قیمت روز سقف کشسان مینیاتوری


سقف کشسان نوعی سقف کاذب می باشد که قابلیت کشسانی  بالایی دارد. این سقف نصب راحتی دارد و به عنوان جدیدترین انواع سقف شناخته می شود. قیمت روز سقف کشسان مینیاتوری با توجه به عوامل متعددی تعیین می شود. شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در پایین صفحه با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز سقف کشسان مینیاتوری

سقف کشسان مینیاتوری را بهتر بشناسید

سقف کشسان مینیاتوری را بهتر بشناسید همانطور که گفتیم، سقف های کشسان  یکی از جدیدترین انواع سقف می باشد که پارچه های آن از جنس پی وی سی است .این پارچه ها حتی به عنوان دیوار پوش نیز استفاده می‌شود و قابلیت نورپردازی دارد.

یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از افراد از این نوع سقف استفاده می‌کنند، به دلیل قابل چاپ بودن طرح مورد نظر می باشد. طرح های مینیاتوری یکی از طرح های بسیار زیبا و خاص می باشد که بیشتر در مکان های با دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی استفاده می شود.
شما می توانید طرح مورد نظر را در ابعاد دلخواه به کارشناسان فروش این محصول ارائه دهید.
معمولاً عرض سقفهای کشسان سه متر می باشد اما مرکز لابل با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ پیشرفته این مشکل را در ایران حل کرده و به کمک آن در پروژه های ساختمانی بزرگ به صورت یکپارچه و بدون درز تمامی طرح مورد نظر را چاپ کرده و در کمترین زمان  آن را نصب می کند.
قابلیتهای ویژه سقف های کشسان باعث شده که نسبت به سقف های دیگر متمایز باشد از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • عمر و دوام بسیار طولانی دارد. 
  •  ضد گرد و غبار و رطوبت است. 
  •  قابلیت شستشو و نگهداری راحت 
  •  این پارچه خاصیت آنتی باکتریایی دارد. 
  • قابلیت جابجایی و انتقال به مکان جدید 

مهم ترین ویژگی مقاوم بودن در برابر آتش است.  این موضوع به این معنی نیست که پارچه نمی سوزد. بلکه در هنگام آتش سوزی جمع می شود و از انتشار و گسترش آتش و چکه از سقف جلوگیری می کند. 

فروش ویژه سقف کشسان مینیاتوری

فروش ویژه سقف کشسان مینیاتوری سقف کشسان با توجه به طرح و مدل های متعددی که دارند، از فروش بسیار خوبی برخوردار است. این مرکز به عنوان نمایندگی بزرگ سقف‌ کشسان به راحتی اطلاعات لازم راجع به محصول را در اختیار مشتری قرار می دهد و خریدار متراژ مورد نیاز خود را می‌تواند کاملاً مستقیم از طریق نمایندگی خریداری نماید.فروش سقف کشسان مینیاتوری  به صورت کاملا ویژه در این مرکز با مدل های جدید و طرح های متنوع با قیمتی بسیار مناسب انجام می شود و خریدار  با پرداخت نرخ پایین تری می تواند، بهترین جنس را تحویل بگیرد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *