قیمت اجرا سقف کاذب کشسانی


قیمت سقف کاذب کشسانی با توجه به کیفیت و حجم سفارش تعیین خواهد شد. برای خرید سقف کشسانی می توان آن را مراکز اصلی عرضه کننده انواع سقف و دیوار کشسان در ابعاد مورد نظر دریافت کرد. قیمت اجرای این نوع سقف کاذب بر حسب متراژ محاسبه شده و با توجه به قابلیت جداسازی و جابه‌جایی هنگام اسباب کشی، خرید آن کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. نوع مرغوب این محصول دست کم 50 سال طول عمر دارد.

سقف کشسان چیست؟

قیمت اجرا سقف کاذب کشسانی

موارد استفاده از سقف کشسان

موارد استفاده از سقف کشسان صنعت ساختمان سازی با تحولات متعددی روبرو شده به طوری که تجهیزات و ابزارآلات جدیدی برای راحتی کار ساخت و ساز در دسترس مهندسان قرار گرفته است. سقف کشسان به نوعی از سقف کاذب می گویند که یکی از جدیدترین مدل های به کار رفته در ساختمان های مختلف است. این سقف پارچه ای و از جنس پی وی سی می باشد.

با گرما دادن به این نوع پارچه می توان آن را در ابعاد و سایز مورد نظر کش داد تا بر روی پروفیل که از قبل بر روی سقف نصب شده، قرار بگیرد. می توان بر روی این نوع سقف، تصویر مورد نظر و دلخواه مشتری را چاپ کرد. سقف کشسان قابلیت شستشو داشته و هنگام بروز آتش سوزی، شعله ور نمی شود، بلکه فقط جمع شده و به دلیل آن که چکه نمی کند، مانع از گسترش اتش خواهد شد.

این نوع سقف کاذب در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که ایجاد دکورهای حجم دار، هدایت گرما، جلوگیری از اتلاف حرارت، آکوستیک کردن استودیوهای ضبط صدا، پوشاندن تاسیسات ساختمانی که از سقف عبور کرده اند، ایجاد فضای مناسب برای نورپردازی و نصب پروژکتور، پوشاندن برخی معایب سقف و … فقط نمونه هایی از موارد مصرف آن هستند.

از سقف کشسان برای پوشش سقف در بیمارستان ها به طور گسترده استفاده می شود زیرا در چنین محیطی معمولا مواد شیمیایی مانند کلر یا گازهایی مثل اتر و فرمال زیاد استفاده می شود. سقف کشسان در برابر این نوع مواد شیمیایی مقاومت خوبی داشته، آنتی باکتریال است و برای استفاده در اتاق های استریلیزه یک گزینه ایده آل به حساب می آید.

خدمات نصب سقف کاذب کشسانی

خدمات نصب سقف کاذب کشسانی شرکت ارائه دهنده خدمات سقف کاذب کشسانی آمادگی دارد با استفاده از بهترین متریال این محصول که قیمت مناسبی هم داشته باشد، به اجرای سقف کشسان در تمامی محیط ها اعم از خانگی، بیمارستانی، اداری، سالن های تجاری و … پرداخته و کیفیت آن را نیز به خوبی تضمین می کند. نصب این نوع از سقف کاذب توسط کارگران آموزش دیده و مجرب انجام می شود که در این باره مهارت های لازم را کسب کرده اند.

مصرف کننده می تواند با مراجعه به دفاتر نمایندگی فروش سقف کشسانی، انواع سقف کاذب را مشاهده و ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم، به انتخاب بهترین مدل از این محصول بپردازد که با نوع نیاز و بودجه وی هماهنگی بیشتری دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *