مرکز پخش سقف کشسان استخر باغ فردوس تهران


سقف کشسان استخر را می توان از جمله جدید ترین متریال هایی نام برد که به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر مایعات و رطوبت دارند، قابلیت نصب راحت در محل هایی که به وفور با آب در ارتباط هستند را دارا هستند.

مرکز پخش سقف کشسان استخر باغ فردوس تهران

نحوه تولید سقف کشسان استخر

نحوه تولید سقف کشسان استخر برای تولید سقف کشسان استخر، معمولا از مواد خام وارداتی استفاده می شود، به این صورت که ضمن بکارگیری مواد اولیه ی وارداتی و با کمک از دستگاه مونتاژ، سقف کشسان اسخری تولید می شود؛ در تولیدی ها متریال خام این سقف ها با توجه به ابعاد درخواستی، بریده شده و سپس دور تا دور آن توسط نوعی نوار پلاستیکی ضخیم به نام هارپون مونتاژ می شود؛ سپس دستگاه دوخت، بخش اتصال دو سقف را به یکدیگر پرس می کند.

این سقف ها به دو صورت تولید می شوند که عبارتند از:

  1. سقف کشسان چاپی
  2. سقف کشسان لاکرو نورپردازی

سقف کشسان چاپی: همانطور که از نام آن پیداست، قابلیت چاپ و پرینت تصویر دلخواهتان روی آن وجود دارد؛ همچنین قابلیت عبور نور را از خود دارند، این ویژگی سبب شده تا ضمن عبور نور از زیر سقف، تصاویر به طور شفاف و با روشنایی کامل نمایش داده شوند.

سقف کشسان لاکرو نورپردازی: این نوع سقف ها که به آن نور پردازی طرح آسمان شب هم می گویند، قابلیت عبور نور را از خود ندارند، نور پردازی آن ها توسط فیبر نوری صورت میگیرد که به صورت نقطه ای نیز نورپردازی می شود.

خرید انواع سقف کشسان استخر

خرید انواع سقف کشسان استخر شرکت ها و تولیدی های بسیار زیادی خدمات طراحی، تولید و فروش سقف های کشسان استخر را به دست گرفته اند؛ برای خرید سقف کشسان استخر با بالاترین کیفیت ممکن، می بایست به مشاهده و بررسی نمونه کار های موفق این شرکت ها بپردازید.کیفیت سقف کشسان، از اولین نکات قابل توجه در خرید می باشد، یک سقف با کیفیت باید ویژگی هایی همچون سهولت دسترسی به تاسیسات مورد نظر در سقف، انعطاف پذیری بالا و یا خاصیت آنتی باکتریال بودن را دارا باشد.

قیمت خرید و یا اجرای سقف های کشسان استخر به عوامل متفاوتی وابسته است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • متراژ و نوع فضای مورد نظر برای اجرای کار
  • نوع نورپردازی
  • نوع متریال و قطر مواد انتخابی در اجرای کار
  • و…

به منظور دریافت اطلاعات دقیق تر، درباره ی خرید و آگاهی از انواع قیمت های سقف کشسان، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ کارشناسان ضمن بازدید از محیط اجرای کار و با لحاظ سلیقه ی شما قادر به ارائه ی قیمت دقیق تر این سقف ها می باشند.اگر شما هم به جمع طرفدران این مدل سقف ها پیوسته اید، می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *