نرخ اجرای سقف کشسان در غرب استان تهران


هر چقدر که زمان به جلوتر می رود پیشرفتهای بشر در زمینه ساخت و ساز بیشتر می شود و انواع مصالح و طرحهای جدید به وجود می آید. یکی از این امکانات جدید سقف کشسان است که جنس آن از نوع پی وی سی بوده و افراد متخصص در آن، اجرای سقف کشسان در غرب تهران را به نرخ ها مناسب بر عهده گرفته اند و کار را با بهترین کیفیت تحویل می دهند.

نرخ اجرای سقف کشسان در غرب استان تهران

نرخ مصوب درجه یک ترین سقف کشسان در ایران

نرخ مصوب درجه یک ترین سقف کشسان در ایراندر واقع این سازه نوعی از سقف کاذب محسوب می شود که در بین انواع آنها جزو به روزترین محصولاتی محسوب می شود که تا به حال در این عرصه ساخته شده است.
جنس این نوع از سقف پارچه ای است که از پلی وینیل کلراید ساخته شده و به دلیل خاصیت انعطاف و کشسانی زیادی که در آن وجود دارد، به نام سقف کشسان شناخته می شود.
برای اینکه بشود آن را در یک محیط اجرا نمود ابتدا باید یک پروفیل برای آن تدارک دید تا بتوان سقف را بر روی آن به راحتی سوار کرد.
این پارچه پس از حرارت دادن به راحتی کش می آید و سپس بر روی پروفیل قرار داده می شود و پس از خنک شدن به خوبی  می چسبد و یک اتصال محکم و قوی را ایجاد می کند.

کیفیت سقف کشسان به صورت مستقیم به ماده اولیه ای که از آن ساخته شده بستگی دارد و هر چقدر مرغوبیت و درجه خلوص پی وی سی بالاتر باشد مطمئنا محصول نهایی بهتر خواهد بود.
سقف کشسان استاندارد از لحاظ ضخامت نیز به خوبی بررسی شده و همواره سعی می شود که شاخصهای کیفیت جهانی در آن به نحو احسن رعایت شود.
برای اینکه همه مردم بتوانند از خدمات مربوط به این محصول استفاده کنند، برای آن نرخ مصوب تعیین شده و در حال حاضر درجه یک ترین نمونه ها در داخل ایران با قیمتهای مناسب در اختیار مردم قرار گرفته است.

عرضه سقف کشسان به اقصی نقاط دنیا

یکی از مواردی که باعث زیباسازی محیط خانه ها می شود نورپردازی درست و اصولی است که اگر بر اساس قواعد انجام گیرد می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
سقف کشسان قابلیت نورپردازی را به همراه دارد که باعث شده بتوان از آن در قسمتهای مختلفی مانند سقف و دیوار استفاده کرد و در محیطهای اجتماعی و فرهنگی نیز به شدت کاربرد دارد.
در بین انواع سقفهایی که امروزه برای محیطهای مسکونی تدارک دیده می شود، مدرنترین نوع مربوط به سقف کشسان است و علت منحصر به فرد بودن آن نیز جلوه بصری بی نظیری است که در آن دیده می شود.
به علاوه این موضوعات وزن این سازه نسبت به کناف و سایر سقفها بسیار کمتر است که به همین دلیل می توان آن را به راحتی نصب کرد و در صورت بروز خطرهایی مثل زلزله، ساختمان از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

یکی از مهمترین ویژگیها در این محصول که باعث شهرت و محبوبیت جهانی آن شده قدرت شستشوی آن است که با کمک گرفتن از این امکان می توان از بهداشت و تمیزی این سازه اطمینان حاصل کرد.
با توجه به تمام کاربردها و مزایایی که در سقف کشسان دیده می شود، بسیاری از کشور ها به دنبال تهیه و استفاده از آن هستند تا بتوانند از همه خصوصیات مفیدی که به همراه دارد بهره ببرند.
پخش عمده سقف کشسان در داخل کشور باعث شده که بسیاری از واحدهای مسکونی، اداری و تجاری به این امکان فوق العاده تجهیز شوند.
میزان بالای تولید سقف کشسان در داخل کشور عاملی شده که بتوان آن را با اقصی نقاط جهان عرضه کرد و امروزه تعداد زیادی از کشورها برای تهیه این سازه به سمت محصولات ایرانی آمده اند.

هزینه اجرای سقف کشسان در پایتخت به چه صورت است؟

هزینه اجرای سقف کشسان در پایتخت به چه صورت است؟اگر دقت کرده باشید گفته شد که این محصول با استفاده از پارچه ایجاد گردیده و این پارچه می تواند رنگها و طرحهای متنوعی به خود بگیرد.
در واقع تنوع بالایی که در طرحها داده شده این امکان را به وجود آورده که افراد بتوانند بر حسب حس زیبایی شناختی خود یک رنگ مناسب را انتخاب کنند و پس زا نصب از دیدن آن لذت ببرند.
در ساختار این سازه به غیر از پی وی سی مواد دیگری نیز وجود دارد ولی مقدار آنها کم است و مجموعا به ده درصد می رسد که در ادامه آنها را نام خواهیم برد.
پلاستی لایزر ماده ای است که تقریبا پنج درصد این محصول از آن ساخته شده و در واقع ایجاد حالت کشسانی و انعطاف در سقف به دلیل وجود همین عنصر است.

تقریبا نزدیک به پنج درصد نیز انواع افزودنیهای مجاز به آن اضافه می شود که می تواند تاثیرات مثبتی مانند استحکام و افزایش طول عمر را به همراه داشته باشد.
با توجه به تمام کارکردهایی که این سازه دارد بسیاری از افراد دوست دارند که آن را نصب کنند و از فواید آن بهره مند شوند که باید یک نگاه کلی و جامع نسبت به هزینه اجرا داشته باشند.
مهمترین عاملی که تعیین کننده میزان هزینه در این بخش می باشد متراژ کل سقف است که هر چقدر بالاتر در نظر گرفته شود، به صورت نسبی هزینه نیز با افزایش همراه خواهد بود.
با این وجود هزینه اجرا سقف کشسان در پایتخت تا جایی که امکان دارد پایین آمده تا همه مجموعه هایی که مایل به نصب آن هستند با کمترین نقدینگی آن را در اختیار بگیرند.

سفارش سقف کشسان مرغوب و ارزان درغرب کشور

همانطور که گفتیم یکی از ویژگیهای سقف کشسان سبک بودن است که این عامل مستقیما به ضخامت آن مربوط می شود.
مقدار این ضخامت فقط چیزی در حدود بیست و پنج صدم میلیمتر است که عدد بسیار کوچکی است و باعث شده مقدار جرم نهایی سازه به شکل شگفت انگیری کاهش پیدا کند.
این سازه یک محصول پیش ساخته محسوب می شود و برای جابجایی و حمل و نقل آن نیاز به انرژی زیادی نیست و هر کسی می تواند به راحتی آن را جابجا کند.
یکی از افزودنیهایی که در داخل این سقف به کار می رود زینک اکساید است که می تواندن تمامی باکتریها را از بین ببرد و در واقع اکثر سقفهای کشسان به دلیل وجود این ماده خاصیت آنتی باکتریالی نیز دارند.

این محصول به تازگی مطرح شده و با امکاناتی که فراهم آورده است، در همین مدت کم بسیاری از افراد به خرید و نصب آن ترغیب شده اند و به دنبال تهیه مرغوبترین محصولات در این بخش هستند.
خرید عمده سقف کشسان می تواند برای تمامی نقاط کشور صورت بپذیرد ولی در بعضی از نقاط مثل مناطق غربی ایران استفاده از این محصول بیشتر لازم است.
شهرهای پرجمعیت زیادی در نیمه غربی ایران وجود دارد که آنها نیز باید بتوانند به این تجهیزات دست پیدا کنند و از خصوصیات و مزایای سقف شیبدار بهره مند گردند.
در حال حاضر امکان سفارش شقف کشسان مرغوب و ارزان در غرب کشور فراهم شده و افرادی که احساس می کنند به آن نیاز دارند می توانند از طریق راه هایی که پیش بینی شده است نسبت به خرید و نصب آن اقدام نمایند.

مهمترین نکاتی که هر خریداری برای تهیه سقف کشسان باید بداند

مهمترین نکاتی که هر خریداری برای تهیه سقف کشسان باید بداندبرای انجام یک انتخاب درست باید عوامل مختلفی مانند کیفیت، قیمت و طرح را در نظر گرفت و پس از انجام بررسی کامل درباره این موارد، بهترین محصول را انتخاب کرده و خریداری نمود.
مهمترین نکته ای که باید در تهیه سقف شیبدار به آن دقت کرد رنگ و طرح آن است زیرا در مکانهای مختلف نوع دکوراسیون متفاوت است و سقف باید با سایر اجزای یک اتاق یا سالن هماهنگی داشته باشد.
در واقع اول باید تم رنگی دیوارها و کف ساختمان در نظر گرفته شود و سپس بر اساس آن رنگی که دارای تناسب با محیط است انتخاب شده و در نهایت نصب گردد.
یکی دیگر از مواردی که حائز اهمیت است قابلیت شستشو در آن است که حتما باید قبل از خرید به آن دقت کرد زیرا معمولا با گذشت زمان گرد و غبار و انواع آلودگیها بر روی آن می نشیند.

برای اینکه اجرای این طرح به خوبی صورت بگیرد حتما باید متراژ کاملا دقیق اندازه گیری شود تا بتواند تمامی قسمتها را پوشش دهد و کمبودی در این زمینه ایجاد نشود.
در این محصول نیز درجه بندیهای مختلف وجود دارد و هر کسی باید با در نظر گرفتن بودجه ای که برای اینکار کنار گذاشته است، یک برند خاص را انتخاب کند و از آن بهره مند شوند.
در سایت تخفیف سقف کشسان مهمترین نکاتی که هر خریداری باید برای تهیه سقف کشسان بداند ذکر شده و هر کسی که به این پایگاه اینترنتی دسترسی داشته باشد، می تواند با بررسی عوامل مختلف بهترین خرید را به انجام رساند.
در هنگام خرید بهتر است حتما محصول نسوز تهیه شود زیرا در داخل فرمولاسیون آن از کلر زیادی استفاده شده و می تواند در هنگام بروز حوادث و آتش سوزی به خوبی در مقابل حرارت دوام بیاورد.

نمایندگی انحصاری سقف کشسان

در بحث تنوع سقف کشسان محصولات زیادی ایجاد شده است که به صورت خلاصه مهمترین آنها را در زیر نام می بریم.

  • رنگ مات
  • سقف کشسان ساتن
  • سقف آینه ای 
  • سقف گلکسی
  • سقف برلیانت

هر کدام از این موارد می توانند با توجه به نوع دکوراسیون داخلی که در هر محیطی به کار رفته است انتخاب شوند که در نهایت محیط را جذاب و دلنشین می کنند.
سقفهای آینه ای نام دیگری نیز دارند که به لاکر معروف است و در بین انواع محصولاتی که در این حوزه معرفی شده دارای بیشترین تنوع در طرح و رنگ است.
بافت لاکر به گونه ای ایجاد گردیده که می توان چیزی در حدود صد و پنجاه رنگ مختلف را در آن پیاده سازی کرد که طرحهای شاهکاری از همین نوع از سقف کشسان به وجود آورده است.
بسیاری از افراد دوست دارند که طرحهای خود را به صورت کاملا سفارشی بر روی سقف کشسان ایجاد کنند که به دلیل امکان چاپ بر روی این سازه ها می توان آن را عملی کرد.

معمولا عملیات چاپ بر روی این سقفها با استفاده از دستگاه هایی انجام می شود که می توانند طرح را در عرضی حدود سه تا پنج متر به خوبی بر روی پارچه پیاده سازی کنند.
البته محدودیت چاپ در طول وجود ندارد و بر اساس اندازه محیط می توان سقفهای کشسان را با طولهای مختلفی ایجاد کرده و در نهایت در مکان مورد نظر نصب گرداند.
در حال حاضر بایگانی فروش سقف کشسان نمونه های متنوعی ایز این محصول را در اختیار دارد و پس از بازدید و انجام بررسیهای مربوطه می توان یکی از طرحها را انتخاب کرد.
نمایندگی انحصاری سقف کشسان انواع این محصول را که در بالا ذکر شد در ختبار دارد و هر کس بر حسب سلیقه خود می تواند خرید خود را نهایی کند.

سقف کشسان به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرند؟

سقف کشسان به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرند؟کاربرد سقف کشسان می تواند در مکانهای زیادی باشد که از مهمترین آنها می توان محیط خانگی، اداری، تفریحی و تجاری را نام برد.
ممکن است شما نیز تا به حال تصویری را در یک مجله یا در جستجوی اینترنت دیده باشید که بسیار جذاب و دوست داشتنی است.
خبر خوب آن است که شما می توانید به راحتی آن عکس یا طرح را بر روی سقف کشسان ایجاد کنید و با نصب آن در خانه هر روز از دیدن آن نهایت لذت را ببرید و همواره با روحیه مثبتی نیز داشته باشید.
یکی از معیارهایی که مردم را به سمت یک پاساژ یا مغازه ها می کشاند دکوراسیون و زیبایی محیط است که اگر در این شرایط از سقف کشسان استفاده شود، مسلما میل و رغبت مشتریان برای مراجعه و خرید بیشتر خواهد شد.

با توجه به نحوه تولید سقف کشسان و پیشرفتهایی که در این زمینه ایجاد گردیده می توان گفت که نیاز کشور به این محصول توسط تولیدات داخلی برطرف شده و مردم در هر جایی از ایران که بخواهند می توانند در زمان کمی این سازه را تهیه کنند.
البته شرکت وارداتی سقف کشسان نمونه های باکیفیت خارجی را نیز وارد کشور کرده است و افرادی که به دنبال طرحهای درجه یک و بدون رقیب هستند می توانند از این دسته از محصولات کمک بگیرند.
این محصول همیشه بر روی سقف نصب استفاده نمی شود و می توان با کمک آن یک دیوار کاذب نیز ایجاد کرد که در این حالت دیوار کشسان نیز نامیده می شود.
سقف کشسان می تواند به عنوان یک عایق حرارتی خوب نیز مورد استفاده قرار بگیرد و از اتلاف گرما و انرژی جلوگیری کند.
کسانی که از این سازه ها نصب کرده اند در گزارشات اعلام می کنند که میزان مصرف وسایل گرمایشی به شدت کاهش پیدا کرده و به همین دلیل هزینه حاملهای انرژی نیز به کمتری میزان خود رسیده است.
ساختار سقف کشسان ضد آب است و در محیط هایی مثل استخرها که میزان رطوبت بالاست می توان براحتی از آن بهره برداری کرد.
یکی از مزیت های اصلی سقف کشسان طول عمر بالای آن است که گاهی به پنجاه سال نیز می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *