شرکت اجرا سقف کشسان فیبر نوری


سقف کشسان فیبر نوری از شیک‌ترین و مدرن‌ترین انواع سقف‌های کاذب هستند که علاوه بر مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی، قابل نصب و اجرا در بخش‌های مختلف ساختمان هستند. این نوع سقف در طرح‌های متنوعی قابل نصب است و در طراحی آن از بهترین متریال و آلیاژ استفاده می‌شود. شرکت اجرا انواع سقف کشسان ساده و فیبر نوری، نسل جدید سقف کاذب کشسان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب اجرا و نصب می‌نماید.

شرکت اجرا سقف کشسان فیبر نوری

بررسی خاصیت ضد آب بودن سقف کشسان

بررسی خاصیت ضد آب بودن سقف کشسان

سقف‌های کشسان، مزایای متعددی مانند زیبایی و دوام را برای بخش‌های مختلف ساختمان به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر به لطف ابداع چنین سقف‌های مجلل و کاربردی، مالکان این فرصت را دارند که به راحتی اصیل‌ترین و کم‌نظیرترین راه حل را برای زیبایی بخشی به فضای داخلی منزل خود پیاده سازی نمایند. سقف‌های کشسان دارای مزایای مختلفی هستند که آنها را به یکی از زیباترین سقف‌های کاذب تبدیل کرده است.

یکی از مهمترین مزیت‌های سقف کشسان، خاصیت ضد آب بودن این سقف است. می‌توان گفت سقف کشسان ممتاز مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت و سیل دارد. استفاده از انواع منسوجات باکیفیت در طراحی این سقف موجب شده است بتوان سطح سقف را شستشو و ضد عفونی نمود، زیرا غشاء داخلی سقف از رطوبت و بخار آسیب نمی‌بیند. حتی در صورت نفوذ آب از طبقات بالا، چنین سقفی محافظتی عالی در برابر آب ارائه می‌دهد.

سقف‌های مجهز و باکیفیت کشسان می‌توانند فشار بسیار زیادی را تحمل کنند. بنابراین در زمان بروز حوادث غیر مترقبه مانند نشتی آب و یا شکسته شدن لوله‌های آب و فاضلاب که از سقف عبور می‌کنند، شما زمان دارید تا در مورد راه حل‌های مناسب برای خروج آب فکر کنید و بدون دغدغه از خرابی سقف و یا نفوذ و نشت آب به کف ساختمان، راهی برای خروج آب از سقف پیدا نمایید. این مزیت در کنار مواردی چون تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب باعث شده، تا سقف کشسان محبوبیت بالایی پیدا کند.

هزینه اجرا سقف کشسان فیبر نوری

هزینه اجرا سقف کشسان فیبر نوری

هزینه اجرا سقف کشسان با توجه به فاکتورهای مختلفی متفاوت است. یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت این محصول نوع طرح است. برای مثال انواع طرح فیبر نوری و سقف کشسان طرح فرشته با قیمت‌های مختلفی نصب و اجرا می‌شوند. علاوه بر این فاکتور، متراژ سقف و نوع معماری ساختمان نیز مواردی هستند که هزینه نصب و اجرای سقف درجه یک کشسان را مشخص می‌نماید.

شرکت تخصصی ارائه خدمات سقف کاذب، از برترین مراجع فعال در حوزه نصب و اجرای سقف کشسان است. این مجموعه به صورت بی‌واسطه انواع سقف کشسان را عرضه و به فروش می‌رساند و در تلاش است ضمن ارائه بهترین خدمات، هزینه‌های نصب این سازه‌ها را به حداقل ممکن برساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *