قیمت سقف کشسان درجه یک صادراتی در سعادت آباد


سقف کشسان یکی از جذاب ترین و مدرن ترین انواع سقف کاذب است که توسط بهترین مهندسان و طراحان معماری و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است. این سقف با انواع طرح ها و تصاویر مختلف تولید شده و توسط نمایندگی های فروش سعادت آباد به صورت مستقیم و بدون واسطه به داخل و خارج از مرز ایران ارسال می گردند.
 قیمت سقف کشسان در سعادت آباد برای تمام مشتریانی که خرید اقتصادی و مقرون به صرفه می خواهند بسیار مناسب است. خریداران و صادر کنندگان سقف کشسان می توانند جهت استعلام قیمت با نمایندگی های فروش این منطقه تماس بگیرند و یا از طریق سایت قیمت را دریافت کنند.

قیمت سقف کشسان درجه یک صادراتی در سعادت آباد

فروش سقف کشسان با نرخ آزاد

فروش سقف کشسان با نرخ آزادهم اکنون تجارت سقف کشسان در ایران با نرخ آزاد انجام می شود. به دلیل نوسانات ارز در کشور و تغییرات قیمت مواد اولیه این محصول، نرخ متفاوتی برای فروش رقم می زند.
این روزها بورس سقف کشسان به دلیل جنبه های بسیار زیاد کاربردی و تزیینی بسیار گسترده است و با استقبال ویژه ای از طرف مشتریان داخلی و خارجی مواجه شده است. این امر ناشی از آن است که تولیدات سقف کشسان در ایران روز به روز بیشتر از قبل شده و به این ترتیب شاهد تجارت روزافزون آن در داخل و خارج از کشور هستیم.
اگر شما تصمیم به خرید سقف کشسان برای دکوراسیون ساختمان خود گرفته اید و می خواهید بابت خرید این سقف هزینه کنید، ابتدا باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و از موارد مصرف آن آگاه باشید. به همین دلیل در ادامه این مطلب به بیان ویژگی های مختصری از سقف کشسان می پردازیم تا شما با آگاهی لازم اقدام به خرید نمایید.
سقف های کشسان از جنس  PVC  ساخته شده اند و با دارا بودن قابلیت نورپردازی سبب زیباسازی فضای داخلی ساختمان می گردند. این سقف ها در بازارهای داخلی ایران با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند.
سقف های کشسان مزیت های زیادی دارند. از جمله مزیت های این سقف ها می توان به خاصیت ضد آب بودن آن ها اشاره کرد که در صورت کثیفی به راحتی می توان آن ها را با آب تمیز کرد. این سقف ها به دلیل خاصیت آنتی باکتریایی مانع جذب انواع باکتری ها و میکروب به بافت سقف می شوند و از جذب هر گونه گرد و غبار به سقف جلوگیری می کنند.
عکس سقف کشسان ترکیبی از آسمان با المان های طبیعی مانند ابر و یا خورشید و یا منظره های زیبایی از درختان، پرندگان، شکوفه و حتی هواپیما و تصاویری از این دست هستند به علاوه تصاویر دلخواهتان نیز قابلیت چاپ روی این سقف ها را دارند. وجود این تصاویر در کنار نورپردازی مناسب جلوه ویژه ای به سقف و محیط می دهد.
این سقف ها با استفاده از فناوری روز دنیا و با روش کاملا متفاوت ساخته شده اند و تمامی تصاویر چاپ شده روی آن ها دارای ماندگاری بالا می باشند.
سقف های کشسان طول عمر بالایی دارند و نمایندگی سقف کشسان با تضمین کیفیت و قیمت آنها را به مشتری تحویل می دهد.

شرایط نگهداری سقف کشسان به چه صورت است؟

آیا می دانید که دلیل نامگذاری سقف کشسان به این عنوان چیست؟ برای اینکه جواب این سوال را بدانید ابتدا به شرح مراحل نصب سقف کشسان و شرایط نگهداری آن می پردازیم.
سقف های کشسان دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس کارایی، زیبایی، جنس و خاصیت کشسانی با هم متفاوت اند اما مراحل نصب تمامی آنها شبیه به هم است. مراحل نصب سقف کشسان بسیار ساده است ولی کاملا تخصصی است و باید توسط افراد متخصص و اهل فن در این زمینه نصب گردد.
یکی از خصوصیات بارز این سقف ها در هنگام نصب این است که بدون نیاز به هیچ نوع تخریب و کثیف کاری به راحتی قابل نصب اند. برای نصب این سقف ها به ابزار و وسایلی نظیر ریل سقفی، انواع چراغ، پارچه های دارای طرح و تصویر، نوار چسب آلومینیومی و گیره های نگهدارنده به اسم هارپونی نیاز است. در واقع به خاطر وجود همین گیره هاست که سادگی و سرعت نصب بسیار بالا می رود.
در مرحله اول نصب ابتدا پروفیل ها به وسیله تراز بر روی لبه محلی که قرار است سقف در آنجا نصب شود پیچ می شوند و سپس سقف را با استفاده از گیره نگهدارنده به صورت معلق نگه می دارند، و با عمل گرما دهی و حرارت دادن یکنواخت و با استفاده از کاردک های ویژه شروع به جا انداختن لبه های سقف به درون پروفیل ها می کنند.
برای جای گذاری لامپ ها باید بسیار دقت نمود و آنها را با فاصله متناسبی از یکدیگر قرار داد تا در هنگام روشن شدن یکدست به نظر بیایند و باعث زیباتر شدن سقف شوند. تمامی مراحل نصب باید با دقت انجام شود و درز پروفیل ها کاملا با چسب آلومینیومی پوشیده شود تا از ورود گرد و غبار به درون سقف جلوگیری گردد و کار تمیزتر در بیاید.
سقف های کشسان در وسط سقف هیچ نوع نگهدارنده ای ندارند و تمام سقف توسط ریل های آلومینیومی که در کناره های سقف نصب می شود نگه داشته می شوند. در نگهداری سقف کشسان، تمام نیروهای نگهدارنده در طرفین سقف قرار دارند و به دلیل کششی بودن به آن سقف کشسان گفته می شود.

قطب تولید سقف کشسان در ایران

قطب تولید سقف کشسان در ایراندر حال حاضر شرکت ها و کارخانه های متعددی در ایران فعالیت می کنند که توانسته اند با بهره گیری از امکانات روز و پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و به کارگیری کادر فنی و مجرب و با تجربه بالا کشور ایران را به یکی از مطرح ترین تولید کننده سقف کشسان در دنیا تبدیل کنند.
قطب تولید سقف کشسان در غرب کشور ماست که با استفاده از مواد اولیه تولید داخلی و با  فروش حداکثری این محصول سبب رونق اقتصادی کشور در سطح وسیعی شده است.

وارد کننده معتبر ترین برند سقف کشسان

امروزه با تولید سقف کشسان صادراتی توسط تولیدکنندگان ایرانی انواع سقف کشسان به کشورهای خاورمیانه و کشورهایی که در همسایگی کشور ما واقع شده اند صادر شده و در بازار این کشورها به فروش می رسند.
شرکت صادرات و واردات سقف کشسان در ایران، با در نظر گرفتن کیفیت، تنوع زیاد، نرخ مناسب، ضمانت نامه و بسیاری از فاکتورهای دیگر سقف های کشسان صادراتی را آماده ارسال به بازارهای جهانی نموده و به این صورت توانسته رضایت مشتریان را در آن سوی مرزها جلب نماید.
علی رغم این که این محصولات در کارخانه ها و شرکت های ایرانی در درجه کیفی گوناگون تولید می شوند، اما شاهد این هستیم که بسیاری از شرکت های بازرگانی در کار واردات سقف کشسان از کشورهای دیگر هستند. این امر به این دلیل است که بسیاری از سقف های کشسان در داخل کشور تولید نمی شوند، به همین دلیل شرکت وارداتی سقف کشسان در صدد وارد کردن محصولات متنوع خارجی در ایران هستند.
کالاهای وارداتی سقف کشسان با بهترین و معتبرترین برند های تولید شده وارد ایران می شوند و کارخانه هایی که این محصولات را در بازارهای داخلی عرضه می کنند، آنها را با گارانتی فروش و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به مشتریان تحویل می دهند. این خدمات شامل نصب، اجرا و تعویض در صورت وجود هر مشکلی می باشد و به این صورت سبب اطمینان خاطر مشتریان می گردند.

فهرست موارد استفاده از سقف کشسان

فهرست موارد استفاده از سقف کشسانسقف کشسان برای افرادی که می خواهند سقف زیبا و مدرن داشته باشند اهمیت زیادی دارد. این سقف ها در انواع مختلف و با طرح های بسیار هنرمندانه ای تولید شده و به بازار ارائه می شوند و خریداران می توانند بر اساس نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب نمایند.
سقف های کشسان با وجود تفاوت هایی که با هم دارند همگی آنها برای زیبا سازی سقف و پوشش کامل سقف های ساده و تاسیسات و نقص های سقف در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
در ادامه این مطلب به بیان انواع سقف کشسان و موارد استفاده هر یک خواهیم پرداخت.
از انواع سقف های کشسان می توان به  لاکرا یا آینه ای، مات، ساتن، ترنس پرنت، آسمان مجازی و پارچه ای یا چاپی اشاره کرد.
سقف های لاکرا یا آینه ای بسیار براق بوده و بیشتر برای مکان هایی مناسب اند که نور محیط و فضا در آن مکان مناسب باشد؛ زیرا این سقف ها به گونه ای ساخته شده اند که امکان نورپردازی در زیر آنها وجود ندارد. این سقف ها به دلیل شفافیت زیاد مانند آینه عمل می کنند و دلیل نامگذاری آن ها به این نام نیز به همین دلیل است.
سقف های آینه ای با انعکاس نور سبب می شوند که فضا بزرگ تر به نظر برسد.این سقف ها در رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند که برای هر سلیقه ای مناسب اند.
سقف های مات و ساتن کشسان مانند مدل آینه ای عمل می کنند با این تفاوت که امکان ورود نور در آن ها وجود دارد. سقف های کشسان آسمان مجازی نیز با دارا بودن طرح های زیبا یک فضای بسیار زیبا را در دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد می کنند. سقف های ترنس پرنت نیز بسیار شفاف هستند و به دلیل قابلیت عبور نور به آن ها سقف های نور گذر گفته می شود.
سقف های چاپی یا پارچه ای نوعی از سقف های کشسان هستند که می توان هر طرح و یا تصویر را روی آن ها چاپ کرد و به عنوان سقف کاذب تصویری و یا سقف کاذب طرح آسمان نیز شناخته می شوند.
نصب این سقف ها در کمترین زمان انجام می شود و به راحتی می توان آن را  در بسیاری از فروشگاه ها، مراکز تولید، انواع کارخانه های مواد غذایی و تجهیزات بهداشتی، داروخانه ها، بیمارستان ها، منازل و هتل های شیک مورد استفاده قرار داد.
به دلیل اینکه شناخت معایب و مزایا سقف کشسان می تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند، در ادامه این مطلب به بیان چند مورد از معایب و مزایای این سقف ها خواهیم پرداخت.
از مزایای سقف کشسان می توان به طول عمر بالا، ضد حریق بودن، خاصیت آنتی باکتریال و عدم جذب گرد و غبار، قابلیت چاپ تصاویر دلخواه، قابلیت انتقال به مکان جدید، نصب آسان، قابلت شستشو، تنوع بالا، ماندگاری بالای تصاویر، زیباسازی محیط و مهم تر از همه قیمت مناسب آن اشاره کرد.
این سقف ها با دارا بودن ویژگی های مثبت معایبی نیز دارند. از معایب سقف های کشسان این است که شما نمی توانید به پشت سقف دسترسی داشته باشید و برای شستشو و تمیز کردن آن لازم است که با شرکت خدمات دهنده در ارتباط باشید و این کار را به دست آن ها بسپارید.
از معایب دیگر این سقف ها می توان توان به تشخیص سخت انواع مرغوب و نامرغوب آن ها اشاره کرد. به همین دلیل باید قبل از خرید از مشاوره افراد متخصص و اهل فن بهره بگیرید زیرا بسیاری از فروشنده ها با فروش قیمت پایین تر ممکن است که محصول نامرغوبی را به شما تحویل دهند که در این صورت ضرر زیادی نصیبتان می شود.

تجارت سقف کشسان با سود حد اکثری

اگر شما به تجارت سقف کشسان مشغول هستید جهت بهره مند شدن از سود حداکثری از این فرصت استفاده کنید و همین حالا برای خرید اقدام کنید. مراکز فروش عمده ما در نظر دارد سقف کشسان را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به تجار و مشتریان عمده عرضه نماید.
نمایندگی های ما همواره در صدد هستند که بر اساس رضایت مشتریان بهترین سقف را با قیمت اصلی به فروش برسانند و با عرضه بی واسطه این محصول هیچ نوع هزینه اضافی از شما دریافت نخواهند کرد. خرید عمده و بی واسطه سبب می شود که شما برای خرید هزینه کمتری پرداخت کنید و به این ترتیب سود بیشتری کسب نمایید.
جهت خرید این محصول شما یا می توانید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره نسبت به خرید آن اقدام کنید و یا می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.
با توجه به در دسترس بودن کامپیوتر و گوشی های هوشمند متصل به اینترنت، شما در همه جا و هر زمان می توانید به لیست قیمت این محصولات دسترسی داشته باشید و به صورت آگاهانه تری اقدام به خرید بدون واسطه این محصول نمایید.

کیفیت بالای سقف کشسان به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای سقف کشسان به چه عواملی بستگی دارد؟سقف های کشسان به دلیل طراحی و نورپردازی زیبا در هر مکانی که نصب شوند، آن محیط را کاملا متحول می کنند و با ایجاد کردن فضایی آرامش بخش و دور از استرس یکی از مشتری پسند ترین سقف ها به شمار می روند.
همانطور که گفته شد سقف کاذب کشسان یکی از سقف های کاذب جدید و روز دنیا است. در هنگام خرید سقف های کشسان حتما باید نوع با کیفیت آن را انتخاب کنیم، اما چگونه می توانیم از کیفیت این محصول اطلاع پیدا کنیم؟ کیفیت سقف های کشسان به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله این عوامل می توان به جنس، ضخامت و مواد اولیه به کار رفته در آنها اشاره کرد.
سقف های با کیفیت کشسان دارای ضخامت یک میلیمتر هستند و قادر به تحمل وزنی در حدود 200 کیلوگرم می باشند. این سقف ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و به دلیل نداشتن محدودیت در انتخاب طرح یکی از بهترین انواع سقف کاذب شناخته می شوند. به علاوه مقاومت در برابر آتش و رطوبت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده کیفیت این سقف ها می باشد.
توصیه می شود که جهت انتخاب بهتر از راهنمایی افراد متخصص استفاده کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *