سقف کشسان متری چند است؟


طراحی کردن نمای داخلی ساختمان های مختلف، متناسب با نوع کاربری آن ها و هماهنگ با چیدمان و دکوراسیون فضا، یکی از مسائلی است که امروزه بسیار به آن توجه می شود. یکی از بخش های ساختمان که بیشترین تاثیر را بر محیط می گذارد، سقف بنا است، که با انواع سقف کشسان طرح دار، می توان آن را به راحتی طراحی کرد. شاید بپرسید سقف کشسان متری چند است؟ این مسئله به جنس، طرح و برند آن بستگی دارد.

سقف کشسان متری چند است؟

آشنایی با انواع سقف کشسان

آشنایی با انواع سقف کشسان سقف های کشسان، پارچه هایی هستند که از مواد پی وی سی ساخته شده اند و قابلیت کشسانی بسیار زیادی دارند. این پارچه ها ممکن است انواع مختلفی داشته باشند که بر روی نوع سقف نیز تاثیر می گذارد. از جمله انواع پارچه ها می توان به پارچه مات، براق، شفاف یا ساتن اشاره نمود.

برای آشنایی با انواع و اقسام سقف های کشسان، لطفا با ادامه این مطلب همراه باشید.

  • سقف های براق یا آینه ای: این نوع سقف ها، همانطور که از نامشان پیداست، مانند یک آینه عمل می کنند و براقیت کمی دارند. این حالت سبب می شود که تصویر دکوراسیون محل در داخل آن ها منعکس شود و زیبایی و جلوه خاصی به آن ها ببخشد.
  • سقف های مات ساده: این سقف ها طراحی ماتی دارند و هیچ درخشندگی در آن ها دیده نمی شود. اگر بخواهید نمای مات و ساده ای به محل ببخشید این نوع سقف مناسب است.
  • سقف های ساتن: این سقف ها، حد وسط سقف های آینه ای و سقف های مات هستند. یعنی هم براقیت و درخشندگی را دارند و هم مات بودن را.
  • سقف های شفاف: این مدل از سقف ها تاثیر زیادی در نور پردازی محیط دارند و باعث درخشندگی آن می شوند. کاربرد اصلی آن ها در رستوران ها، هتل ها، سالن های تئاتر و … است.

سفارش انواع سقف کشسان

سفارش انواع سقف کشسان مراکز صنعتی که در زمینه ساخت انواع گوناگون سقف کشسان فعالیت می کنند، محصولات خود را به صورت متری به خریداران عرضه می نمایند. پس برای خرید این محصول باید متراژ و مساحت فضا را در نظر بگیرید و متناسب با نیاز خود محصول را تهیه کنید.

سفارش سقف کشسان از مراکز اصلی پخش کننده آن که محصول را از تولید به مصرف عرضه می نمایند، صرفه اقتصادی خیلی بیشتری دارد. چرا که به این ترتیب مصرف کنندگان کمترین میزان سود و ارزش افزوده را برای آن خواهند پرداخت.

یکی از بهترین برند هایی که شما می توانید برای خرید در نظر بگیرید، سقف کشسان لابل است، که از بهترین مواد اولیه ساخته شده و با نرخ مناسبی در بازار عرضه می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *