سفارش عمده سقف کشسان گرد


سقف کشسان را می توان از جمله جدید ترین، زیبا ترین، و پرطرفدار ترین سقف های کاذب نام برد. علت نام گذاری این سقف ها به سقف کشسان به این دلیل است که این نوع سقف ها قابلیت کشسانی دارند و می توان آن ها را به حالت های دلخواه در آورد. ما تمام سفارشات عمده سقف کشسان گرد را در محدوده کرج و تهران پذیرا می باشیم و مطابق سفارش شما سقف مورد نظرتان را با بهترین کیفیت نصب خواهیم کرد.

سفارش عمده سقف کشسان گرد

اطلاعاتی درباره سقف کشسان گرد

اطلاعاتی درباره سقف کشسان گرد سقف های کشسان گرد همانطور که گفته شد خاصیت کشسانی داشته و هر طور که شما بخواهید حالت داده می شوند. این سقف ها از خصوصیات بسیار ویژه و منحصر به فردی برخوردار هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود. جنس این سقف ها از پارچه PVC و به وسیله گرما دادن به حالت دلخواه در آمده و آماده نصب می شود.

شما جهت خرید سقف کشسان و نصب آن حتما می بایست با نیروهای متخصص این کار تماس گرفته تا بهترین و زیبا ترین طرح و کار را در منزل شما برایتان پیاده نمایند. در زیر به برخی از مشخصه ها و ویژگی های سقف کشسان گرد اشاره نموده ایم؛

  • سقف های کشسان قابل اشتعال نیستند، یعنی اینکه هنگام آتش سوزی موجب گسترده شدن آتش نمی شوند و خودشان نیز آتش نمی گیرند. بلکه فقط جمع شده و از بین می روند. پس نگران اشتعال زایی این سقف ها نباشید. زیرا نه تنها اشتعال زا نیستند بلکه تا حدودی آتش را مهار نیز می کنند.
  • این سقف ها به آسانی قابلیت جا به جایی دارند. یعنی اگر شما قصد تغییر دادن منزل خود را دارید اصلا نگران نباشید. شما با نصب این سقف ها به هیچ عنوان متوجه ضرر اقتصادی نمی شوید. زیرا به سادگی می توان این سقف را جدا نموده و آن را در منزل جدیدیتان نصب کنید.
  • نکته سوم اینکه شما علاوه بر سقف می توانید دیوار ها را نیز با این مدل پارچه بپوشانید و بین ان ها با سقف هماهنگی برقرار کنید. شما هر طرح و ایده ای که از ان لذت می برید و به شما آرامش می دهد را می توانید روی سقف و دیوار منزل خود پیاده کنید.

خرید ارزان سقف کشسان گرد

خرید ارزان سقف کشسان گرد ما در تهران و کرج اماده خدمت رسانی به شما عزیزان جهت ارائه و نصب سقف گرد هستیم. جهت اطلاع از قیمت سقف های کشسان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اینترنتی ما اقدام نموده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

شما می توانید جهت نصب سقف های کشسان با کیفیت و کارایی بالا، و همچنین در زیبا ترین و چشم نواز ترین ظاهر ممکن روی خدمات نصبی ما حساب ویژه ای باز کنید. ما در اسرع وقت و با بهترین متریال موجود آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *