فروش سقف کشسان اصفهان


از مدرن ترین سقف های کاذب، سقف کشسان می باشد. با توجه به اینکه محصولات سقف کاذب اصفهان بسیار معروف می باشد، فروش سقف کشسان اصفهان از طریق این مرکز به صورت مستقیم با قیمتی ویژه و مناسب انجام می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینترنتی مراجعه کنید و یا از طریق شماره های ثبت شده در پایین صفحه، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. 

فروش سقف کشسان اصفهان

مدل های مختلف سقف کشسان اصفهان

مدل های مختلف سقف کشسان اصفهان قبل از اینکه بخواهید از این سقف کاذب استفاده کنید باید آن را بشناسید تا بهترین دکوراسیون را داشته باشید. به طور کلی این سقف به دو دسته نور گذر و غیر نور گذر تقسیم می شود. نورپردازی در سقف نور گذر از پشت سقف انجام می شود ولی در دسته دوم روی سقف این کار قابل اجرا است.
از سقف کشسان به عنوان یک متریال مدرن و بسیار عالی در سقف های کاذب یاد می شود و مهم ترین دلیل استفاده از آن، سرعت نصب بسیار بالای آن بدون اینکه نیازی باشد وسایل خود را جمع کنید، بدون کثیفی و تخریب و همچنین بدون ایجاد گرد و غبار این کار انجام می شود.
انعطاف پذیری بالای آن نیز یکی از مواردی است که این محصول را خاص می کند و مهندسین طبق خلاقیت خود آن را اجرا می کنند. از مدلهای سقف کشسان اصفهان می توان به آسمان مجازی، گل، پرنده، جنگل، دریا، سه بعدی، چاپی، پارچه ای  و… اشاره کرد. این  سقف با توجه به سلیقه شما تولید و قابل اجرا است.
جنس این سقف به گونه است که مقاوم در برابر آتش، بخار آب، رطوبت، ثابت بودن رنگ در برابر نور و.. می باشد. این محصول در انواع مکان های مسکونی، ادراری، تجاری و… قابل اجرا است.  برای نصب ابتدا یک پوششی روی سقف ایجاد می شود سپس سقف کشسان در ابعاد مختلف با حرارت دادن به پوشش از قبل ساخته شده وصل می گردد.
سقف کشسان به راحتی باز می شود و قابلیت نصب مجدد و تعویض را دارد که بدون ایجاد گرد و غبار و تخریب انجام می شود. به دلیل سبک بودن در کم شدن وزن در ساختمان بسیار عالی می باشد و در برابر عواملی همچون زلزله مقاوم است از این رو بسیار مورد توجه  سازندگان و مهندسین قرار گرفته است.

استعلام قیمت سقف کشسان اصفهان

استعلام قیمت سقف کشسان اصفهان برای خرید و انتخاب طرح های مختلف و استعلام قیمت سقف کشسان اصفهان می توانید از طریق شماره های زیر با گروه ما تماس حاصل فرمایید. ما شما را در خرید و انتخاب انواع سقف کمک می کنیم و همچنین با در اختیار گذاشتن مدل های مختلف قیمت مناسب، در هزینه های اضافی صرفه جویی می کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *