مرکز فروش سقف کشسان سرویس بهداشتی


امروزه موارد بسیاری جهت طراحی داخلی، به خصوص سقف بناها وجود دارد که سقف کشسان سرویس بهداشتی یکی از آنهاست. این محصولات دارای زیبایی منحصر به فردی بوده و از این رو متقاضی بسیاری دارد، به همین جهت توسط مراکز فروش سقف کشسان سرویس بهداشتی با قیمتی مناسب به دو روش مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود.

مرکز فروش سقف کشسان سرویس بهداشتی

انواع سقف کشسان سرویس بهداشتی

انواع سقف کشسان سرویس بهداشتی سقف کشسان از مدرن ترین ارائه هایی می باشد که جهت طراحی داخلی سقف سرویس های بهداشتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصولات درواقع پارچه های تولید شده از جنس پی وی سی می باشند که دارای خاصیت کشسانی هستند. سقف های کشسانی سرویس بهداشتی از تنوع بالایی برخوردار می باشند و از این رو با انواع نیاز و سلیقه سازگاری دارند. 

از متداول ترین انواع سقف کشسان می توان موارد زیر را نام برد:

  1. مات
  2. ساتن
  3. آینه ای یا لاکر
  4. ترنسپرنت
  5. گلکسی
  6. برلیانت
  7. کلودز

موارد ذکر شده از انواع سقف کشسان می باشند که در بین آنها بیشترین تنوع طرح و رنگ را سقف کشسانس لاکر و یا آینه ای دارد که تنوع رنگی آن به بیش از 150 رنگ می رسد. انواع سقف کشسان قابلیت چاپ انواع طرح و رنگ را نیز دارد و از این رو می تواند دارای تنوع بالاتری نیز باشد.

اگر چاپ طرح بر روی این پارچه ها به وسیله دستگاه یو وی صورت گیرد، تصاویر بدون درز خواهند بود که این مورد موجب زیبایی بیشتر سقف کشسان می شود. این سقف های کشسان آنتی باکتریال بوده و به دلیل وجود کلر در ترکیب تولید آنها غیر قابل اشتعال شناخته می شوند.

فروشنده سقف کشسان سرویس بهداشتی

فروشنده سقف کشسان سرویس بهداشتی سقف کشسان توالت بیشترین کاربرد را در سرویس های بهداشتی تالارها، هتل ها و رستوران ها دارند، چرا که این محیط ها از هر نظر باید برای مراجعین جذابیت داشته باشند و حس خوبی را به افراد القا کنند. این محصولات با توجه به تقاضای بالای افراد جهت تهیه آن، به دو روش مستقیم و غیر مستقیم توسط فروشنده سقف کشسان سرویس بهداشتی ارائه می شود.

با توجه به زیبایی که این محصول برای محیط به ارمغان می آورد و حس خوبی که با تماشای ان به افراد القا می شود می توان به کاربردی بودن آن پی برد. از این جهت قیمت این محصولات نیز با توجه به موارد ذکر شده و البته نسوز و آنتی باکتریال بودن ان مناسب به شمار می رود.

فروشنده سقف کشسان سرویس بهداشتی سعی در ارائه بهترین خدمات و محصولات خود را دارد، چرا که هدف وی جلب رضایت و اعتماد مشتری می باشد. فروش سقف کشسان توالت به دلیل تقاضای بالا با قیمتی مناسب به دو روش مستقیم و غیر مستقیم توسط فروشندگان مجرب به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *