شرکت پخش سقف کشسان استخر


سقف کشسان همانطور که از نامش پیداست حالتی کشی داشته و در نگاه اول ممکن است این واژه برای عده ای ناآشنا باشد چرا که چندان شناخته شده نبوده و کمتر موردی پیش می آید که از این نوع سقف ها استفاده شود و می توان گفت این سقف ها ظاهری زیبا دارند و می توانند جایگزین مناسبی از لحاظ اقتصادی به جای انواع پول های گچی باشند.

این سقف ها سقف کاذب شناخته شده اند و دارای ویژگی های خاصی می باشند و شرکت پخش سقف کشسان استخر این پارچه و لوازم مربوط به ایجاد سقف را در اختیار مراکز فروش قرار داده که در نهایت به دست مصرف کننده جهت ایجاد سقف کاذب برسد و در ادامه مطلب به ذکر تمامی آن نکات و مشخصات سقف کشسان استخر الهیه خواهیم پرداخت.

شرکت پخش سقف کشسان استخر

مشخصات کامل سقف کشسان استخر

مشخصات کامل سقف کشسان استخر سقف کشسان با توجه به مطالبی که ذکر شد سقفی است که انعطاف پذیر بوده و قابلیت این که به هر شکلی در بیاید را دارد و به عبارتی می توان گفت قابلیت فرم دهی به هر شکلی را دارد این سقف نام دیگری نیز دارد کخ به آن سقف کاذب نیز گفته می شود. این سقف از پارچه های مخصوص که از جنس پی وی سی هستند و حالتی پلاستیک مانند دارند ساخته شده و در طرح های مختلف و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد.

سقف کاذب یا کشسان استخر بالای استخر روی سقف ایجاد شده و قبل از نصب پارچه های مخصوص از نور مخفی یا LED های کوچک جهت نورپردازی استفاده می شود و سپس پارچه را با فاصله کمی از نورپردازها نصب می کنند.

سقف های کشسانی عمر بالایی دارند و به مدت زمان خیلی طولانی قابلیت استفاده دارند و پارچه های به کار برده در این نوع سقف ها جنسی مقاوم و شفاف دارند و با طول و عرض دلخواه در بازار موجود می باشند. ویژگی های فوق مختص به سقف کشسان استخر بوده و با پارچه و ومخفی می توان‌ سقف کاذب مد نظر را نصب و مورد استفاده قرار داد.

فروشنده انواع سقف کشسان استخر

فروشنده انواع سقف کشسان استخر فروش سقف کشسان استخر توسط مصالح فروشی ها و فروشگاه های معتبر فروش مصالح ساختمانی و ابزارآلات صورت می گیرد. البته که این محصول توسط شرکت های مربوطه در سراسر کشور توزیع و سپس در سایر مراکز جهت پخش توزیع شده و سقف کشسان صادراتی به دلیل جذابیت و ظاهر زیبا و مورد پسندی که دارد نه تنها به کشورهای همسایه بلکه به سایر کشورها نیز صادر می گردد که اگر توجه بیشتری به این نوع محصولات شود رونق بیشتری در زمینه صادرات حاصل خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *