هزینه اجرای سقف کشسان ستاره ای لابل


هزینه اجرای سقف کشسان ستاره ای لابل متفاوت اعلام می شود. این موضوع بستگی به کیفیت محصول، مواد اولیه به کار رفته در آن و همینطور ابعاد دارد. از طرف دیگر، انواع سقف کششی در مکان های گوناگونی نصب می گردند که این موضوع هم بی تاثیر در قیمت اجرای آن نیست. به هر صورت، خیلی راحت می توانید در کنار تهیه محصولات شرکت برتر تولید سقف کششی از نرخ های آن نیز مطلع شوید.هزینه اجرای سقف کشسان ستاره ای لابل

همه چیز درباره آسمان ستاره ای در سقف کششی

همه چیز درباره آسمان ستاره ای در سقف کششی در اینجا همه چیز درباره آسمان ستاره ای در سقف کششی را توضیح می دهیم. باید بگوییم که این محصول به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارد، از جمله پر طرفدار ترین سقف های کاذب به شمار می رود. آن را از جنس های مرغوب نیز می سازند که همین امر سبب می شود عمر طولانی داشته باشد.

جالب است بدانید که این سقف ها مناسب برای استخر، اتاق خواب، لابی های ساختمان های گوناگون، مهد کودک ها و سایر مکان های دیگر می باشد. از طرفی، آن را بیشتر از جنس پارچه های براق می سازند که البته نوع مات هم وجود دارد. در رنگ های تیره و روشن نیز ارائه می گردند.

این نوع از سقف های خصوصیات قابل توجهی دارند که می شود به این مسائل اشاره نمود:

  • با فناوری های جدید ساخته می شوند و چاپ روی پارچه ها با بهترین روش صورت می گیرد.
  • قابل حمل هستند. یعنی شما می توانید آنها را از سقف جدا کرده و جای دیگری نصب کنید.
  • به هیچ عنوان گرد و غبار و حشرات موذی در آن رخنه نمی کنند.
  • طول عمر آنها را نیم قرن برآورد می نمایند.
  • از همه مهمتر این‌ که قابل شستشو می‌ باشند و مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی نیز هستند.
  • در برابر شرایط جوی متغیر نیز مقاوم می باشند.

تولید کننده برتر انواع سقف کششی

تولید کننده برتر انواع سقف کششی درباره تولید کننده برتر انواع سقف کششی باید گفت که شرکت مسائل گوناگون و استانداردهای مختلف را در نظر می گیرد. همینطور این سقف ها که در ایجاد تغییر دکوراسیون محل های مختلف به کار می روند، از جنس پارچه هایی مثل لاکر، ساتن، گلکسی، ترنسپرنت، کلودز و برلیانت ساخته می شوند.

شرکت سازنده از بهترین دستگاه ها جهت چاپ بر روی پارچه های مات و براق استفاده می نماید. در کنار این، چنین محصولاتی از 90 درصد پی وی سی، 5 درصد پلاستیک سایزر و همچنین 5 درصد افزودنی های دیگر تولید می گردند.

تولید کننده سقف کششی آن را در طرح های مختلف و ضخامتی های بین 0.18 تا 0.25 میلی متر می سازد و از جمله وسایل دکوری بسیار نازک به شمار می رود. به هر حال، چنین سقف هایی امروزه کارایی بالایی پیدا کرده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *