قیمت سقف کشسان برلیان در کشور های خاورمیانه


سقف کشسان برلیان از مدرن ترین انواع سقف کاذب می باشد. سقف کشسان برلیان از پارچه ای از جنس PVC ساخته شده است که با قابلیت کشسانی که دارد این نام را به خود اختصاص داده است.کشسانی بودن آن به این معنی می باشد که با گرمادهی به پارچه، سقف کشسانی را به اندازه مورد نظر کش می آورد و با نصب روی پروفیل های ویژه آماده استفاده می باشد. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی زیبایی می باشند که از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون منزل شما به حساب می آید.در ادامه به توضیح قیمت سقف کشسان برلیان می پردازیم.

قیمت سقف کشسان برلیان در کشور های خاورمیانه

خرید سقف کشسان با ضمانت کیفیت

خرید سقف کشسان با ضمانت کیفیتبرای آگاهی از قیمت روز سقف کشسان باید ابتدا به نوع هر یک از موادی که در این سقف کشسان استفاده شده است توجه کنیم و پس از بررسی این موضوعات از نمایندگی انحصاری سقف کشسان قیمت این سقف ها را مقایسه کرده و با توجه به بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت، انتخاب مناسبی داشته باشیم.

برای هر یک از سقف کشسان ها باید به نکات زیر توجه کرد:

  • نوع جنس پارچه کشسان
  • نوع رنگ استفاده شده در چاپ کشسان
  • ضد رطوبت بودن سقف کشسان ها

صادرات سقف کشسان برلیان به قیمت کارخانه

با توجه به ویژگی هایی که در بالا گفته شد میتوان سقف های کششی را علاوه بر بازار داخلی کشور برای دیگر کشورها نیز صادر کرد و شاهد ارسال سقف های کشسان به سراسر دنیا باشیم.تمامی این صادرات به کشور های دیگر و کشور های آسیانه میانه از طریق پایانه مرزی آستارا انجام می شود.
علاوه بر کشور هایی که گفته شد که خریداران این محصول می باشند در سراسر دنیا طرفداران و علاقمندانی وجود دارد که خواهان خرید این سقف کشسان های برلیان می باشند.از ویژگی سقف کشسان برلیان که صادر کنندگان در این زمینه در نظر میگیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای فروش سقف کشسان کیفیت بالایی که این محصول می تواند داشته باشد است.
  • از دیگر عوامل مهم و قابل توجه این محصول به تنوعی که می تواند داشته باشد، می توان اشاره کرد که امروزه نیز بسیار با اهمیت است.
  • درآمد فروش سقف کشسان باید از قیمت بسیار عالی و عرضه این محصولات با نرخ مناسب انجام شود.
  • همچنین نکته مهم دیگری که در ارائه این خدمات تاثیر گذار می باشد می توان خدمات دیگری نیز از جمله نصب، تعویض و یا تعمیر برای تضمین دادن به این نوع سقف ها برای مشتریان در نظر گرفت.
  • با نظر گرفتن فعالیتی که رقیبان در این زمینه انجام می دهند می توان به بهترین سطح کیفیت از سقف کشسان ها دست پیدا کرد.
  • قرار دادن گارانتی فروش سقف کشسان نیز می تواند در افزایش صادرات این محصول بسیار تاثیر گذار باشد.

بهترین برند سقف کشسان برلیان در ایران

بهترین برند سقف کشسان برلیان در ایرانامروزه برای تغییراتی که می خواهید در دکوراسیون منزل به صورت جزئی انجام دهید باید هزینه های فوق العاده زیادی را متحمل شوید و علاوه بر آن بسیاری از فعالیت های اجتماعی و دیگر فعالیت هایتان را به تعلیق در می آورد.همچنین رنگ منزل، گچ کاری و کاشی کاری سختی هایی را نیز به دنبال دارد که باید تمامی وسایل و اسباب و اثاثیه منزل خود را جمع کنید.خوبی دکوراسیون جدید، نداشتن دردسر هایی که گفته شد می باشد و می توان با انتخاب بهترین برند های تولید کننده لوازم منزل تغییر دکوراسیونی فوق العاده زیبا و راحت داشته باشید.از جمله این زیبایی هایی که به راحتی قابل انجام میباشد استفاده از سقف کشسان در طرح و شکل های متفاوت می باشد.
استفاده از سقف های کشسان در دکوراسیون منزل دیگر نیاز به جابه جایی وسایل منزل ندارد و بدون هزینه های اضافی که رنگ آمیزی های معمولی در بر می گیرد می توان به منزل جدید با تغییر دکوراسیون فوق العاده دست پیدا کرد.سقف های کشسان با استفاده از تکنولوژی چاپ یو وی از برند های متفاوتی ساخته و تولید شده است.برند های متفاوت با عرضه امکانات بیشتر مانند امکان چاپ عکس بر روی سقف های دلخواه شما و امکان نصب آن ها در سقف اتاق خواب شما سعی کرده اند بر تعداد مشتریان خود نسبت به دیگر رقیبان بیافزایند.برای انتخاب بهترین برند و بهترین مرکز خرید سقف کشسان باید به ویژگی هایی که این محصولات می توانند داشته باشند توجه کرد از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین برند ها با استفاده از بهترین و خاص ترین مواد اولیه در ساخت سقف های کشسان استفاده می کنند.
  • برند های فوق العاده با استفاده از بهترین دستگاه ها به تولید سقف های کشسان می پردازند که در کیفیت آن بسیار تاثیر گذار می باشد.
  • همچنین تمامی برند ها نصب این محصولات را بر عهده می گیرند بنابراین برای بهترین بودن در این زمینه باید نصب این سقف ها را بر عهده تیم هایی که کار ورزیده  می باشند گذاشت.
  • برند ها با ارائه رنگ بندی هایی بسیار زیاد و نوع با کیفیت این محصول می توانند در این زمینه به تجربه ای فوق العاده دست پیدا کنند و بهترین برند منتخب مردم شوند.

بنابراین اگر به دنبال محصول خوب و با کیفیت و مرغوب می باشید و تمایل به تغییر دکوراسیون منزل خود دارید انتخاب سقف های کشسان از بهترین انتخاب ها می باشد.

بازار فروش انواع سقف کشسان درجه یک صادراتی

صنعت ساخت و ساز قطعاً یکی از مهمترین صنایع است و با سرعت بالایی در حال رشد است. امروزه بسیاری از سقف های سبک ساخته شده اند تا ساختمان ها سبک تر شوند و سقف کشسانی یکی از سبک ترین هاست. بنابراین امکان نصب سقف کشسانی در مساحتی تا 64 متر مربع وجود دارد که فقط توسط محیط اطراف پشتیبانی می شود. این سقف های کششی معلق بسیار منحصر به فرد و زیبا هستند که برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.
در قرن بیستم ، فناوری جدید سقف کششی از سوئد وارد شد و سپس در اروپای غربی گسترش یافت. اولین سقف کششی در سال 1969 ساخته شد و اولین شرکت اروپایی که تولید این سقف ها را آغاز کرد BARRISOL بود و به همین دلیل است که آنها سقف های BARRISOL نامیده می شوند. شرکت BARRISOL از سال 1975 آغاز به کار کرده است.

جایگاه سقف کشسان درجه یک ایرانی در بازار خارجی

جایگاه سقف کشسان درجه یک ایرانی در بازار خارجیسقف های کشسانی به طور گسترده در فضای داخلی و فضای باز استفاده می شوند.
بیشترین نسبت سقف های کشسانی برلیان در محیط داخلی است و نسبت مصرف تقریباً 54٪ نسبت به خارج آن است.

منطقه اروپا بزرگترین تامین کننده سقف های کشسان برلیان است، که با سهم بازار تولید نزدیک به 37 درصد در سال 2016 از این رتبه برخوردار می باشد. چین دومین تامین کننده سقف های کششی است که از سهم بازار تولید نزدیک به 30 درصد در سال 2016 برخوردار است.

اروپا بزرگترین مکان مصرف کننده با سهم بازار مصرف نزدیک به 35 درصد در سال 2016 می باشد.
در چین با 28 درصد سهم مصرف در بازار ، دومین کشور بزرگ مصرف کننده است.

رقابت بازار سقف کشسان درجه یک شدید است.
Normalu ، سرگ Ferrari ، Pongs ، Mehler ، VERSEIDAG ، و غیره رهبران بزرگ در این صنعت هستند که دارای فناوری های کلیدی و حق ثبت اختراع، با مشتریان سطح بالا می باشند و در جایگاه انحصاری در صنعت سقف کشسانی شکل گرفته اند.

طبق یک مطالعه جدید، انتظار می رود بازار جهانی سقف های کشسان در CAGR تقریباً با 9.6٪ رشد داشته باشد و در طی پنج سال آینده، در سال 2024 به 800 میلیون دلار و در سال 2020 به 460 میلیون دلار  برسد.

این گزارش به سقف های کشسان برلیان در بازار جهانی، به ویژه در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا و اقیانوسیه، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا می پردازد. این گزارش بازار را بر اساس تولید کنندگان، مناطق، نوع و کاربرد طبقه بندی می کند این گزارش به بررسی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برتر، تمرکز بر ظرفیت محصول، تولید، ارزش، مصرف، سهم بازار و فرصت رشد در این مناطق مهم می پردازد که در زیر به بخشی از آن ها نیز  اشاره شده است.

آمریکای شمالی (ایالات متحده ، کانادا و مکزیک)

اروپا (آلمان ، فرانسه ، انگلیس ، روسیه و ایتالیا)

آسیا و اقیانوسیه (چین ، ژاپن ، کره ، هند و آسیای جنوب شرقی)

آمریکای جنوبی (برزیل ، آرژانتین ، کلمبیا)

خاورمیانه و آفریقا (عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، مصر ، نیجریه و آفریقای جنوبی)

با توجه به مواردی که گفته شد و با توجه به امکانات کشور هایی که نام برده شد می توانیم کشور عزیزمان ایران را در تولید این بخش از محصولات دکوراسیون منزل ستایش کنیم چرا که با وجود کمترین امکانات و با تمام تحریم ها توانسته است در تولید این بخش بسیار نام آور باشد.

راز با کیفیت بودن سقف کشسان برلیان در چیست؟

 سقف کشسان برلیان با سیستم روشنایی پارچه و فرآیندهای پوسته ای، یک سیستم نوآورانه است که مزایای عملی و زیبایی را به خانه، دفاتر، فروشگاه های خرده فروشی و تمامی مکان هایی که می خواهید با تغییر دکوراسیون به محلی جدید تبدیل شود را به شما منتقل می کند.

 دو نوع مواد، پارچه بافتنی و  پلی استر برای سقف و دیوارها را فراهم شده است که نشان از کیفیت بالای این محصول می تواند باشد. پارچه بافتنی و پلی استر هم سازگار با محیط زیست هستند.
راز با کیفیت بودن این محصولات، عنصر جالب سقف های کشسان در طراحی کلی آن می باشد که اولین تصور از کل فضای داخلی محل مورد نظر است و به موارد بسیار زیادی از جمله زیبایی آنها ، منحصر به فرد بودن و اصالت شکل و رنگ ، به کل ترکیب معماری بستگی دارد. 
این محصولات پرطرفدار قابل چاپ نیز هستند و می توانند به اشکال مختلف به صورت طبیعی برای تحقق دید هنرمند سفارشی شوند تا از داشتن اتاقی فوق العاده نهایت لذت را ببرید.
از دیگر ویژگی های این محصولات که در باکیفیت بودن سقف های کشسان تاثیر گذار بوده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.
هر سقف کشسان برلیان دارای درجه بندی صوتی بسیار پیشرفته ای می باشد که می توانند نویز را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.همچنین این سقف های کشسان برلیان با خاصیت ضد باکتری و ضد لکه ای که دارند مناسب برای محیط های پزشکی و عمومی است.
 LED هایی که در این محصولات به کار رفته است با منبع نور شاخص و داشتن رنگ هایی با کیفیت بالا به ایجاد محیطی مناسب کمک می کنند.
 این پوشش کشسان ضد باکتری و ضد گرد و غبار است ، بنابراین برای مکان های بهداشتی مانند بیمارستان ها مناسب است. نوع خاصی از سقف های کششی بنام شفاف ، قادر است نور را به طور مساوی فیلتر و توزیع کند. این ویژگی به معماران امکان می دهد فضای اتاق را با نورپردازی تغییر دهند. در مکان هایی مانند مراکز خرید ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، لابی ها ، مراحل تئاتر و هر مکان دیگری که تغییر رنگ مورد نظر است ، سقف های شفاف را می توان با تخیل نامحدود نصب کرد سقف های کشسان با درجه بالایی از بازتاب نور ، به عنوان یک آینه بسیار بزرگ کار می کنند و فضای اتاق را بزرگ می کنند.

هزینه خرید سقف کشسان برلیان در بازار خارجی

هزینه خرید سقف کشسان برلیان در بازار خارجیبرای اطلاع از قیمت سقف های کشسان و نرخ مصوب سقف کشسان می توان با توجه به برخی از مسائل به ارزان ترین قیمتها دسترسی پیدا کنید.سقف های کشسان هم در داخل کشور تولید و ساخته می شود و هم از خارج کشور وارد کشور خواهد شد که با توجه به نوسانات و نرخ بالای ارز شاهد گران بودن نوع خارجی سقف های کشسان بودیم.البته این تفاوت قیمت ها به بسیاری از عوامل بستگی دارد که در ادامه به موارد گوناگون این موضوع خواهیم پرداخت. روی هم رفته، از عوامل مهم در قیمت گذاری این سقف های کشسان برلیان در بازار خارجی به شرح زیر می باشد:

  • مواد اولیه برای ساخت این کالا ها در هزینه ای که برای خرید سقف های کشسان انجام می شود بسیار تاثیر گذار است.
  • طراحی که در سقف های کشسان انجام می شود از موارد تاثیر گذار در افزایش قیمت در بازار خارجی می باشد.
  • از مهمترین عوامل دیگر که بر هزینه این کالا ها اثر گذار است ابعاد آن ها می باشد که چگونه است.
  • رنگ بندی سقف های کشسان روی نرخ های این محصول تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
  • حتی بسته بندی های سقف کشسان نیز بر تغییر قیمت این محصولات در بازار خارجی تاثیر بسیار زیادی دارد.
  • می توان به نصب و راه اندازی که در زمینه افزایش قیمت تاثیر گذار میباشد هم اشاره کرد.
  • و بی تردید مهم ترین عامل، نوع ارائه این سقف های کشسان می باشد که در ارزش گذاری این کالا تاثیر گذار است.

همانطور که در بالا توضیح دادیم مشاهده می کنید که مسائل مختلفی در قیمت گذاری در بازار های خارجی بسیار تاثیر گذار است.شرکت های تولیدی، با توجه به تمام مواردی که در بالا گفته شد تعیین نرخ انجام خواهند داد و به عرضه آن ها می پردازند بنابراین متغیر بودن قیمت ها در این زمینه، یک امر بسیار عادی تلقی می شود 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *