صادرات انواع سقف کشسان مات جایگزین کناف


سقف های کاذب انواع مختلفی دارند و از جنس های گوناگونی نیز ساخته می شوند. یکی از بهترین های آنان، از نوع پارچه های متفاوتی تولید می گردند. در نوشته ای که پیش رو دارید، می خواهیم به موضوع کالای سقف کشسان مات جایگزین کناف بپردازیم و از سوی دیگر به صادرات انواع آن به خارج از کشور اشاره نماییم. صادرات انواع سقف کشسان مات جایگزین کناف

فروش سقف کشسان مات درعمده فروشی ها

فروش سقف کشسان مات درعمده فروشی هابرای تغییر دادن دکوراسیون داخلی سازه های مختلف، راه های گوناگونی را می شود در پیش گرفت. برای مثال، کاشی ها و سرامیک ها را عوض کرد، رنگ آمیزی نمود، سقف کاذب علاوه کرد و موارد زیاد دیگری از این دست. این تغییرات باعث می شود تا ساختمان از حالت یکنواختی خارج شده و جدید به نظر برسد. برای روحیه افراد نیز لازم است. 

در هر حال، امروزه شاهد این هستیم که به کمک فناوری های جدید، یک سری از طراحی ها ارائه می شود. از جمله مدرن ترین و معروف ترین شان سقف کشسان است. ولی این محصول چیست؟ در واقع، کالا از جنس پی وی سی ساخته می شود و در آن مقدار دیگری از مواد افزودنی علاوه می گردد. این محصول بیشتر به شکل پارچه است. 

همان گونه که می دانید، پلاستیک ها در برابر گرما منعطف می شوند. در ساخت سقف های کسشان هم طراحان از این موضوع استفاده می کنند. شاید برای تان این سوال پیش بیاید که چرا به آن نام کشسان را داده اند؟ دلیل آن بر می گردد به زمانی که می خواهند سقف را نصب کنند. در این زمان نیاز است که محصول کشیده شود. 

غالباً پیش از این که سقف را نصب کنند، آن را با ابعاد کوچکتری درست می نمایند تا در هنگام اجراء آن را حرارت داده و بکشند. قابل ذکر است که این سقف بر روی میله های آلومینیومی که قبلاً تعبیه شده کشیده می شوند و به این ترتیب سقف مورد نظر جلوه و زیبایی خاصی به خود می گیرد. البته نوع دیوار پوش کشسان هم وجود دارد. 

در هر حال، این محصولات را می شود به سه دسته تقسیم بندی کرد که عبارت هستند از سقف های کشسان شفاف، نیمه شفاف و مات. در این میان سقف کشسان کناف هم موجود است که یک سری از تفاوت هایی با نوعی که ما مد نظرمان است، دارد. 

در بحث حاضر ما بیشتر روی فروش عمده سقف کشسان مات صحبت می کنیم. این محصول را به شکل سفارشی و پیش ساخته برای مشتریان ارائه می دهند که تنوع بالایی دارد. برای اینکه بتوانید بیشتر با این محصول آشنایی حاصل نمایید، خوب است که به بخش های بعدی توجه کنید. 

صادرات سقف کشسان مات از پایانه مرزی آستارا

در میان انواع پوشش سقف کاذب، نوع مات کشسان از شهرت بالایی برخوردار است. بیشتر مشاهده می کنیم که چنین محصولی از جنس پارچه ساتن تولید می گردد. روی آن را می توان انواع نقش و رنگ ها را چاپ کرد. این کار توسط دستگاه های کاملاً پیشرفته ای صورت می گیرد که چاپ با بالاترین کیفیت انجام می دهند. 

خوب است بدانید که نورپردازی در چنین محصولی بسیار اهمیت دارد. از مهمترین جلوه های بصری این همین قضیه نور در سقف های کشسان مات محسوب می شود. با استفاده از آن می شود سقفی را که در نظر داریم، رویایی، خارق العاده و زیبا نشان دهیم. خلاصه این که یکی از ویژگی های این سقف ها، نورپردازی شان می باشد. 

خوب است بدانید که چنین محصولاتی در تنوع بالای رنگ هم ارائه می شوند. شما هر نوع الوانی را که خواسته باشید، بر اساس سلیقه خود می توانید سفارش دهید. در واقع، این رنگ ها هستند که به کالا جلوه ای خاص می دهند. در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد و کاملآً خواهید توانست که با ترکیب فام ها، دکوری جدید را رقم بزنید. 

با همه این موارد، در پهلوی این که چنین سقف هایی در بازار داخلی عرضه می شود، شاهد ارسال آن به خارج از مرزها هم می باشیم. اکثراً، بازرگانان صادرات سقف کشسان مات از پایانه مرزی آستارا را به کشورهای آسیای میانه می فرستند؛ البته این نکته نیز حائز اهمیت است که کشورهای همسایه دیگر هم خریداران اصلی محسوب می شوند. 

آنچه را که صادر کننده در این حوزه در نظر می‌ گیرد، موارد زیر می باشد: 

  • کیفیت بالای محصول که اهمیت ویژه ای دارد. 
  • موضوع تنوع در چنین محصولاتی می باشد که بایستی به آن زیاد توجه داشت. 
  • عرضه با نرخ های مناسب است. 
  • تضمین دادن سقف است. 
  • ارائه خدمات گوناگون از جمله نصب، تعمیر و یا تعویض می باشد. 
  • ایجاد نمایندگی های بر حال از افراد بومی است. 
  • زیر نظر داشتن فعالیت رقیبان یکی دیگر از فاکتورهای عمده در این حوزه محسوب می شود. 

بهترین مارک سقف کشسان مات در تهران

بهترین مارک سقف کشسان مات در تهراندر حال حاضر اگر بخواهید تغییرات دکوراسیون جزئی در بخشی از خانه خود انجام دهید، متحمل هزینه های زیادی می شوید و از سوی دیگر، نیاز است که کلیه فعالیت های خود را نیز به حالت تعلیق در آورید. رنگ، گچ و کاشی کاری سختی های خود را دارد و به نوعی بایستی زمینه را با بر چیدن اسباب و اثاثیه فراهم آورید. 

ولی دکوراسیون های جدید، این دردسرها را ندارند. صحبت ما روی سقف کشسان مات و یا انواع مختلف دیگر آن می باشد. این محصولات را به راحتی می شود نصب کرد و بدون این که نیاز است شما اثاث خود را کاملاً از نقطه ای به نقطه دیگری انتقال دهید و یا این که نگران خراب و کثیف شدن شان باشید. این مزیت بسیار خوب این سقف ها می باشد.

این سقف ها با استفاده از تکنولوژی چاپ یو وی از سوی شرکت های متفاوتی ساخته می شود. انواع چاپ و طرح را می توان روی آن آورد، حتی می توانید طرح عکس را نیز روی آن چاپ کرده و در سقف اتاق های خواب نصب کنید. هیچ نوع محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و کاملاً به سفارش مشتری انجام می شود. 

خریدار سقف کشسان مات در تهران و یا سایر شهرهای دیگر، راحت می تواند بهترین مارک را پیدا کند. مشخصات چنین محصولاتی استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت آن است و این که از بهترین دستگاه ها کار گرفته شده باشد. مسئله دیگری که بسیار اهمیت دارد، نوع نصب آن توسط تیم های کار ورزیده است. 

در هر صورت، شما در هر فضایی که در نظر داشته باشید، به هر متراژی خواهید توانست که نوع مرغوب کالا را به دست آورده و نصب کنید. ویژگی سقف کشسان مات این است که فضایی خیره کننده ای را بوجود می آورد. در رنگ بندی های بسیار زیبایی با بالاترین کیفیت طراحی می شوند و نوع سه بعدی آن محشر است. 

پس اگر به دنبال یک محصول خوب می باشید و می خواهید تغییرات اساسی در دکوراسیون خانه و یا هر سازه دیگری انجام دهید، بهترین گزینه از نظر ما، سقف های کشسان هستند. 

قیمت سقف کشسان مات با تخفیف 20 درصدی

برای این که بتوانید تازه ترین قیمت سقف کشسان مات را به دست آورید، نیاز است که به برخی از مسائل توجه داشته باشید. این نوع از محصولات هم در داخل کشور ساخته می شوند و هم این که به گونه پیش ساخته از خارج وارد می گردند. در حال حاضر، به دلیل نرخ بالای ارز، شاهد هستیم که نوع خارجی، گران تر ارائه می گردد. 

ولی تنها این مسائل نیستند که سبب شده ما شاهد تفاوت های قیمت در این حوزه باشیم. موارد گوناگون دیگری نیز وجود دارند. البته توجه داشته باشید که می شود سقف کشسان مات با تخفیف 20 درصد را هم به دست آورد و یا حتی تخفیف های و بیشتری هم گرفت که این کار سبب می شود تا شما محصول خوبی را تهیه کنید. 

روی هم رفته، خوب است بدانید که عوامل مختلف پشت قیمت گذاری چنین محصولاتی است که در این جا به بخشی از آنان اشاره می کنیم: 

  • این که کالا از چه مواد اولیه ساخته می شود، اهمیت زیادی دارد. 
  • ابعاد آن چگونه است و به چه صورتی طراحی می گردد نیز مهم می باشد. 
  • رنگ بندی آن نیز روی نرخ ها تاثیر مستقیم می ‌گذارد. 
  • بسته بندی سقف کشسان هم یکی دیگر از عوامل متغیر بودن نرخ ها است 
  • نصب و راه اندازی هم می تواند در این عرصه موثر باشد. 
  • نوع ارائه که بی تردید یکی از گزینه های اصلی ارزش گذاری کالا اند. 

همانطور که مشاهده می کنید، در این حوزه، مسائل مختلفی را می توان بیان داشت و به آن ها پرداخت. این را هم بدانید که بیشتر شرکت های تولیدی، بر همین اساس کالای خود را تعیین نرخ می نمایند و سپس به عرضه آن مبادرت می ورزند. پس متغیر بودن قیمت ها در این عرصه، یک امر عادی تلقی می گردد. 

معتبرترین مرکز خرید سقف کشسان مات

معتبرترین مرکز خرید سقف کشسان ماتسقف کشسان مات، ویژگی های خاص خود را دارد. معتبرترین مرکز خرید این محصول، آن را بر اساس یک سری از فاکتورها ارائه می دهد. در این جا به چند نمونه از مزیت های این سقف اشاره می کنیم که بر اساس آن نیز شاهد عرضه کالا هستیم. 

  1. این سقف ها قابلیت زیادی در چاپ عکس و طرح های گوناگونی را دارند. رنگ بندی های شان نیز به همین ترتیب است. 
  2. به راحتی می توانید آن را در هنگامی که اسباب کشی دارید، باز کرده و در محیط تازه نصب شان کنید. 
  3. آنان را می شود حتی شستشو هم دارد و به این ترتیب نگهداری از این محصولات بسیار ساده است. 
  4. آنها ضد آب، گرد و خاک، حریق و رطوبت می باشند. 
  5. بهترین شان آنتی باکتریال اند و به این ترتیب دیگر نگرانی ای بابت لانه کردن قارچ های مختلف در پشت آن نخواهید داشت. 
  6. گارانتی بلند مدتی دارند و حتی برخی آن را تا 10 سال هم تضمین می کنند که به این ترتیب این مسئله شامل خدمات پس از فروش هم می گردد. 
  7. عمر طولانی ای داشته و به این ترتیب می توانید آن را سالیان متمادی بدون این که رنگ روی پیدا کند و یا طرحش پاک شود، استفاده نمایید. 

واردات سقف کشسان ارزان قیمت از کشور های خاورمیانه

واردات سقف کشسان ارزان قیمت از کشور های خاورمیانهعلی رغم این که شاهد تولید و اجراء انواع سقف کشسان در ایران می باشیم، ولی شاهد هستیم که برخی از شرکت ها در کار واردات آن از کشورهای خاورمیانه می باشند. ولی شاید در ذهنتان این سوال پیش آمده باشد که به جزء نوع مات، انواع دیگر این کالا کدام ها هستند؟ چه ویژگی هایی دارند؟ 

در این زمینه بایستی اشاره کرد که چنین کالاهایی مختلف اند که از می شود از نوع ساتن، لاکر، ترنسپرنت، گلکسی، برلیانت و کلودز اشاره کرد. هر یک از آن‌ ها از جنس های متعدد ساخته شده اند و از سوی دیگر، مشخصات شان با هم یکسان نمی باشد. برای نمونه نوع لاکر بالغ بر 150 نوع رنگ دارد و بقیه نیز به همین گونه اند. 

با همه این ها، کالاهایی از این دست که بیشتر جنبه تزیینی و دکوری دارند، فروش بالایی داشته و در چند سال گذشته شاهد این هستیم که در بیشتر مکان ها از آن به شکل گسترده ای استفاده می کنند. همین بازار پر رونقی را نشان می دهد و برای تکمیل و بر طرف کردن نیاز بازار، برقی اقدام به وادات آن کرده اند. 

بیشتر وارد کننده ها نوع مرغوب آن را از برندهای گوناگون تهیه می کنند و سپس عرضه می دارند. آنها خدمات مختلفی از جمله نصب و اجراء را هم انجام داده و حتی بر اساس تضمینی که می دهند، کالا را در صورت بروز مشکلی، تعمیر و یا حتی تعویض می کنند. 

این نوع از سقف های کاذب، از نظر اقتصادی نصب شان مقرون به صرفه است و نیازی به هزینه های جانبی زیادی ندارد. 

مرکز فروش انواع سقف کشسان مات

سقف کشسان مات، همانگونه که از نامش پیدا است، به نیمه شفاف و کدر دسته بندی می شود. این گونه می توان انواع آن را در نظر گرفت. البته بایستی به این موضوع هم دقت کنید که چنین کالاهایی در تنوع بالای رنگ ارائه می شوند؛ الوانی خیره کننده که بر روی پارچه ها نقش بسته اند و زیبایی خارق العاده ای را ایجاد کرده اند. 

از سویی، می شود آن را در هر طرحی که بخواهید هم سفارش دهید. برای نمونه، طرح های فانتزی، طبیعی، کلاسیک، سه بعدی و دیگر مدل های مشهور و بنام. 

قابل ذکر است که آن را عموماً در فضاهای داخلی ساختمان به کار می ‌گیرند؛ برای نمونه نمایشگاه های اتومبیل، تالار و سالن های بزرگ، مراکز فروش گوناگون، در داخل منازل مسکونی که می شود در لابی، راه پله ها، اتاق های خواب و غیره به راحتی نصب شان کرد و از زیبایی چشم نوازشان لذت برد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *