سفارش انواع سقف کشسان کلاسیک


یکی از مدرن ترین و شیک ترین انواع سقف، سقف کشسان کلاسیک می باشد که دارای طرح های بسیار زیبایی می باشند، این نوع سقف ها به دلیل جنس متفاوت خود با گرما واکنش داده و امکان کشسانی پیدا می کند، برای سفارش انواع سقف کشسان کلاسیک با طرح های زیبا و یا طرح های دلخواه و مورد نظر، می توانید از طریق این سایت سفارشات خود را به ما عرضه کرده و در بهترین کیفیت آن را دریافت نمایید. 

سفارش انواع سقف کشسان کلاسیک

سقف کشسان کلاسیک مناسب چه فضایی است؟

سقف کشسان کلاسیک مناسب چه فضایی است؟ سقف کشسان که از زیباترین و بی نظیر ترین نوع پوشش سقف می باشد از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که باعث محبوبیت زیاد آن بین بسیاری از افراد و مخصوصا طراحان داخلی شده است. 

برای آشنایی بیشتر با این نمونه سقف به معرفی ویژگی های خاص آن می پردازیم تا با آن بیشتر آشنا شوید. 

این نوع سقف از جنس پارچه PVC بوده و قابلیت کشسانی زیادی دارد، به طوری که می توان با دادن گرما به آن باعث افزایش سایز آن شده و در مکان های مورد نظر آن را نصب نمود، سقف کشسان علاوه بر PVC از مواد دیگری به نام پلاستی سایزر و زینک اکساید نیز تشکیل شده است، که پلاستی سایزر باعث خاصیت کشسانی و زینک اکساید باعث خاصیت آنتی باکتریالی این سقف شده و قابلیت شستشو دارا می باشد، از طرفی در فرمولاسیون سقف کلاسیک مقدار زیادی کلر نیز استفاده شده است که باعث شده این نوع سقف ها نسوز باشند و در مقابل آتش سوزی مقاوم باشند. 

سقف های کاذب دارای قابلیت جابجایی نیز می باشد و آن را می‌توان مانند سایر وسایل باز کرده و در محل مورد نظر مجددا نصب نمود. 

اینکه سقف کشسان کلاسیک مناسب چه فضاهایی است؟ سوال بسیاری از افراد می باشد، سقف کلاسیک به خاطر دارا بودن زیبایی خاص و منحصر به فرد، دارا بودن تنوع طرح و رنگ بالا و نیز قابلیت نور پردازی در هر مکانی مانند، خانه، رستوران، هتل، سالن های آمفی ‌تئاتر، کافی شاپ، مراکز تجاری، ادارات و بسیاری مکان های دیگر قابل استفاده و نصب می باشد، از اینرو افرادی که به دنبال خاص و زیبا بودن محیط و فضای کاربری خود هستند، می توانند از این سقف ها استفاده کنند و به زیبایی محل خود بیافزایند. 

خرید مستقیم انواع سقف کشسان مات

خرید مستقیم انواع سقف کشسان مات برای خرید انواع سقف کشسان مات می توانید به طرق مختلف آن را تهیه و خریداری نمایید، مراکز عرضه و فروش زیادی وجود دارد که به طور ویژه در زمینه فروش سقف کشسان فعالیت دارند. 

برای سفارش سقف کشسان کلاسیک به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید از طریق این سایت و تماس با کارشناس فروش مریوطه آن را در طرح و مدل مد نظر خود سفارش دهید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *