کشسان و آسمان نما، مشبک و مدل های دیگر متقاضیان خرید آن زیاد شده است.

خریدار سقف کاذب در تهران باید به‌ دلیل وجود تعداد زیادی از مراکز فروش و ارائه خدمات سقف کاذب دقت کنند که متریال های با کیفیت را از مراکز معتبر تهیه کنند و از آنجا که سقف های کاذب مزایای زیادی دارد از جمله:

  • سبک بودن سقف کاذب
  • دسترسی آسان به تاسیسات زیر سقف
  • ایمنی و استاندارد سقف کاذب
  • و در اکثر موارد عدم شعله ور شدن در هنگام وقوع حوادث ناگهانی

به دلیل وجود همه این مزایا و دیگر مزایای آن استفاده از سقف های کاذب بسیار رواج پیدا کرده است از آنجا که استفاده از سقف کاذب در مکان های عمومی نیز بسیار رواج پیدا کرده است پس باید برای خرید این متریال ها بسیار دقت شود که از استانداردهای لازم برخوردار باشد و همچنین در هنگام خرید و انتخاب سقف کاذب دقت به این موضوع داشته باشیم که برای هر مکان متریال مناسب آن را انتخاب کنیم مثلاً: سقف کاذب آلومینیومی برای مکان های مرطوب بسیار مناسب می باشد. 

چگونه در خرید سقف کاذب اقتصادی عمل کنیم؟

چگونه در خرید سقف کاذب اقتصادی عمل کنیم؟

برای اینکه سقف کاذب کم هزینه تر باشد و اقتصادی تر عمل کنیم باید ابتدا نوع سقف کاذب را با مشورت و تحقیق به درستی انتخاب کنیم و بعد از آن برای نصب و اجرا اکیپ حرفه‌ای و متخصص برای انجام کار انتخاب کنیم زیرا اکیپ‌های حرفه ای تجهیزات به روزی برای نصب دارند و هیچ گاه کیفیت کار خود را فدای مسائلی مانند زمان و یا متریال های بی کیفیت نمی کنند.

در هنگام تهیه متریال باید با توجه و مشورت نصاب در این نوع مصالح و همچنین کیفیت آن ها مشخص شود و با توجه به توصیه نصاب برای خرید اقدام کنیم همچنین برای نصب سقف کاذب ابتدا با نصاب به توافق نهایی برسید زیرا هر نوع سقف کاذبی دستمزد خاص خود را دارد. 

برای خرید اقتصادی سقف کاذب باید به این مسئله توجه ویژه کنید که اگر ما در مکان مورد نظر به طور موقت یا مستاجر هستید سقف کاذب و متریالی را انتخاب کنید که قابل جابجایی باشد و بتوانیم این سقف را بدون اینکه آسیب ببیند باز کرده و به مکان جدید ببریم این گزینه نیز می تواند در خرید سقف کاذب اقتصادی به ما بسیار کمک کند

از آنجا که سقف کاذب فقط جنبه زیبایی ندارد بلکه مسئله ایمنی نیز بسیار مهم است و باید در خرید سقف کاذب بسیار دقت کنیم و فقط به دنبال قیمت ارزان نباشید بلکه کیفیت را هم ملاک انتخاب خود قرار دهید

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *