کارخانه تولیدی سقف کشسان سعادت آباد


سقف کشسان سعادت آباد از انواع سقف های کشسان است که در زمره سقف های کاذب جای می گیرند. این سقف ها به منظور پوشاندن سیم کشی ها و تجهیزات مورد استفاده در سقف ها مانند چراغ ها و…مورد استفاده قرار می گیرند. این کار باعث زیبا سازی ساختمان می گردد. به علاوه با چاپ طرح های مختلف روی این سقف ها می توان دیزاین مورد نظر خود را برای طراحی دکوراسیون ساختمان اعمال کرد. امروزه استفاده از سقف های کاذب به ویژه سقف های کشسان در طراحی ساختمان ها بسیار رواج پیدا کرده است.

کارخانه تولیدی سقف کشسان سعادت آباد

مشخصات انواع سقف کشسان سعادت آباد

مشخصات انواع سقف کشسان سعادت آباد نرخ سقف و قیمت آن ها به عوامل زیادی بستگی دارد و بسته به نوع سقف های کشسان هم متفاوت است. از انواع سقف های کشسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سقف کشسان چاپی: نور در این سقف ها تا ۵۰ درصد می تواند عبور کند و می توان طرح های مختلفی مانند آسمان، آب و اقیانوس، جنگل و… را روی آن ها چاپ کرد.
  • سقف کشسان مات: این سقف ها معمولا یک رنگ دارند و در محیط های که دیزاین و طراحی دکوراسیون آن ها به سبک طراحی مینیمال است کاربرد دارند نور بسیار کم از آن ها عبور می کنند و در طراحی های ساده مورد استفاده قرار می گیرند.
  • سقف کشسان براق: این سقف ها نور را به خوبی عبور می دهند و در رنگ های مختلفی ارائه می شوند.

سقف های کشسان جنسی انعطاف پذیر و کش سان دارند و می توان آن ها را به شکل هایی که مد نظر است تغییر داد. این سقف ها عایق صدا و حرارت اند و وزن سبکی دارند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند در بسیاری از طراحی هایی که امروزه انجام می شود کاربرد دارند.

نرخ روز سقف کشسان سعادت آباد

نرخ روز سقف کشسان سعادت آباد قیمت سقف های کشسان متفاوت است خریداران برای تهیه این سقف ها می توانند به مراکز فروش معتبر به صورت حضوری مراجعه کنند و سقف کشسان مورد نظر خود را انتخاب نمایند. هم چنین می توانند به سایت های معتبر فروش مراجعه کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند. خریداران قبل از خرید این سقف ها باید حتما با یک طراح دکوراسیون و یا نصاب این سقف ها مشورت کنند و با توجه به فضا و دکوراسیون ساختمان خود این سقف ها را خریداری کنند.

بسته به مساحت سطحی که این سقف ها بر آن اعمال می شود، نوع سقف، ضخامت آن و دیگر مشخصات فنی مربوط به سقف قیمت آن ها در رنج های مختلفی قرار می گیرند. پس از خرید این نوع سقف ها برای نصب آن ها حتما از نصابان ماهر و با تجربه کمک بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *