اجرای سقف کشسان در تهران


اجرای سقف کشسان تهران با بهترین رنگ و طرح ها از سوی برند معتبر انجام می شود. این نوع از کالا کیفیت عالی دارد و از جانب دیگر، به روش های استاندارد تولید می گردد. از جهتی، عرضه کننده بهترین محصولات شرکت تولید کننده سقف کشسان لابل را ارائه می دهد. باید بیان نمود که این محصولات امروزه نقش فراوانی در زیباسازی مکان های مختلف دارند. از سوی نصب سقف کشسان نیز با نرخ های مناسب انجام می شود.

اجرای سقف کشسان در تهران

لابل بهترین تولید کننده انواع سقف کشسان

لابل بهترین تولید کننده انواع سقف کشسان شرکت لابل بهترین تولید کننده انواع سقف کشسان است. این برند معروف، از پارچه های گوناگونی در این زمینه کار می گیرد و از سوی دیگر، با دستگاه های مجهز نقش های خیره کننده ای را ایجاد می کند. چنین کالاهایی نسل جدید از دیوار پوش ها به شمار می روند.

آنان را عموماً از 90 درصد pvc و 5 درصد پلاستیک سایزر و همچنین 5 درصد افزودنی های دیگر می سازند. نقش اصلی را در این محصولات، پلاستیک های سایزر ایفاء می کنند زیرا که باعث خاصیت کشسانی پارچه می گردند. از سویی، شرکت این سقف های کاذب را در ضخامت های 0.18 الی 0.25 میلی متر می سازد.

آنها بخشی از متریال خیلی نازک ساختمانی به شمار می روند. اما باید گفت که تولیدی از پارچه های دیگری نیز در این بخش کار می گیرد که نوع ساتن، لاکر، گلکسی، ترنسپرنت، کلودز و برلیانت هستند. با آنها سقف های کاذب مات، روشن و نیمه شفاف را می سازند. ولی چنین کالاهایی ویژگی های زیر را نیز دارا هستند:

  • ضد آب و رطوبت می باشند و برای همین می توان آنها را در سرویس های بهداشتی، استخر، جکوزی و غیره نصب کرد.
  • به راحتی قابلیت این را دارند که هر چند وقت یکبار، شستشو دهید و تمیز نمایید.
  • دستکم 50 سال عمر می کنند.
  • قابلیت جا به جایی را نیز دارا می باشند.
  • در برابر حشرات، گرد و غبار و همینطور حرارت نیز مقاوم اند.

نصب سقف کشسان در تهران

نصب سقف کشسان در تهران جهت نصب سقف کشسان تهران می بایست کار را به افراد فنی آن بسپارید. آنها با استفاده از تجارب و وسایلی که دارند، به خوبی از پس این کار بر می آیند. ولی برای اجرا، در گام اول پروفیل ها را نصب می کنند و با به کارگیری از گیره ها، محصول را در حالت معلق قرار می دهند.

سپس گرمادهی را انجام می دهند که همین امر سبب می شود تا حالت کشسان به خود گرفته و به راحتی بر روی پروفیل نصب شود. برای چنین کاری، نیاز به چندین نیروی فنی می باشد که یکی باید کار گرمادهی را پیش ببرد و سپس دیگری با کاردک ویژه آغاز به جا انداختن سقف به پروفیل ها کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *