قیمت مناسب سقف کشسان لابی


روش های زیادی برای طراحی سقف ساختمان ها وجود دارد. یکی از مدرن ترین و زیباترین این روش ها استفاده از سقف کشسان است. سقف کشسان لابی یکی از انواع سقف کاذب بوده در طراحی داخلی مدرن استفاده فراوان دارد. این نوع سقف ها از جنس پارچه خاص هستند که خاصیت کشسانی دارد، علت نامگذاری سقف کشسان نیز به همین علت می باشد. در واقع می توان گفت این نوع سقف یک روش قرارگیری انواع طراحی ها بر روی سقف است.

قیمت مناسب سقف کشسان لابی

اطلاعاتی درباره سقف کشسان لابی

اطلاعاتی درباره سقف کشسان لابی سقف کشسان از زیرمجموعه های انواع سقف کاذب می باشد. این نوع سقف قابلیت انواع نورپردازی را دارد و در تامین نور داخل محیط بسیار کمک کننده می باشد. سقف کشسان در اندازه های متفاوت در بازار عرضه می شوند. عرض این نوع سقف در ابعاد 3 متر و 20 سانت و 5 متر و 20 سانت وجود دارد و در طول نامحدود می توان خریداری نمود.

این نوع سقف کیفیت های متفاوتی دارند و بعد از طراحی بر روی سقف نصب می شود. در مواد به کار رفته در پارچه های کشسانی از زینک اکساید نیز استفاده شده است که به پارچه خاصیت آنتی باکتریال داده است و این خاصیت باعث می شود که سقف از هرگونه کثیفی در امان باشد و جرم به خود نگیرد و در کمترین زمان می توان سقف را به راحتی تمیز نمود.

نصب این نوع سقف های به راحتی دیگر سقف های کاذب است و از انواع نورپردازی اعم از فیبرهای نوری، مهتابی های اس ام دی و لامپ های آر جی بی، نیز می توان در این نوع سقف های کشسان استقاده کرد.

صادرات عمده سقف کشسان لابی

صادرات عمده سقف کشسان لابی سقف های کشسان در دکوراسیون داخلی جدید بسیار استفاده شده و کاربرد دارد. این نوع سقف ها علاوه بر سقف بر روی انواع دیوار و انواع فرم های خاص اعم از عمودی، افقی، مخروطی و گرد نیز نصب می شود.

این نوع سقف ها به علت تحمل بار زیادی که دارند در مکان های خاص نصب شده و در مقابل ضربات ناگهانی بسیار مقاوم می باشند. سقف کشسان لابی در طرح های گوناگون در بازار وجود دارند و حتی افراد می توانند طرح خاص مورد نظر خود را نیز به طراح ارائه داده تا بر روی پارچه چاپ شود.

انواع این سقف و با پارچه های گوناگون و متریال متفاوت تولید می شوند و علاوه بر تامین بازار داخلی، می توان در بازارهای خارجی نیز این نوع سقف ها را عرضه نمود. بازار لابی در چند دهه اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است و در ایران نیز توسعه زیادی یافته است. صادرات لابی نیز در بازار امروزی جایگاه ویژه ای دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *