قیمت جهانی بهترین نوع سقف کشسان ترنسپرنت


برای تغییر دکوراسیون و همچنین ایجاد طرح های زیبایی، شاهد تولید برخی از محصولات هستیم که در داخل ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. از این میان می شود به سقف کاذب اشاره کرد؛ بحث ما در این مطلب بیشتر روی نوع کشسان کالا است. در اینجا به قیمت سقف کشسان ترنسپرنت در بهترین کیفیت جهانی اشاره می کنیم. قیمت جهانی بهترین نوع سقف کشسان ترنسپرنت

موارد استفاده و کاربرد سقف کشسان ترنسپرنت

موارد استفاده و کاربرد سقف کشسان ترنسپرنتسقف های کاذب گوناگونی وجود دارند که از جنس های متنوعی ساخته می شوند. یکی از آنها که تحولی بزرگی را در این عرصه ایجاد کرده، نوع “کشسان” است. این محصول، در تولید شده از موارد اولیه گوناگونی می باشد. آنان را عمدتاً از پارچه ای که جنس PVC دارد می سازند. این محصول به دلیل داشتن مقدار زیادی از پلاستیک، کشسان است. 

ولی چرا به این کالا، نام کشسان را داده اند؟ این موضوع بر می گردد به چگونگی نصب آن. در هنگام اجراء تا اندازه از ابعادی که برای یک سقف در نظر گرفته اند، آن را کمتر درست می کنند. سپس با گرمادهی به پارچه، آن را به حالت کشی به پروفیل هایی که از قبل آماده شده، متصل می کنند و در واقع، این سقف کاذب اینگونه نصب می گردد. 

از چنین محصولاتی به عنوان دیوار پوش نیز استفاده می کنند که به آن دیوار کشسان هم می گویند. خلاصه این که به کارگیری از سقف های کاذب کشسان، زیاد شده و این نشان دهنده محبوبیت آن است. بد نیست بدانید که آن را در انواع مختلفی می سازند که یکی از نمونه های آن “ترانسپرنت” نام دارد. 

پیش از همه خوب است به محلاتی که از آن استفاده می شود اشاره کنیم و سپس، محصول را برای تان به صورت همه جانبه معرفی می کنیم. به این دقت داشته باشید: 

  • سقف کشسان هتل: در لابی، اتاق ها و سایر نقاط دیگر بر اساس حسب لزوم دید، اجرا می شوند. 
  • رستوران ها و تالار: عموماً در سالن پذیرایی نصب می گردند. 
  • در سازه های تجاری: ورودی های و سقف های بلندشان از این کالا کار می گیرند. 
  • در ساختمان های مسکونی: در این زمینه می شود از سقف کشسان آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، پذیرایی، اتاق های خواب و غیره نام گرفت. 
  • نمایشگاه ها: در فضاهای بزرگ بزرگ نمایشگاهی اعم از اتومبیل، لوازم آرایشی-بهداشتی، انواع مواد دیگر استفاده می شوند. 

مشاهده می کنید که کاربرد این محصول بسیار زیاد است. جالب است بدانید که سقف کشسان ترنسپرنت پیش ساخته نیز وجود دارند. روی هم رفته، این کالاها ضخامتی، 0.18 میلیمتری دارند. آنها از جمله سقف های نازک به شمار می روند. همینطور در پشت این سقف ها، رشته های لامپ های ال ای دی را قرار می دهند. 

صادرات سقف کشسان ترنسپرنت به قیمت ارزان

به دلیل منحصر بودن سقف های کاذب نوع کشسان، این محصولات به خارج از کشور نیز ارائه می گردد. در این زمینه، صادر کننده بیشتر نوع پیش ساخته را مد نظر می گیرد. عموماً ما شاهد این می باشیم که این چنین فناوری جدید معماری، به ممالک همجوار صادر می شوند و بازار فوق العاده خوبی را هم دارند. 

برای فروش بهتر چنین کالاهایی، نیاز است که به یک سری از مسائل توجه جدی صورت گیرد. اول این که، کیفیت کالا باید عالی باشد. دقت کنید که در کشورهای همسایه رقیبان خارجی زیادی وجود دارند. ضرور می باشد تا از نظر درجه بندی کیفی، کالا خاص باشد. این گونه خواهید توانست که از رقیبان خود پیشی بگیرید. 

در پهلوی این موضوع، بحث تنوع در چنین محصولاتی بسیار زیاد است. صادر کننده در کنار این که قادر سقف کشسان ساده را آماده ارسال نماید، می تواند نوع رنگ های ترکیبی و طراحی های دیگر را هم مد نظر داشته باشد. در بازارهای بین المللی تنوع یکی از اساسات است و بی تردید این گونه نیز محصول به خوبی عرض می شود. 

در کل، ویژگی سقف کشسان ترنسپرنت، عبور نور پردازی ای می باشد که در پشت آن توسط لامپ های ال ای دی، صورت می گیرد. این سقف در عین حال که ساده می باشد؛ ولی به شدت شیک و مجلل به نظر می رسد. برای دکوراسیون هایی که به مینیمال معروف هستند کارایی بالایی دارد. 

البته صادر کننده باید این توانایی را داشته باشد که در زمینه نصب و اجراء آن، گروه های فنی ای را نیز آموزش داده تا در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند. نصب و اجراء این کالاها، از خود تخصص جداگانه ای می خواهد. 

با کیفیت ترین برند ارائه شده از سقف کشسان

با کیفیت ترین برند ارائه شده از سقف کشسانسقف هایی که به کشسان معروف هستند، از 90% پی وی سی، 5% پلاستی سایزر و 5% سایر مواد افزودنی دیگر ساخته می شوند. آن بخش از کالا که در آن پلاستی سایزر به کار رفته، باعث می ‌گردد تا قدرت کشسانی چنین سقف هایی بالا برود. این سقف ها ضخامت هایی بین 0.18 و 0.25 میلیمتر را دارند. 

چنین کالاهایی عموماً در مدل ها و همین طور الیاف دیگری که بیشتر پارچه ها می باشند، ساخته می شوند. آن را در مدل های مات، نیمه شفاف و شفاف می شود پیدا کرد که از سانت، لاکر، گلکسی، برلیانت، کلودز و ترنسپرنت دسته بندی می شوند. لاکر در این میان، تنوع رنگ زیادی دارد و آن را می شود در 150 فام مشاهده کرد. 

بهترین برند ارائه دهنده سقف کشسان، محصول خود را با در نظر داشت بازار عرضه می کند. مارک ها اکثراً به این دلیل شهرت زیادی پیدا نموده اند که کالای شان با کیفیت ترین مشخصات را دارد. آنان از دستگاه های پیشرفته ای کار می‌ گیرند که به راحتی قابلیت چاپ بر روی متریال گوناگون را دارند. 

در حال حاضر، بیشتر از دستگاه های چاپ یو وی استفاد می شود که مشکلات عدیده ای مانند، عرض چاپ را حل کرده است و برندهای معروف، سریع و بسیار فوری، محصولی را که سفارش داده می شود، آماده می کنند. بهترین سقف کشسان این گونه است که تولید می گردد و در مکان های مختلفی نصب و راه اندازی می شود. 

یکی از موارد دیگری که در این عرصه نیاز است بدانید، تضمین شدن محصول توسط شرکت تولید کننده می باشد. این گونه دیگر نیازی نیست نگرانی ای بابت خراب شدن و یا ایجاد سایر نقص ها باشید؛ زیرا سریعاً گروه های فنی آماده تعمیر و یا حتی تعویض آن می گردند. گارانتی های چنین کالاهایی عموماً بلند می باشد. 

البته این مسئله بستگی به این دارد که شرکت چگونه است و چه شرایطی برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با هم این ها، بهترین مارک ها نزدیک به 50 سال محصولات شان را ضمانت می کند. یکی از خصوصیات بارز این سقف ها، جدا کردن آن از مکانی و استفاده مجدد آن است. 

پس اگر می خواهید نقل مکان کنید، دغدغه ای نداشته باشید، چون به راحتی می شود چارچوب آن را از سقف جدا کرد و اقدام به تعبیه آن در مکان نو نمود. 

پخش سقف کشسان درجه یک صادراتی

درباره صادرات سقف کشسان درجه یک و شرایط پخش آن در کشورهای گوناگونی صحبت کردیم. نوع مرغوب صادراتی، بایستی مشخصات ویژه خود را داشته باشد. برای این که از یک محصول خوب بیشتر مطلع گردید، به چند نمونه از ویژگی های سقف های معروف کاذب کشسان اشاره می کنیم: 

  • این نوع از کالاها، تنوع زیادی دارند. آن را می توانید به شکل ساده، ترکیب رنگ های متعدد، سه بعدی، فانتزی و غیره سفارش دهید. 
  • هر نوع تصویری را که بخواهید، می توانید سفارش آن را بدهید تا تولید کننده بر روی آن چاپ نماید. 
  • این سقف ها راحت تمیز می شوند. یعنی شما حتی می توانید آنان را شستشو دهید. این کار ساده و آسان صورت می گیرد و بدون رنگ پریدگی انجام پذیر است. 
  • محصولاتی از این دست، طوری طراحی شده اند که ضد آب و رطوبت هستند. پس راحت می شود در سرویس های بهداشتی و مکان های مرطوب استفاده کرد. 
  • آن ها در برابر حرارت هم مقاوم می باشند و به همین دلیل ضد حریق نیز می گویند. 
  • در برابر گرد و غبار و باکتری ها مقاوم هستند و دیگر دغدغه ای برای نشستن گردهای ریز روی آن و لانه کردن قارچ های مضر نخواهید داشت. 

این ها از جمله خصوصیات یک سقف کشسان مرغوب بود که خدمتتان عرض کردیم. برای صادرات هم عمدتاً چنین محصولاتی در نظر گرفته می شود تا بتوان به سادگی در بازارهای جهانی فروش بهتری را تجربه نماید. در هر صورت، پخش چنین کالاهایی هم به شکل سفارشی امکان پذیر است و هم این که می شود پیش ساخته آن را تهیه کرد. 

این بستگی به کسانی دارد که از اینگونه کالاها کار می گیرند. پس اگر می خواهید که مکانی مدرن، زیبا، شگفت انگیز و همینطور با نمایی دیدنی دائمی را ایجاد کنید، سقف های کشسان را از یاد نبرید. آنها خارق العاده هستند. 

خرید سقف کشسان ترنسپرنت با مناسب ترین قیمت

خرید سقف کشسان ترنسپرنت با مناسب ترین قیمتنورپردازی خوب، یکی از بارزترین ویژگی های سقف کشسان ترنسپرنت است. برای مکان هایی که به نور زیاد احتیاج می باشد (نمایشگاه های گوناگون و ساختمان های تجاری مختلف) از چنین محصولاتی بیشتر استفاده می کنند. پارچه کششی این محصول از نوع شفاف است و این باعث می شود تا نور به خوبی از آن عبور کند. 

قابل ذکر است چنین کالایی پر طرفدار هستند و به دلیل همین مسئله نورپردازی خارق العاده شان می باشد. یکی از مزیت های چنین سقف هایی این می باشد که نور یکدست را پخش می کنند. همینطور نور، به گونه ای نیست که افراد را آزار بدهد، بلکه شما برای چند ثانیه ای می توانید زیبایی سقف را تماشا کنید و اذیت نشوید. 

قابل یادآوری است که این نوع از محصول هر چند طراحی ساده ای دارد؛ ولی می توانید آن را با رنگ های مختلفی مزین کنید و از سوی دیگر، طراحی های زیبایی به آن داده تا مکانی قشنگ را تزیین نمایید. 

با همه مواردی که گفتیم، بایستی اشاره کرد که خرید سقف کشسان ترنسپرنت با مناسب ترین قیمت ها نیز امکان پذیر می باشد. این نمونه از کالا را شما می توانید در هر سایز و ابعادی که بخواهید، به دست آورید. 

بهترین تولید کننده سقف کشسان در جهان

تولید کننده سقف کشسان در جهان، با بالاترین امکاناتی که در دسترس دارد آن را می سازد. بهترین شرکت ها در این عرصه، دستگاه های بسیار پیشرفته ای دارند که طرح های اعجاب انگیز را بر روی این سقف ها می توانند خلق کنند؛ بدون این که رنگ پریدگی ای داشته باشد و یا این که طرح از حالت اولیه خود پس از مدتی، خارج شود. 

طبعاً مارک های معتبر سعی شان بر این است تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند و برای همین از جمله پر فروش ترین ارائه دهندگان در دنیا به شمار می روند. 

یکی از کارهایی که آنان انجام می دهند، نصب فرآورده ها است. این کار به روشی های ویژه ای صورت می گیرد. برای این کار، نیاز است که پروفیل های آماده شده دور تا دور محل مورد نظر نصب گردند. آنها را به وسیله پیچ ها، محکم می کنند و معلق نگه می دارند. از هیترها نیز جهت گرمادهی پارچه کار گرفته و سپس بر روی میله ها می کشند. 

محصولاتی که بهترین تولید کننده ساخته، در هنگام نصب، نه افتادگی شکم دارد و نه م در آن درزهای ایجاد می شود که باعث گردد تا حشرات لانه کنند. 

در همین حال، کارخانه های بزرگ، محصولات خود را به سراسر جهان نیز صادر می کنند. در ایران نیز شاهد واردات سقف کشسان ترنسپرنت و سایر انواع دیگر این محصول هستیم. در این عرصه مرغوب ترین کالاهای برندهای نام آشنا وارد می شود. 

تجارت سقف کشسان ترنسپرنت به صورت عمده

تجارت سقف کشسان ترنسپرنت به صورت عمدهسقف های نور گذر (ترنسپرنت) را به صورت عمده هم می توان تهیه کرد. تجارت این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از رونق خوبی برخوردار شده است. عموماً مالکان پروژه های کلان ساختمان، فروشندگان جزئی و همچنین بازرگانان گوناگون، از جمله مشتریان پر و پا قرص عمده چنین کالاهایی هستند. 

باید گفت، خرید به این طریق، مزیت هایی هم دارد. اول این که شما سفارش نوع خاصی را که مد نظرتان است را راحت می توانید ارائه دهید. کیفیت محصول را حتی قادر هستید که تعیین کنید و نوع مرغوب را به دست آورید. از سوی دیگر، مسئله هزینه هم در این بین در میان است. خرید عمده، همراه با تخفیف های ویژه می باشد. 

با همه این ها، اگر به دنبال یک سقف زیبا، رویای و بسیار پر نور برای مکان های خاصی می باشید، توصیه می نماییم که سقف کشسان ترنسپرنت را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *