سقف کشسان لاکر با نورپردازی + مزایا معایب

سقف کشسان لاکر با نورپردازی + مزایا معایب

یکی از بهترین مصالح ساختمانی که تاثیرات بسیار زیادی در نما و فضای ساختمان دارد، سقف کشسان لاکر بوده که با نورپردازی مطلوب و مناسب درخشانی خاصی را در فضا ایجاد می‌ کند این سقفهای کشسان همانند دیگر سقفهای کاذب دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که البته مزایای این محصول بیشتر از معایب آن می باشد.

سقفهای کشسان لاکر با ادغام تکنولوژی و خلاقیت طراحی و تولید شده اند به همین خاطر است که از جلوه زیبایی برخوردار هستند این سقفها اندکی پایین تر از سقف اصلی قرار گرفته و پارچه ای که برای تولید آن استفاده شده از جنس پی وی سی می باشد به همین خاطر است که به آن سقف کشسان لاکر می گویند.

متریالی که برای تولید این سقف مورد استفاده قرار گرفته با استفاده از حرارت تغییر شکل می دهند و همین علت موجب استفاده راحت و آسان از این محصول می شود و افرادی که در زمینه نصب سقف کشسان دارای تخصص و تجربه کافی هستند، می توانند به راحتی این سقفها را نصب و از آن نیز استفاده کنند.

این سقفها انعکاس نور دارند و با استفاده از چراغهای مخصوصی نورپردازی می شوند و اگر شما می خواهید تغییرات مطلوب را در فضا ایجاد کنید و فضای منزلتان را دلبازتر نشان دهید بهتر است برای سقفهای منزل خود از سقف کشسان استفاده کنید این محصولات به صورت کاملاً استاندارد طراحی و تولید شده و مورد استقبال و توجه افراد زیادی واقع شده‌ اند.

سقف کشسان لاکر

نکته حائز اهمیت در زمان انتخاب و خرید سقف کیسان لاکر توجه به میزان ضخامت آن بوده معمولاً ضخامت این نوع سقفها ۲ میلی متر می باشد و به دلیل آنکه برای نورپردازی آن از فیبرهای نوری و کریستالهای مخصوصی استفاده می کنند جلوه زیبا و شیکی داشته و شما می‌ توانید با استفاده از این سقفها آسمان شب را در فضا و محیط ایجاد نمایید.

در تعیین قیمت و نرخ این سقفهای کشسان مولفه های گوناگونی دخیل هستند و اگر شما آشنایی کامل با این مولفه ها و عوامل داشته باشید، می توانید به راحتی بهترین سقف کشسان را با قیمت مناسبی خریداری کنید به عنوان مثال قطر پارچه و همچنین متریال به کار برده شده برای ساخت این سقف کشسان تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی محصول دارد.

نصب این نوع سقف باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شود و فردی که اقدام به نصب سقف کشسان و نورپردازی آن می کند، باید مهارت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد و بتواند با جایگذاری مناسب فیبرهای نوری فرایند نصب را به راحتی انجام دهد.

تیمهای حرفه ای و متخصصی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی تجربه و تخصص بسیار زیادی دارند و می توانند به راحتی پروژه‌ های طراحی و نصب انواع سقف کشسان لاکر را در منزل شما انجام دهند به دلیل آنکه این محصولات از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند در بازار داخلی و بازار بین المللی طرفداران بسیار زیادی دارند.

مزایا سقف کشسان

مزایا سقف کشسان

مهمترین عاملی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در تشویق مشتریان برای خرید و نصب سقف کشسان داشته باشد، مزایای آن بوده مهمترین مزیت استفاده از سقف کشسان آن است که جابجایی راحت و آسانی دارد و اگر شما بخواهید بر اثر اسباب کشی و یا ترکیدگی لوله این سقفها را جابجا کنید می‌ توانید با صرف کمترین وقت و هزینه به راحتی سقف را به مکانی که مدنظر دارید منتقل کنید.

از دیگر مزایای استفاده از سقف کشسان می توان به این مورد اشاره کرد که متریالی که برای تولید آن استفاده می شود، سبب تنوع در ساختار فیزیکی آن اشاره شده و در فضاهای مختلفی قابلیت اجرا و نصب دارند و شما می توانید طرحهای گوناگونی از این محصولات را خریداری کنید این محصول از انعطاف پذیری مطلوب برخوردار بوده و جذابیت ویژه و خاصی را به فضا می دهد.

سقف کشسان خاصیت آنتی باکتریال دارد و مناسب برای مراکز بهداشتی و درمانی مانند بیمارستانها و درمانگاه ها بوده و سقفهای لاکر موجب حفظ بهداشت محیط می شود و هیچ گونه باکتری و یا قارچ درون سقف نفوذ نمی کند و در نتیجه جزء پرطرفدارترین محصولات در بازار به شمار می رود.

انتخاب طرح و رنگ سقف کشسان هیچ گونه محدودیتی نداشته و شما می توانید طرح و رنگی را که مد نظر دارید، در فضا ایجاد نمایید با اندکی خلاقیت شما قادر به ایجاد فضای خاص و اعجاب انگیز خواهید بود و معمولاً برای نورپردازی این سقفها از فیبرهای نوری استفاده می‌ کنند که طرحهای خیره‌ کننده‌ ای را ایجاد می نماید.

معایب سقف کشسان

کارایی و کاربرد و همچنین طراحی استاندارد سقف کشسان موجب شده تا مزایای این محصولات بسیار بیشتر از معایب آن باشد یکی از معایب و نواقص سقف کشسان آن است که شما در زمان انتخاب لامپ و منابع نوری دچار کاهش قدرت خرید خواهید شد چرا که باید برای انتخاب لامپها به توان آن دقت داشته باشید و باید این چراغها را در فاصله مناسبی نصب کنید.

از دیگر معایب این سقفها باید این مورد اشاره کرد که تنها افراد متخصص قادر به نصب این سقفها هستند و به طور کلی نصب آن نیاز به تخصص و ابزار و تجهیزات خاصی داشته و افراد بدون تجربه به هیچ عنوان نمی توانند این سقفهای کشسان را نصب نمایند.

این محصولات می توانند تغییرات چشمی را ایجاد نمایند به همین علت است که میزان تولید و عرضه آن در بازار افزایش پیدا کرده و امروزه افراد در تمامی مکانهای اداری، تجاری و مسکونی تمایل به نصب و استفاده از سقف کشسان دارند پیشنهاد ما این است که شما در زمان خرید به میزان کیفیت محصول دقت کنید و سپس کالاهایی را که مد نظر دارید، انتخاب کنید.

کارشناسان و متخصصان فروشگاه می توانند به راحتی و ظرف مدت زمان کوتاه سقف کشسان را در منازل افراد در استان تهران و استان البرز نصب نمایند این کارشناسان تمامی زوایای منزلتان را بررسی می‌ کنند و کاتالوگها را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید به راحتی طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید و در نهایت هزینه پروژه را به شما اعلام می‌ کنند و همچنین با دریافت مشاوره های لازم می توانید به راحتی اقدام به خرید و نصب بهترین نوع سقف کشسان کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *