سفارش عمده سقف کشسان مات


از جمله انواع دسته بندی های سقف کشسان می توان به نوع مات این محصول اشاره کرد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و یکی از پرمصرف ترین انواع سقف های کشسان به شمار می رود. این سقف همراه با نورپردازی برای محیط های اداری و مناطق مسکونی به کار می رود.

سفارش عمده سقف کشسان مات از تولید کننده این محصول در بازار انجام می شود و خریداران می توانند برای تهیه این محصول با قیمت مناسب به صورت مستقیم و بدون واسطه با این تولید کننده ارتباط برقرار کنند.

سفارش عمده سقف کشسان مات

کیفیت انواع سقف کشسان مات

کیفیت انواع سقف کشسان مات

سقف کشسان مات یکی از انواع سقف کاذب می باشد که دارای مشخصات به خصوصی است. این سقف از انعطاف پذیری قابل توجهی بهره می برد و به همین دلیل می توان از آن برای اجرای طرح های بسیار زیبا و متنوع استفاده کرد. از این نوع سقف می توان برای ایجاد طرح های گنبدی ستونی و حجمی سه بعدی استفاده کرد که از پرکاربرد ترین انواع این محصول هستند.

از ویژگی های این محصول می ‌توان به جنس آن اشاره کرده که اغلب از پی وی سی می باشد. این جنس نسبت به رطوبت نفوذناپذیر است و تحت تاثیر آن دچار تغییر رنگ و شکل نمی ‌شود همچنین به علت نوع متریال مورد استفاده در ساخت این سقف امکان رشد قارچ و باکتری بر روی آن وجود ندارد.

استفاده از این سقف ها در کلینیک های پزشکی هم به دلیل استریل بودن و عدم رشد باکتری بر روی آنها نیز مناسب است. این نوع سقف ها در فضاهای کوچک کاربرد زیادی ندارند زیرا باعث کوچک تر نشان دادن این محیط ها می شوند و به همین دلیل کاربرد آنها بیشتر در فضاهای بزرگ است.

قیمت روز سقف کشسان مات

قیمت روز سقف کشسان مات انواع مختلفی از سقف کشسان در جنس های مختلف وجود دارد که از نظر قیمتی با هم دارای تفاوت هایی می باشند. ضخامت سقف کاذب و ابعاد آن می ‌تواند در قیمت روز این محصول موثر باشد. قیمت سقف مورد نظر بر اساس کیفیت رنگ آن نیز می ‌تواند بسیار متفاوت باشد همچنین صادرات این محصول به کشورهای همسایه در قیمت داخلی آن تاثیر قابل توجهی دارد.

برای اطلاع از قیمت روز این سقف می ‌توان با تولید کننده آن مستقیماً تماس تلفنی برقرار کرده و اطلاعات لازم در مورد قیمت این محصول و مشخصات دقیق آن را به دست آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و قیمت آن می ‌توان از طریق همین وب سایت نیز اقدام کرد. انواع مختلف سقف کاذب مات در بخش محصولات سایت در معرض دید خریداران قرار گرفته است و آنها می توانند با کلیک بر روی گزینه های دلخواه نسبت به ثبت سفارش این محصول و اطلاع از قیمت آن اقدام نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *