مرکز انجام سقف کشسان طرح شب لابل


شاید نزدیک به ده سال است که سقف کشسان به کشور ایران وارد شده است و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از ورود این سقف به بازار شاهد گرایش گسترده مشتریان به این سقف ها بودیم. این در صورتی است که این فناوری نزدیک به چهل سال است که در سایر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اجرای سقف کشسان در طرح های مختلف نظیر سقف کشسان فرشته و سقف کشسان شب می توانید به مرکز انجام سقف کشسان طرح شب در شهر محل زندگیتان مراجعه کنید و این سقف ها را در محیط دلخواه خود اجرا نمایید.

مرکز انجام سقف کشسان طرح شب لابل

آشنایی با مراحل نصب سقف کشسان

آشنایی با مراحل نصب سقف کشسان اگر قصد آشنایی با مراحل نصب سقف کشسان را دارید بهتر است خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید. برای نصب سقف کشسان در ابتدا می بایست کار اندازه گیری دقیق محل نصب سقف انجام شود تا بر مبنای آن طرح مورد نظر آماده سازی گردد. هنگامی که این اندازه‌ ها تهیه شدند به واحد نقش کشی مجموعه انتقال داده می‌ شوند تا واحد نقشه کشی با درست کردن طرح با استفاده از اتوکد و چاپ آن کار برش سقف را جهت اجرا انجام دهد.

البته مجموعه‌ هایی که به کیفیت کار خود اهمیت میدهند پیش از اینکه کار را برای نصب به مشتری ارسال نمایند یک سری آزمایشات مختلف روی آن انجام می‌ دهند تا خیالشان از بابت صحت و سلامت سقف راحت باشد. پس از این مرحله کار تحویل نصاب داده می‌ شود و نصاب بر مبنای نقشه‌ای که به او تحویل داده می شود شروع به اجرای سقف بر روی محل مورد نظر می نماید.

برخی از سقف های کشسان فاقد نورپردازی و برخی دیگر دارای نورپردازی بخش بخصوصی هستند و تمامی این موارد بر روی نقشه سقف کاملاً ثبت و درج شده است و نصاب با مراجعه به نقشه می‌تواند اطلاعات کاملی از روند نصب سقف را به دست بیاورد.

شرکت اجرا سقف کشسان طرح شب

شرکت اجرا سقف کشسان طرح شب وب سایت ما شرکت اجرا سقف کشسان طرح شب می باشد که کار اجرای این سقف ها را با قیمت بسیار مناسب انجام می دهد. از آنجایی که مجموعه ما برای اجرای این سقف ها دقت خاصی را به خرج داده و با استخدام کارشناسان زبده و کارآزموده کار تمیز و باکیفیت یرا به مشتری تحویل می دهد، در نتیجه خیال مشتریان را از بابت کیفیت اجرای سقف راحت نموده است.

مجموعه ما با دریافت سفارش از مشتریان کار اجرای سقف را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد تا سفارش مشتریان در اسرع وقت تحویل آن ها شود. سیاست مجموعه ما همواره راضی نگه داشتن مشتری از کیفیت اجرا و ارائه خدمات خوب و مناسب به مشتریان بوده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *