نمایندگی فروش انواع سقف کشسان لابل کرج


نمایندگی سقف کشسان لابل کرج مرکزی برای عرضه انواع سقف کشسان می باشد. سقف کشسان یکی از انواع سقف های کاذب است که از پارچه ای از جنس پی وی سی ساخته می شود و قابلیت نور پردازی نیز دارد.

نمایندگی فروش انواع سقف کشسان لابل کرج

جایگاه انواع سقف کشسان ایرانی در بازار اروپا

جایگاه انواع سقف کشسان ایرانی در بازار اروپاسقف بخشی از ساختمان است که به جز پوشش اصلی آن که با آجر است دارای یک سری تزیینات و پوشش های داخلی نیز می باشد. از جمله یکی از اجزایی که برای زیباسازی و طراحی دکوراسیون منازل به کار برده می شود، سقف کشسان است.

پارچه ای که از جنس پی وی سی است حرارت دیده و به اندازه دلخواه کش می آورد. سپس بر روی پروفیل های خاصی نصب می شود. این گونه سقف ها قابلیت نور پردازی نیز دارند و امروزه برای زیباسازی و طراحی دکوراسیون داخلی به طور گسترده ای از آنها استفاده می شود.

کارخانجات چندی در کشور در زمینه ساخت این تجهیزات فعالیت دارند که نمونه تولیدات آنها از طریق نمایندگی های فروش در سایر کشور ها عرضه می شود. به عنوان مثال کارخانه لابل دارای تولیداتی است که گروه صنعتی آن در شهر اوکراین تاسیس شده و علاوه بر این در ایران نیز دارای شعباتی می باشد.

تولیدات این کارخانه به دلیل کیفیت بالا و همچنین افزایش میزان مشتری به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

این امر سبب شده تا این کارخانه در کشور های اروپایی نیز تاسیس شود. به همین دلیل در حال حاضر تولیدات این کارخانه نه تنها به مصارف داخلی بلکه به بازار کشور های همسایه و دیگر کشور ها نیز صادر می شود.  

این تجهیزات توانستند تحول عظیمی را در رشته معماری و طراحی دکوراسیون های منحصر به فرد ایجاد نمایند.

بازار های اروپایی نیز که از جمله مشتریان این کالا هستند وارد کننده سقف کشسان ایرانی بوده و در طراحی های خود از آن بهره می برند. 

سقف کشسان دارای این ویژگی است که قابل طراحی به شیوه های گوناگون می باشد. در واقع آنچه که امروزه در سقف خانه ها به عنوان تزیینات مشاهده می شود به دلیل کاربرد این مواد می باشد.

بازار خرید و فروش سقف کشسان لابل در سراسر کشور

لابل نام گروه صنعتی و تولید کننده سقف کشسان در کشور می باشد. کارخانه تولید کننده این مواد در حال حاضر به تامین نیاز داخل و همچنین بخشی از بازار کشور های دیگر می پردازد.

بنابراین خرید و فروش سقف کشسان لابل نه تنها به داخل کشور بلکه دیگر کشور ها را نیز در بر می گیرد. این برند دو ملیتی بوده و شعباتی از آن نیز در اوکراین و برخی کشور های اروپائی واقع شده است.

فعالیت های شرکت لابل به بیش از دو دهه می رسد و به همین دلیل این واحد تولیدی یکی از بازار های خرید و فروش سقف کشسان را در داخل کشور به خود اختصاص داده است.

از آن جا که سقف کشسان را می توان در مکان های مختلف داخل یک ساختمان به کار برد بنابراین خرید یا فروش آن به بخش ساختمانی و سازندگان بنا های مختلف اختصاص می یابد.

آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق های نشیمن و سرویس های بهداشتی از جمله مکان هایی هستند که می توان طراحی های خاصی را با سقف کشسان برای آنها در نظر گرفت. این امر سبب شده است تا کسانی که به نوعی در کار ساخت پروژه های ساختمانی و همچنین طراحی دکوراسیون آن فعالیت دارند به خرید این کالا بپردازند.

واحد های تولید کننده دارای بخش ارائه دهنده خدمات مشاوره طراحی و انتخاب سقف کشسان می باشند و می توانند خدمات مناسبی را در این زمینه به متقاضیان ارائه نمایند. این قبیل تجهیزات به دلیل سبک معماری جدید در ایران با تقاضای بسیاری همراه است و به همین دلیل خرید و فروش آن از رونق بالایی برخوردار است.

در صورتی که سقف کشسان توسط طراحان حرفه ای دکوراسیون صورت گیرد و در جای مناسب خود به کار برده شود زیبایی خاصی به محیط و فضا می بخشد.

کیفیت بالای سقف کشسان لابل به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای سقف کشسان لابل به چه عواملی بستگی دارد؟سقف کشسان را می توان نوعی سقف کاذب دکوراتیو به شمار آورد که جایگزین سقف های کاذب سنتی شده و برند هایی نظیر برند لابل در حاضر یکی از تولید کنندگان آن می باشند.

این برند در حاضر با استقبال گسترده روبرو شده است که بخشی از آن به دلیل کیفیت بالای تولید آن می باشد. چه عامل یا عواملی سبب کیفیت بالای سقف کشسان لابل شده اند؟ این عوامل را می توان در چندین مورد بر شمرد:

  • عدم نیاز به زیر سازی و نصب آسان. این سقف ها در مدت زمان کوتاه حداکثر تا سه روز قابل تحویل به مشتری را دارند.
  • سقف کشسان در کارخانه تولیدی تهیه می شود و هیچ مرحله از آن در محل انجام پروژه انجام نمی گیرد. به این ترتیب سقف به صورت آماده به مکان مورد نظر برده شده و نیازی به استفاده از مصالح مختلف ندارد.
  • این گونه سقف ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند که جلوه ای از خلاقیت و زیبایی را ایجاد کرده و امکان نور پردازی های متنوع را نیز به آن می بخشد.
  • قابلیت جابه جایی آسان از دیگر نشانه های کیفیت بالای سقف کشسان لابل است. این مورد اجازه دسترسی به فضای پشت سقف کشسان را داده و به همین دلیل در مدت زمان کوتاه می توان آن را باز و بسته کرد. این امکان وجود دارد که حتی در صورت نقل و مکان بتوان سقف را به مکان جدید منتقل کرد.
  • سقف کشسان لابل اورجینال دارای گواهینامه فنی از سوی مرکز تحقیقات ساختمان و شهرسازی است و به همین دلیل از استاندارد های مربوطه برخوردار است.
  • این سقف ها در برابر ریزش مصالح و وقوع حوادثی نظیر زلزله مقاوم بوده و تا 150 کیلوگرم در متر مربع از ضمانت برخوردار می باشند.
  • سقف لابل همچنین دارای مقاومت در برابر اشتعال و آتش سوزی بوده و انتشار آن جلوگیری می نماید. در این زمینه این برند دارای استاندارد اروپایی آتش نشانی می باشد.
  • تمامی خرابی ها و آسیب های وارد شده در سقف و همچنین سیم کشی ها و لوله کشی های آن به کمک سقف کشسان لابل پوشانده شده و به همین دلیل با نمونه سقف های کاذب دیگر تفاوت آشکاری دارد.

به جز موارد فوق، ضد آب و ضد رطوبت بودن سقف کشسان آن را گزینه مناسبی برای فضا هایی همچون استخر ها و سرویس بهداشتی نموده است. این خصوصیت همچنین سبب شده است تا در صورت ترکیدگی لوله و تاسیسات بتوان از خسارت های احتمالی وارد به آن جلوگیری نمود. 

قابلیت شستشو آلودگی ها و چربی های سقف کشسان نیز از دیگر مزیت های سقف لابل است که امکان شستشوی آسان و راحت را به آن بخشیده است.

ضد گرد و غبار و همچنین آنتی باکتریال بودن از دیگر ویژگی هایی است که امکان رشد باکتری ها و مواد آلوده کننده را در سقف کشسان لابل از بین برده و آن را قابل استفاده در مکان هایی مانند اتاق عمل و بیمارستان ها نیز نموده است.

مواد اولیه به کار رفته در سقف کشسان لابل به آن خاصیت عایق صدا بودن بخشیده و به همین دلیل می توان آن را در سالن های کنفرانس و کنسرت به کار برد.

انواع سقف کشسان درکاخانجات تولیدی

سقف کشسان انواع مختلفی دارد که مهمترین عامل دسته بندی آن شیوه اجرای آنها می باشد. بر این اساس می توان این تجهیزات را به گونه های زیر تقسیم کرد:

  • سقف کشسان چاپی یا قابل چاپ که محدودیتی برای طرح و رنگ نداشته و می توان طرح های گوناگون مانند طرح طبیعت یا آسمان یا دیگر طرح ها را برای آن به کار برد. طرح های چاپی دارای پایداری بالا و ثبات رنگ می باشند. همچنین تنظیم نور و رنگ نیز در طرح های چاپی وجود دارد.
  • سقف کشسان مات یا نیمه شفاف که عموما تک رنگ هستند و در آنها از چاپ استفاده نمی شود. این نوع سقف در مکان های مختلف مانند محیط های اداری و صنعتی و مسکونی قابل کاربرد است. امکان نور پردازی آسان و به کار گیری طرح های ساده از دیگر ویژگی های این نوع سقف کشسان است.
  • سقف کشسان مات و براق که قابل استفاده در مکان های مختلف بوده و در زمان هایی که نیاز است یک فضای بزرگ کوچک تر نمایش داده شود یا بالعکس فضا های کوچک بزرگ تر نشان داده شوند از آنها استفاده می شود. به این ترتیب پوشش های مات بازتاب کننده حداقل نور بوده و بخش های براق دارای انعکاس بالایی از نور می باشند.
  • پوشش های حجمی و مخصوص دیوار که اجرا کننده طرح های سه بعدی یا دو بعدی در مکان های مختلف می باشند. دیوار های کشسان مانند سقف کشسان بوده و از نظر اجرایی تفاوتی با آن ندارند. بنابراین هر جا که لازم باشد در دیوار حجمی با طرح خاصی استفاده کرد می توان از این پوشش ها استفاده کرد.

کارخانجات تولیدی از طریق مرکز فروش سقف کشسان تولیدات خود را به بازار عرضه می کنند. قیمت مصوب سقف کشسان نرخی است که در این زمینه برای فروش این کالا در نظر گرفته می شود.

پخش ارزان ترین مارک سقف کشسان

پخش ارزان ترین مارک سقف کشسان سقف کشسان انواع مختلفی دارد که بر همین اساس قیمت هر کدام از آن متفاوت بوده و طیف قیمتی آن شامل ارزان ترین مارک ها تا گران ترین آنها می شود. 

بر این اساس قیمت محاسبه شده سقف کشسان با توجه به نوع آن بر حسب واحد متر مربع محاسبه می شود. مراکز پخش سقف کشسان که ممکن است مرکز نمایندگی سقف کشسان نیز باشند به عرضه و فروش جدیدترین تولیدات این صنعت می پردازند.

پخش این کالا به صورت عمده و یا جزئی صورت گرفته که بر اساس تقاضای بازار عملیات پخش صورت می گیرد. برخی نمونه های سقف کشسان دارای مشتری بیشتر بوده و به همین دلیل عملیات پخش یک نوع خاص از سقف کشسان گسترده تر می باشد.

در صورت پخش به شکل عمده از آن جا که حجم قابل توجهی مبادله می شود و عملیات ارسال نیز به صورت یکجا صورت می گیرد سبب کاهش هزینه های نهایی و خرید این کالا با قیمت ارزان تر خواهد شد. 

بنابراین مراکز و واحد هایی که به نوعی به این تجهیزات نیاز دارند خرید از مراکز پخش عمده بهترین روش خرید برای آنها می باشد.

فروش انواع سقف کشسان با قیمت مناسب

انواع سقف کشسان مانند سقف کشسان مات، سقف کشسان آینه ای، سقف کشسان براق و سقف کشسان چاپی از جمله نمونه های فروش این تجهیزات است که با قیمت مناسب صورت می گیرد.

فروش این کالا با نرخ و قیمت مصوب تعیین شده است و بر حسب واحد متر مربع محاسبه می شود. در این زمینه به هزینه نصب و اجرای سقف کشسان نیز باید اشاره کرد به هزینه خرید سقف افزوده می شود.

فروش این محصولات از طریق اینترنت نیز صورت می گیرد. فروشگاه اینترنتی سقف کشسان مرکزی برای خرید نمونه های مختلف این تجهیزات می باشد. به عنوان مثال می توان به فروش اینترنتی محصولات شرکت لابل اشاره کرد که با طی مراحل زیر قابل انجام است:

  • ثبت درخواست سفارش
  • تماس کارشناسان فروش
  • انتخاب نوع سقف مورد نظر
  • ارسال و نصب سقف کشسان

یکی از ویژگی های خرید از فروشگاه اینترنتی آن است که از طریق لینک گالری تصاویر می توان نمونه کار های انجام شده و پروژه هایی که تاکنون با استفاده کشسان انجام شده اند را مشاهده نمود.

گالری تصاویر شامل مجموعه ای از عکس های بخش های مختلف ساختمان است که قابلیت نصب سقف کشسان را در طرح های متنوع و رنگ های بی نظیر دارند.

بهترین برند تولید شده از سقف کشسان در جهان

بهترین برند تولید شده از سقف کشسان در جهانسقف کشسان یکی از مدرن ترین شیوه های طراحی دکوراسیون داخلی است که امروزه می توان شاهد بهترین برند های تولید شده از آن در سراسر جهان بود.

خصوصیات مختلف این سقف ها از جمله تنوع طرح و رنگ بی نظیر و همچنین قابلیت نصب آسان این تجهیزات را به یکی از بهترین گزینه های ممکن برای تزیین فضای داخلی مبدل ساخته است.

در حال حاضر می توان نمونه های کار شده از بهترین برند های برتر جهانی را در اشکال و طرح های متنوع مشاهده نمود.

برند های برتر تولید کننده با کیفیت ترین نوع از سقف کشسان بوده که تولیدات آنها حتی قابلیت جابه جایی از یک نقطه به نقطه دیگر را نیز دارد. مثلا اگر کسی خانه اش را عوض کند می توان سقف کشسان را برداشت و در مکان جدید نصب نمود.

دیگر این که طراحی های منحصر به فرد از ویژگی بهترین مارک های ساخت سقف کشسان هستند که این طرح ها قابل هماهنگی و هارمونی با دیگر تجهیزات داخل منزل مانند رنگ دیوار ها و همچنین کف پوش یا وسایل تزیینی می باشند.

زیبایی منحصر به فرد سقف کشسان سبب شده است تا امروزه در بسیاری از ساختمان ها نظیر هتل های لوکس و همچنین ساختمان های مسکونی به عنوان نوعی طراحی خاص و لوکس به کار گرفته شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *