هزینه اجرا سقف کشسان کرج


سقف کشسان کرج یکی از انواع سقف های کاذب موجود در سطح بازار است که به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیری که دارد از طرفداران بیشماری برخوردار است‌.

هزینه اجرا این سقف ثابت نیست و تحت تاثیر پارامتر های مختلفی همچون ابعاد، سایز، اندازه، رنگ، طراح و… می باشد و تحت تاثیر این عوامل نرخ اجرای این سقف متغیر خواهد بود، به طور کلی برای اطلاع از نرخ دقیق اجرای این سقف می توان با کارشناسان و نصابان ما تماس حاصل کرده و پس از بررسی های لازم از نرخ دقیق اجرای آن مطلع و آگاه شد.

هزینه اجرا سقف کشسان کرج

قابلیت چاپ تصاویر دلخواه روی سقف کشسان

قابلیت چاپ تصاویر دلخواه روی سقف کشسان به طور کلی امروزه زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است و بسیاری از معماران از ترفند ها و متریال های گسترده ای جهت مدرن کردن منازل بهره می گیرند یکی از این موارد استفاده از سقف های کاذب برای جلوه دادن به سقف داخل آشپزخانه ها، سالن، اتاق خواب و سرویس های بهداشتی می باشد.

سقف کشسان یکی از مدرن ترين و زیباترین سقف های کاذب به حساب می آید که در واقع پارچه ای از جنس پی وی سی می باشد که قدرت کشسانی دارد و با حرارت و گرمادهی کش آمده و به روی پروفیل ها قابل اجرا می باشد، این سقف در ابعاد و اندازه های مختلفی قابل اجرا است و تنوع طرح و رنگی آن بسیار بالا می باشد، دارای مدل های مختلفی همچون سقف کشسان براق، مات، سقف کشسان کودکانه و… است.

به روی پارچه این سقف انواع تصاویر از طبیعت، حیات وحش، گل و گیاه، کارتن، میوه و… قابل اجرا است و جنس پارچه آن به صورت مات، براق، آیینه ای و… است، این سقف ها قابلیت شستشو دارند و به راحتی نصب می شوند، قابلیت چاپ تصاویر مختلف را دارند و ضد آب و ضد رطوبت و نم، مقاوم در برابر اشتعال، ضد گرد و غبار، آنتی باکتریال، قابلیت جابجایی و… از دیگر خصوصیات و مزایای آن ها به حساب می آید.

با کمک این سقف ها می توان انواع مختلفی از تصاویر را در سایز و ابعاد دلخواه به روی سقف مورد نظر اجرا کرد، می توان تصویر شخصیت دلخواه خود را به روی آن ها در بهترین کیفیت و وضوح طراحی کرد، با کمک این سقف امکان طراحی هر گونه تصاویر، چاپ و لوگو در بهترین کیفیت وجود دارد و از آن می‌ توان در منازل، هتل ها، آرایشگاه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، مراکز اداری، بیمارستان ها و … بهره گرفت و فضایی آرام و دلچسب طراحی نمود.

قیمت نصب سقف کشسان کرج

قیمت نصب سقف کشسان کرج به طور کلی قیمت نصب سقف کشسان کرج تحت تاثیر المان های مختلفی است و نمی توان نرخ دقیق و مشخصی برای آن تعریف کرد، برای تعیین قیمت این محصول باید کارشناسان مربوطه در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و پس از اندازه گیری ابعاد و انتخاب طرح مورد نظر توسط مشتری قیمت دقیق آن را اعلام کنند.

لازم به ذکر است که قیمت نصب این سقف به صورت عمده کمک شایانی به کاهش قیمت نهایی آن کرده و مقرون به صرفه تر ارزان تر خواهد بود، چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزافو اضافی نخواهند شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *