فروش انواع سقف کشسان نورگذر


فروش انواع سقف کشسان نورگذر در طرح و رنگ های متنوعی انجام می شود. این نوع از سقف های کاذب در اصل نسل جدیدی از محصولات به شمار می روند که امروزه توانسته به دلیل جذابیت و شیک بودن جایگاه ویژه ای پیدا کند. از سوی دیگر، مشتریان می توانند در سایزهای مختلف و برای مکان های گوناگونی این محصولات را تهیه کنند. البته باید گفت که هزینه سقف کشسان متفاوت است.

فروش انواع سقف کشسان نورگذر

سقف کشسان نورگذر چیست؟

سقف کشسان نورگذر چیست؟ شاید برخی از شما این سوال برای تان‌ مطرح شده باشد که سقف کشسان نورگذر چیست؟ باید بگوییم که این محصولات شفافیت بیشتری دارند و برای این که طرح و رنگ آن به خوبی به چشم آید، در پشت شان‌ چراغ های متنوعی را می توان نصب کرد. به آن ترنسپرنت هم می گویند و از جمله پوشش های سقفی پرمصرف محسوب می شود.

با چنین سقف های کاذب می توان نور طبیعی مورد نیاز یک محیط را نیز فراهم کرد و از سوی دیگر، جلوه ای زیبا به فضا بخشید. پارچه هایی که در این عرصه استفاده می شوند نیز نازک هستند و همین باعث می گردد تا به خوبی نور چراغ هایی که در پشت تعبیه شده اند، از آن بگذرد.

می توانید از سقف های مطرح بحث، در مکان های گوناگونی نیز استفاده کنید که از این قرار می باشد:

  • اتاق های خواب
  • لابی ساختمان های متفاوت
  • برای کتابخانه ها
  • آشپزخانه
  • سرویس های بهداشتی
  • راه پله ها
  • فروشگاه های گوناگون

این کالاها به مثابه فیلتر نور عمل می نمایند و باعث می گردند‌ تا نور به صورت یکنواخت پخش شود. از طرف دیگر شما قادر می باشید که از چراغ های رنگی و یا ساده در این زمینه کار بگیرید. به هر حال، دست تان‌ برای طراحی های خلاقانه باز است.

هزینه نصب سقف کشسان نورگذر

هزینه نصب سقف کشسان نورگذر در خصوص هزینه نصب سقف کشسان نورگذر باید بیان نمود، این موضوع به نکات مختلف زیادی بستگی دارد. اولین مسئله نوع پارچه ای می باشد که برای تولید کالا به کار گرفته شده است. سپس این که متراژ آن باعث افزایش و یا کاهش نرخ ها می گردد. مسئله بعدی، مکانی می باشد که باید آن را تعبیه کرد.

به هر صورت، همین موارد سبب می شود تا هزینه ها گوناگون اعلام گردند. اما اگر به صورت دقیق می خواهید قیمت ها را به دست آورید، باید به واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید. با این کار، امکان ارائه سفارش نوع درجه یک سقف های های کاذب تولید شده توسط گروه صنعتی لابل نیز وجود دارد.

در کل، نصب چنین محصولاتی نیاز به افراد کاربلد داشته و طبعاً آنها نیز بر اساس نرخ های مصوب، هزینه ها را برآورد می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *