فروش مستقیم سقف کشسان اتاق خواب


سقف کشسان اتاق خواب و سایر اتاق های یک ساختمان مسکونی چنانچه فضای نورگیر مناسبی برای آن محیط در نظر گرفته نشده باشد، گزینه بسیار مناسبی در طراحی دکور داخلی را خواهد داشت. فروش مستقیم انواع سقف کشسان برای سرویس های بهداشتی، سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، استخر و مراکز تجاری و اداری به صورت آنلاین در این مجموعه انجام می شود.

فروش مستقیم سقف کشسان اتاق خواب

قابلیت های سقف کشسان چیست؟

قابلیت های سقف کشسان  چیست؟ یکی از مهمترین موضوعاتی که برای توجیه اقتصادی جهت خرید سقف کاذب توجهات زیادی را به خود معطوف می کند، قابلیتهای سقف کشسان است که به صورت تیتروار برای درک بهتر این قابلیت ها را می توان اینگونه بیان نمود:

  • قابلیت چاپ تصاویر دلخواه روی این سقف ها وجود دارد.
  • شستشو و نگهداری آنها بسیار آسان است.
  • جابجایی و انتقال آنها به مکان جدید کار بسیار ساده ای است.
  • ضد آب، ضد رطوبت، ضد گرد و غبار و آنتی باکتریال است.
  • مقاوم در برابر اشتعال و طول عمری حدود 50 سال دارد.
  • معمولا دارای 12 سال گارانتی هستند.

ناگفته نماند که یکی از مهمترین ویژگی های این نمونه از سقف کاذب این است که می توان از انواع چراغ های معمولی و تزیینی هالوژنی در نورپردازی محیط آنها استفاده کرد و جالب تر اینکه در هر مکان و محیطی استفاده از این سقف های کشسان به سادگی امکان پذیر است.

حتی می توان از سقف کششی به عنوان کاور مناسب برای سقف اصلی و حتی دیوار مکان هایی مانند استخر، مطب، درمانگاه، اتاق ها، سالن غذاخوری و آشپزخانه استفاده کرده و محیط داخلی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری را به بهترین شکل ممکن شیک و زیبا جلوه داد.

نمایندگی سقف کشسان اتاق خواب

نمایندگی سقف کشسان اتاق خواب به طور قطع یک نمایندگی معتبر کمترین خدماتی را که می تواند به مشتریان خود ارائه دهد این است که انواع نمونه های موجود از یک محصول را در اختیار خریداران خود قرار دهد و یا اینکه قدرت تامین آنها را برای مشتریان خود داشته باشد. انواع طرح های موجود از سقف های کشسانی که در این نمایندگی به راحتی قابل دسترسی هستند عبارتند از:

  • سقف کشسان براق (lighter)
  • سقف کشسان مات (Opaque)
  • سقف کشسان نورگذر (Transparent)
  • سقف کشسان پارچه ای

هر یک از این نمونه سقف ها ویژگی های ظاهری و قابلیت های خاص خود را دارند که بر همین اساس از نظر قیمت و شاید روش های نصب ممکن است تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند. در میان تمامی این نمونه سقف ها گران ترین نوع آنها را می توان سقف های پارچه ای عنوان کرد که از ظرافت ویژه ای برخوردار می باشند و استفاده از آنها در محیط های مجلل و شیک بسیار کاربردی تر خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *