مرکز عرضه سقف کشسان پذیرایی


سقف کشسان با نام دیگر سقف کاذب نیز شناخته می شود که از آن می توان در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار داد.
مرکز عرضه سقف کشسان پذیرایی، توانسته این محصولات را با گستردگی فراوانی به بازار ارائه نماید که هر کدام از آنها طرح و رنگ خاصی داشته و ویژگی های منحصر به فردی دارند. افرادی که از سقف کشسان برای پذیرایی خود استفاده نموده اند، جلوه بسیار زیبا و خاصی به فضای منزل خود بخشیدند که چشم همگان را به خود خیره می سازد.

مرکز عرضه سقف کشسان پذیرایی

موارد مصرف سقف کشسان پذیرایی

موارد مصرف سقف کشسان پذیرایی به جرات می‌توان گفت که سقف های کشسان در مقابل محصولات مشابه دارای قیمت پایین تر بوده و بخاطر وزن سبکی که دارند، از آنها در سقف های مختلفی استفاده می شود.
مواد اصلی تشکیل دهنده سقف های کشسان، پی وی سی می باشد که بخاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از ارزش بالایی برخوردار است.

این نوع سقف را می توان در سقف منازل، مراکز اداری و تجاری، هتل ها، مراکز آموزشی و موارد مشابه استفاده نمود که هر کدام از آنها با طرح و رنگ متفاوتی می باشند.

مزایای استفاده از سقف کشسان در مقایسه با سازه های مشابه:

  • سرعت اجرا و نصب بالا
  • طراحی شده در اشکال متفاوت
  • مقاومت بالا در برابر شکستن یا ترک خوردگی
  • قابلیت شستشوی آسان
  • مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما
  • عدم جذب گرد و غبار و باکتری
  • انعطاف پذیری بالا

شما با تهیه سقف کشسان می توانید از تمامی ویژگی های آن بهره مند شده و آنها را جایگزین سقف های قدیمی نمایید.
برای نصب این نوع سازه ها، نیازی به تخریب نبوده و به راحتی بر روی گچ، سیمان، آجر، فلز و موارد مشابه قابل نصب و اجرا در کمترین زمان می باشند.
سقف های کشسان می توانند به عنوان پوشش و عایق نیز استفاده شوند.

قیمت طرح جدید سقف کشسان پذیرایی

قیمت طرح جدید سقف کشسان پذیرایی قیمت سقف کشسان پذیرایی وابسته به نوع طرح، رنگ، ضخامت، ابعاد و کشور تولیدی سازه داشته که در میان فروشگاه ها متفاوت می باشد.

طرح سقف کشان به گونه ای است که تمامی سلایق را در بر می گیرد و شما می توانید آنها را در سقف اتاق خواب، آشپزخانه، دستشویی و حمام نیز استفاده نمایید.
برای یکپارچه شدن طرح منزلتان، بهتر است که دیوارهای خود را از پوشش های پی وی سی انتخاب نمایید تا دکوراسیونی کامل و جذاب داشته باشید.
شما می توانید تمامی مصالح و سازه ها را از یک رنگ خاص و یا هر رنگ را در بخش خاصی از منزل استفاده نموده و جذابیت آن را دوچندان نمایید

برای خرید سقف کشسان به صورت کلی و جزئی در سایزهای متناسب، می توانید با ما تماس گرفته تا محصول مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *