مرکز پخش سقف کشسان ساتن


اگر می خواهید یک منزل زیبا داشته باشید؛ یکی از بهترین انتخاب ها سقف کشسان می باشد. تولید سقف کشسان یکی از صنایع زیر مجموعه دکوراسیون به شمار می رود. فروش سقف کشسان نیز به دلیل زیبایی فوق العاده این محصول طی سال های اخیر رونق گرفته است. مرکز پخش سقف کشسان ساتن یکی از بهترین انتخاب ها در این حوزه به شمار می رود. چرا که پارچه ساتن از بهترین پارچه های سقفی به شمار می رود.

مرکز پخش سقف کشسان ساتن

اطلاعاتی درباره سقف کشسان ساتن

اطلاعاتی درباره سقف کشسان ساتن پارچه ساتن که گفتیم به دلیل نام ساتن ممکن است با پارچه ساتنی که در بازار به فروش می رسد اشتباه گرفته شود. اما لازم است بدانید به طور کلی پارچه هایی که برای سقف های کشسان استفاده می شوند؛ از جنس PVC می باشد. این پارچه ها از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار می باشند.

البته در صورتی که آنها را از جای خوبی خریداری کرده باشید. روی پارچه های ساتن از جنس PVC نیز همانند دیگر سقف های کشسان می توانید هر طرحی که تمایل دارید را استفاده کنید. دستگاه های مختلفی برای چاپ این طرح ها روی سقف به شمار می روند.

این دستگاه ها سقف های خود را می توانند تا عرض 3.20 چاپ کنند. به همین دلیل در مکان هایی استفاده می شوند که عرض آنها سقف بیش از 3.20 متر می باشد. در سقف هایی که عرض آنها بیش از این مقدار است آنها را به یکدیگر جوش می دهند. به اصطلاح سقف های درز دار در آن نصب می شود.

بازار فروش سقف کشسان ساتن

بازار فروش سقف کشسان ساتن همانطور که اشاره شد این سقف ها دارای اندازه های مختلف می باشد. بازار فروش سقف کشسان ساتن و دیگر سقف های کشسان در تهران و شهرستان ها به صورت عمده و خرده تامین می شود. توجه داشته باشید که می توانید این محصول را به سادگی و سهولت از سایت های مختلف تهیه کنید.

دقت کنید که خرید این محصول از فروشگاه های مجاز نیز صورت می گیرد. اما خرید از این فروشگاه ها نیازمند تخصص و تبحر کافی است. به همین دلیل بازار فروش سقف کشسان ساتن در ایران رونق بسیاری یافته است. این محصول در انواع چاپی و غیرچاپی به فروش می رسد.

انتخاب اینکه کدام یک از این محصولات را استفاده کنید روی قیمت سقف تاثیر به سزایی دارد. به طور کلی می توان گفت قیمت سقف چاپی از سقف های غیر چاپی و آماده بیشتر است. اما لازم است بدانید این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در جنس نیست. بلکه تنها دلیل این تفاوت قیمت هزینه های جوهر، رنگ و استفاده از دستگاه های چاپ می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *