فروش ویژه سقف کشسان رومی


امروزه پیشرفت زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی صورت گرفته است و انواع طرح و مدل های جدید سقف های کاذب و کشسان وارد بازار شده است که هر کدام زیبایی خاصی دارند. یکی از شیک ترین آنها سقف کشسان بوده که با استفاده از پارچه ای از جنس پی وی سی تهیه می شود که به راحتی کش می آید و تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد. مرکز فروش ویژه سقف کشسان رومی این محصول را به روش های مختلف ارائه می کند.
فروش ویژه سقف کشسان رومی

مروری بر انواع سقف های کشسان

مروری بر انواع سقف های کشسان از انواع سقف های کشسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سقف کشسان گلکسی: یکی از مدرن ترین سقف های کاذب محسوب می شود که امرو.زه در مکان هایی نظیر رستوران ها، کافی شاپ ها و … کاربرد زیادی دارد و قابلیت ایجاد طراحی های متنوع روی آن وجود دارد و از انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار است.
  • سقف کشسان مات: این سقف  استفاده زیادی در ادارات و شرکت ها و .. دارد و فضای گرمی را ایجاد می کنند و برای سالن هایی با مساحت زیاد مناسب است.
  • سقف کشسان رومی: دارای طرح های زیبا و بسیار شیکی است و امروزه در اغلب ساختمان های مسکونی از آن استفاده می شود.
  • سقف کشسان چاپی: این نوع سقف دارای قابلیت نور پردازی بوده و جلوه بسیاز زیبایی به دکوراسیون داخلی می بخشد و تنوع بالایی در طرح دارد.

سقف کشسان دارای مزیت های زیادی است. این محصول علاوه بر جذابیت بی نظیر از دوام  و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و دارای وزنی سبک است همچنین عایق صوتی بسیار خوبی محسوب می شود. این محصول ضد رطوبت و ضد آلودگی می باشد.

قیمت روز سقف کشسان رومی در بازار تهران

قیمت روز سقف کشسان رومی در بازار تهران قیمت سقف کشسان رومی در بازار به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، طرح و رنگ آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان عرضه و تقاضا، هزینه های تولید و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت سقف کشسان تماس با کارشناسان همین سایت می باشد و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را از همین سایت انتخاب و سفارش دهید تا در زمان مقرر به نشانی شما ارسال شده و در وقت و هزینه ایاب و ذهای نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.

امروزه انواع سقف کشسان با استفاده از بهترین مواد اولیه و طرح های شیک و زیبا در شرکت های تولید کننده با کیفیتی درجه یک طراحی و تولید می شود که با توجه به زیبای بی نظیر مورد استقبال مشتریان زیادی واقع شده است و فروش خوبی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *