خرید مستقیم سقف کشسان طرح سنتی


سقف کشسان طرح سنتی یکی از مدرن ترین و پر طرفدار ترین نوع سقف کاذب در جهان به شمار می رود که با قابیلت کشسانی فراوان، این نام را بر محصول نهاده اند. در واقع مصرف کننده می تواند آنها را در هر قالب و اندازه ای که مد نظر دارد با طرح های متنوع اجرا نماید. شما می توانید جهت خرید مستقیم سقف کشسان طرح سنتی، با قیمتی پایه به آدرس های مندرج در همین سایت مراجعه نمایید.

خرید مستقیم سقف کشسان طرح سنتی

اطلاعاتی درباره سقف کشسان طرح سنتی

اطلاعاتی درباره سقف کشسان طرح سنتی از آنجایی که بازار سقف کشسان دارای تنوع طرح و رنگ فراوانی بوده، یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین نوع سقف در جهان شناخته شده است. در واقع شما با استفاده از این محصول می توانید رویای ذهنی خود را به حقیقت تبدیل نمایید و با خلق طرح و رنگ پردازی های زیبا، تجربه محیطی رنگارنگ و حقیقی را منزل فراهم آورید.
سقف کشسان که از جنس پی وی سی مرغوب ساخته شده با گرما دهی حالت کشسانی پیدا نموده و علاوه بر سقف، بر روی دیوار نیز به راحتی قابل اجرا می باشد. از جمله مزایا استفاده از این نوع سقف آنتی باکتریال بودن آن می باد.
در واقع به دلیل وجود زینک اکساید در بافت ساخت خود، ضد قارچ و باکتری بوده و عاری از هر گونه آلودگی محسوب می شود. بنابراین برای استفاده در محیط بیمارستان و یا مراکز تولید مواد غذایی و بهداشتی گزینه مناسبی محسوب می شود.
جالب است بدانید سقف کشسان طرح سنتی با دارا بودن کلر در فرآیند تولید آن، ضد حریق و آتش سوزی بوده. بنابراین کارایی مناسبی در محیط های پر خطر دارد. همچنین امکان چاپ طرح های دلخواه، ضد آب و رطوبت و نصب آسان و امکان شست و شو و تمیز کردن نیز از دیگر مزایا سقف کشسان طرح سنتی محسوب می شود.
لازم به ذکر است که اگر تمیم جدی برای نصب این سقف دارید به این نکته توجه نمایید که اگر از ارتفاع کم در دکوراسیون داخلی خود برخوردار هستید، از نصب این محصول صرف نظر نمایید چرا که این سقف در هنگام نصب حدود 6 سانت پایینتر از سقف معمولی نصب می شود و این امر موجود کوتاه شدن ارتفاع سقف شده.

نرخ روز سقف کشسان طرح سنتی

نرخ روز سقف کشسان طرح سنتی با توجه به اینکه امروزه استقبال از سقف کشسان رو به افزایش بوده و همچنین این نوع محصول، کارایی و طرح های متنوعی را شامل می شود، عملا نمی توان نرخ ثابتی بر آن نهاد. در واقع نرخ سقف کشسان بر اساس نیاز مشتری و مکان مورد نصب، نوع نورپردازی و همچنین جنس پارچه استفاده شده تعیین می شود.
اگر شما هم پس از آشنایی با سقف کشسان طرح سنتی و شناخت مزایای آن به نصب و استفاده از این محصول تمایل پیدا نمودید، پیشنهاد ما به شما این است که سوالات خود را در زمینه طراحی و همچنین نصب و قیمت محصول از اهالی فن سقف کشسان بپرسید تا پاسخی جامع دریافت نمایید.
این مرکز که جزو برتری ها در زمینه نصب و اجرای سقف کشسان بوده، با راه اندازی سایت اینترنتی برای فروش محصول، انواع بهترین نوع آن را با مشخصات و همچنین نرخ روز محصول در اختیار متقاضیان خود قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *