عرضه کننده سقف کشسان استخر اشرفی اصفهانی


سقف کشسان استخر از تنوع رنگ و طرح زیادی برخوردار می باشد که با دوام است و مقاومت بالایی دارد و به دلیل کشسان بودن، به راحتی می توان آن را کشید و به شکل های مختلف درآورد. عرضه کننده آن را در متراژ های کم و زیاد عرضه می کند و با توجه طرحی که دارند قیمت های مختلفی را برای آن در نظر گرفته است. عرضه کننده سقف کشسانی را به روش های مختلف به فروش می رساند تا خریداران به راحتی آن را تهیه کنند.

عرضه کننده سقف کشسان استخر اشرفی اصفهانی

نحوه تولید سقف کشسان استخر با کیفیت خوب

نحوه تولید سقف کشسان استخر با کیفیت خوب

سقف کشسان استخر در طرح های مختلفی وجود دارد، این سقف یکی از انواع سقف های کاذب است که مواد اولیه آن از کشور های دیگر به کشور ما وارد می شود و سپس توسط دستگاه به متراژ های مختلف برش می زنند. در این سقف از موادی مانند پارچه ی از جنس pvc استفاده می کنند، این پارچه حالت کشسانی دارد، وقتی که مواد اولیه آماده شد، توسط طراح، شما های مختلفی روی آن ایجاد می کنند.

وقتی که طرح ها روی آن ایجاد شد، توسط دستگاه به متراژ های مختلف برش زده می شود. اگر چنانچه کسی متراژ بیشتر از حد معمول خواست، این دستگاه دو تا سقف کشسانی را به هم می دوزد و به حالت پرس در می آورد که اثری از قسمت به هم چسبیده نمی ماند. بعد از برش دور تا دور سقف به نواری به اسم هارپون وصل می شود تا سقف را نگه دارد. این سقف به گونه ای تولید شده است که با حرارت دیدن کش می آید و می توان شکل سقف کشسان را به انواع مختلف تغییر داد.

سقف کشسان را با وزن کمی تولید کرده اند که به راحتی می توان آن را نصب کرد و با استفاده از موادی که در تولید آن بکار گرفته اند، این سقف در مقابل باکتری ها نیز دوام دارد و وقتی بخار استخر به آن می خورد به مرور زمان بر خلاف سقف های دیگر ایجاد باکتری و قارچ نمی کند. در صورت جابجایی می توانید این سقف را با حرارت دادن جمع کنید و همراه خود به جای دیگر انتقال دهید.

فروشنده انواع سقف کشسان استخر

فروشنده انواع سقف کشسان استخر

سقف کشسان استخر در انواع مختلفی از نظر طرح، سایز، رنگ و،،، موجود می باشد، همچنین دسته ای از این سقف ها به نور پردازی زیر کار نیاز دارند و برخی دارای صفحه ی نوری هستند که بر روی سقف نصب شده است. فروشنده همه‌ی مدل های مختلف سقف را توزیع می کند و آن را با قیمت خیلی ارزان به فروش می رساند که کاملا به صرفه و اقتصادی می باشد.

فروشنده سقف کشسان استخر را از طریق حضوری و غیر حضوری توزیع می کند و به شما خرید سقف کشسان را از طریق غیر حضوری پیشنهاد می دهد، چون در این روش در وقت و هزینه های شما صرفه جویی می شود و تنوع سقف نسبت به فروشگاه های حضوری خیلی بیشتر است و برای شما قیمت ویژه به همراه ارسال رایگان در نظر گرفته است.

شما برای خرید می توانید وارد سایت ما شوید و سقف کشسان استخر را سفارش دهید و درب آدرس موردنظر خود از ما تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *