فروش ویژه سقف کشسان استخر وردآورد در تهراع


فروش ویژه سقف کشسان استخر در شرکت ما این امکان را فراهم می‌ کند که شما عزیزان در طرح های مختلف سقف متحرک را با قیمت مناسب برای طراحی و دیزاین محیط خود در دسترس داشته باشید و همین منظور فقط کافیست به سایت ما مراجعه کنید و با توجه به سلیقه و دیزاین محیط مورد نظر خود طراحی مورد نظر خود را انتخاب نمایید ما و همکاران ما پس از آن در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برای شما محصول را ارسال می کنیم. پخش سقف کشسان در سرتاسر کشور از جمله وظایف ماست تا شما را برای رفع نیازتان یاری کنیم و گامی موثر در جهت رفاه شما داشته باشیم .

فروش ویژه سقف کشسان استخر وردآورد در تهراع

مشخصات انواع سقف کشسان استخر

مشخصات انواع سقف کشسان استخر سقف های کشسان با توجه به اینکه از جنس پارچه pvc تهیه شده‌اند نسبت به رطوبت و آب مقاومت دارند و پوسیده نمی شوند همچنین در برابر گازهای سمی از جمله گوگرد و کلر مقاومت بالایی دارند و اجازه نمی دهند که این گازها وارد فضا بشوند به همین خاطر به سرعت پوسیده نمی‌ شوند و طول عمر بالایی دارند. سقف های کشسان در برابر نشت آب مقاومت بالایی دارند و باعث می شوند که در هر متر مربع ۱۵۰ لیتر آب را بتوانند نگه دارند این سقف های کشسان آنتی باکتریال هستند و در برابر میکروب ها و باکتری ها تاثیر پذیر نیستند. سقف های کشسان به دلیل ضد آب بودن آن قابلیت شستشو دارند و به راحتی تمیز می شود و نیاز به نگهداری خاصی ندارند هم چنین طول عمر بالایی دارند و ۱۲ سال گارانتی دارند.

یکسان دوستدار محیط زیست هستند و کاملاً قابل بازیافت هستند از طرفی به عنوان یک عایق هستند و انرژی مصرفی را برای گرم کردن محیط در نمی دهند و باعث کاهش انرژی مصرفی می شوند. طراحی و رنگ ها در سقف های کشسان بسیار زیاد و متنوع هستند و هیچ محدودیتی در تصویر و طراحی این سقف ها وجود ندارد شما می توانید تصویر مورد نظر خود را بر روی پارچه ضعف کشسان چاپ کنید و نصب نمایید همچنین برای محیط های استخر می توانید از طراح براق و یا آینه ای استفاده کنیم تا انعکاس زیبایی را در محیط ایجاد کند. مقرون به صرفه بودن این سقف ها باعث می شود که یک گزینه مناسب برای خرید برای شما باشد

خرید بهترین سقف کشسان استخر

خرید بهترین سقف کشسان استخر شما می توانید خرید سقف کشسان مرغوب و با کیفیت در سایت ما را تجربه کنید. کافیست به سایت ما مراجعه کنید و با توجه به طراحی و دیزاین محیط مورد نظر خود و همچنین سلیقه خود سقف کشسانی را با طراحی دلخواه خود انتخاب کنید و ثبت سفارش نمایید پس از آن ما در کمترین زمان ممکن و کسان را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت برای شما ارسال خواهیم کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *