خرید و قیمت سقف کشسان آشپزخانه همراه با 15 مدل جدید با ضمانت


با توجه به گسترش و فعالیت سایتهای اینترنتی و عرضه انواع مختلف سقفهای کاذب و کشسان آشپزخانه در طرحها و رنگهای مختلف افراد زیادی با 15 مدل جدید ضمانت شده برای این محصولات خرید و فروش می کنند و ترجیح می دهند بدون خروج از خانه یا محل کار خود طرحهای مختلف و متنوع مشاهده کنند و با کمترین هزینه سفارش دهند.

انواع سقفهای کشسانی نوع جدیدی از سقف کاذب می باشد و چون از کیفیت بالایی برخوردار است مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته و به عنوان نوعی سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد که زیبا است و علاوه بر زیبایی خود از کیفیت بالایی نیز برخوردار است و از مزایای استفاده بی شماری برخوردار است.

اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید این مناسب ترین محصول است و این نوع از محصولات که بیشتر در فضای اشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند ابعاد متفاوتی دارند که در طرحهای گوناگون تولید می شوند.

خرید اینترنتی سقف کشسان

سقفهای الاستیک و کشسان مورد استفاده در آشپزخانه از طرحهای آسمانی یا یخی هستند که این نوع محصولات محیط آشپزخانه را زیباتر و سبک تر می کنند.

نکته مهم در مورد این نو ع از محصولات اجرای سریع و تمیز آن می باشد که باعث محبوبیت این نوع از سقفهای کاذب شده است  که در کنار نورپردازی عالی آن به عنوان پرفروش ترین محصولات تبدیل شده است.

اکثر طراحان داخلی برای صرفه جویی در وقت خود انواع محصولات ساختمانی به خصوص سقفهای کشیانی را از سایتهای معتبر خریداری می کنند و این مجموعه پیشرو در فروش انواع سقفهای کاذب و کشسان به صورت اینترنتی می باشد و همه محصولات را بدون واسطه و با قیمت مناسب با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهند.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی انواع سقفهای الاستیک می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ها اشاره کرد چون کسانی که می خواهند از بازار خرید کنند قطعا هزینه های جانبی اضافی مانند مسافرت از راه دور یا خرید این محصولات با قیمتهای بالاتر خواهند داشت, اما می توانند سقف الاستیک خود را با نرخ مناسب تری از طریق سایتهای این مجموعه خریداری کنند تا تفاوت محصولات را با دیگر برندها مشاهده کرده و جز مشتریان همیشگی ایران کشسان قرار گیرند.

مدلهای مختلف سقف کاذب کشسان و انواع متنوع این محصولات در سایت مجموعه بع راحتی قابل مشاهده می باشد و می توانند از مشخصات این محصولات مطلع شوند و در صورت نیاز بدون صرف هزینه و وقت ثبت سفارش کنن.

انواع سقف کشسان

این محصولات در انواع مختلف تولید می شوند و باید توجه داشت که این نوع سقفهای کشسان به دو نوع پارچه و پی وی سی تقسیم می شوند که نوع اول سقف الاستیک پارچه ای با استفاده از پارچه های پلی استایرن تولید شده که با مخلوط کردن با مواد پلیمری کیفیت خود را افزایش می دهند و در برابر تغییر دما تغییر شکل نمی دهند این نوع سقفها عایق خوبی در برابر گرما و رطوبت هستند.

مدل دیگر سقفهای الاستیک نمونه های پی وی سی است که دارای سه مدل مختلف است که در برابر نفوذ آب مقاومت بوده و از بهترین نمونه های این مدلها می توان به سقف الاستیک براق اشاره کرد.

این سقفها در بازار به عنوان آینه ای یا لاکر نیز شناخته می شوند که جلوه بصری بهتری دارند و از سقفهای دیگر متمایز هستند در حالی که پشت این سقفها انواع مختلفی از نورپردازی هستند.

مدل دیگر این سقهای کاذب سقف کشسانی مات می باشد که توانایی این را دارد نور را به طور کامل پخش کند و می تواند برای روشنایی چراغهای ال ای دی استفاده شود.

سقف الاستیک ساتین یکی دیگر از مدلهای سقفهای پی وی سی بوده که دارای سطح صاف می باشد و نوع آن بین براق و مات است که نور را به خوبی منعکس می کند و باعث انعکاس ملایم نور در محیط می شود و مناسب برای محیط اتاق خواب، استخر، اتاقهای مهمان و آشپزخانه می باشد.

سقف کشسان آشپزخانه

تولیدکنندگانی که انواع سقفهای کشسانی را به بازار عرضه می کنند باید توجه داشته باشند که این محصولات باید در مقاومت خوبی ساخته شوند تا توانایی تحمل وزن بالا را داشته باشند تا بتوانند در هنگام ریزش سقف از به زمین ریختن تا حد زیادی جلوگیری کنند و ایمنی لازم را داشته باشند.

این مجموعه در راستای مشتری مداری می تواند طرحها و نقشهای دلخواه مشتریان را بر روی این محصولات چاپ کند و هیچ محدودیتی در طراحی و شکل این محصولات وجود ندارد و خریداران سقف الاستیک اشپزخانه می توانند این نوع کالاها را با هر طرحی که در ذهن داشته باشند سفارش و خریداری کنند.

یکی از مزیتهای مهم این نوع سقفهای کشسان  قابل شستشو بودن آنها می باشد که این ویژگی برای خانمهایی که وسواس تمیزی دارند بسیار قابل اهمیت می باشد و بسیار راحت و سریع می توانند با یک پارچه نمدار آن را تمیز کنند و چربیها و لکه های سقف را از بین ببرند.

این نوع از سقفها را می توان بر روی سطوح مختلف با اشکال هندسی متعدد اعمال کرد و حتی با این محصول اشکال سه بعدی متنوعی قابل اجرا می باشد بنابراین استفاده از این سقفها در محیط آشپزخانه فضایی بسیار لوکس ایجاد می کند.

اگر شما علاقه مند به خرید انواع سقفهای کشسان با اندازه های مختلف و رنگهای گوناگون هستید می توانید این محصولات را از طریق مجموعه ایران کشسان با بهترین قیمت بازار تهیه کنید.

مجموعه ایران کشسان یکی از معتبرترین مراگز فروش انواع سقفهای کاذب کشسان در ایران می باشد که شما می توانید به راحتی در هر شهری که هستید به صورت آنلاین سفارش داده و در کمترین زمان محصول خود را با بهترین کییفیت بسته بندی تحویل بگیرید.

مجموعه ما علاوه بر فروش اینترنتی این محصولات آماده خدمت رسانی به مشتریان در استان تهران و البرز می باشد و مشتریانی که از این استانها از محصولات ما  خرید می کنند می توانند از خدمات نصب مجموعه فروش ما بهره مند شوند پس برای بهره مندی از یک سقف با کیفیت و ارزان وارد سایت شده و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاوران فروش برای راهنمایی بیشتر با شما تماس بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *