فروشندگان انواع سقف کشسان استخر آرژانتین تهران


امروزه استفاده از انواع مختلف سقف‌های کاذب به دلایل متفاوت بسیار پرطرفدار و در گاهی موارد حتی ضروری شده است. یکی از انواع متفاوت این سفف‌ها سقف کشسان استخر است که استفاده از ان دارای اهمیت بالایی است. این سقف ها با در معرض گرما قرار گرفتن به حالت کشسان درامده و انطاف پذیر اند که مانع خرابی اسان ان میشود. دیگر کاربرد سقف‌ کشسان استخر خاصیت ضد اب و ضد رطوبت بودن ان است که و مانع رسیدن بخار اب و بخار های سمی و خورنده مانند گازهای گوگرد و کلر به سقف اصلی و تخریب ان میشود.فروشندگان انواع سقف کشسان استخر آرژانتین تهران

انواع مختلف سقف کشسان استخر

انواع مختلف سقف کشسان استخر سقف های کشسان استخر با وجود ویژگی های مشترک انواع متفاوتی هم دارند که در زیر به انها اشاره شده است:

ویژگی های مشترک:

این سقف ها تماما تشکیل شده از پارچه هایی هستند که با اسکلتی فلزی پایدار شده اند. جنس این پارچه ها از نوعی پلاستیک به نام pvc است که دارای مقاومت زیاد در برابر رطوبت و نیز مقاومت در برابر اتش و حرارت است. سقف های کشسان استخر دارای سطحی انتی باکتریال است که ضد میکروب و باکتری بوده و محیط را تمیزن گه میدارد. همچنین مانند عایقی عمل کرده و با نگه داشتن گرما، مصرف انرژی برای گرم نگه داشتن محیط را کاهش میدهد.

ویژگی های متفاوت:

اگرچه این سقف ها همگی ویژگی های یکسانی دارند اما در طرح و استفاده انواع متفاوتی هم دارند. شما میتوانید این سقف‌ها را در انواع شیشه ای، مات و یا طرح‌دار سفارش دهید و حتی طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا روی پارچه چاپ شود. همچنین بسته به جنس ان و نوع نورپردازی ممکن است در مدب و نیز قیمت ان تفاوت ایجاد شود.

قیمت خرید سقف کشسان استخر

قیمت خرید سقف کشسان استخر کاربرد سقف کشسان استخر بسیار زیاد است بنابراین اگر علاقه به خرید و نصب سقف‌های کسشان که بهترین انتخاب برای استخرها هستند دارید، نگران قیمت آن نباشید! چرا که استفاده از این نوع سقف کمترین هزینه را در مقایسه با دیگر سقف‌های کاذب به دنبال خواهد داشت. هزینه های مربوط به تهیه ی این نوع سقف شامل انتخاب پارچه، طرح یا مدل درخواستی به صورت مات، شیشه ای، برای، آیینه ای و یا طرح دار است.

شما میتوانید برای افزایش زیبایی این سقف ها، نور پردازی هم انجام دهید که کمی هزینه را بالاتر میبرد اما هنوز هم بسیار زیبا و مناسب است. آخرین هزینه نیز مربوط به نصب سقف است که در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نحو انجام خواهد شد تا نه از نظر کیفیت و نه از نظر زیبایی و نیز قیمت نگرانی ای نداشته باشید.

برای خرید سقف کشسان استخر میتوانید به مراکز معتبر حضوری یا اینترنتی مراجعه کرده و یا با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید تا از کیفیت و انواع و قیمت محصولات بیشتر مطلع شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *