خرید سقف کشسان سفید ساده


در حالا حاضر ما با انواع سقف ساختمان ها مواجه هستیم که یکی از آن ها، سقف کشسان است. در بسیاری از ساختمان ها، این مدل از سقف ها به چشم می آید و در زیبایی آن ها بسیار موثر است. از زیباترین این سقف، می توان به سقف کشسان سفید است اشاره کرد که در خاص کردن محیط موثر است. اما برای خرید بهترین نمونه از این سقف، می توانید از کمک مشاورین ما در این سایت استفاده نمایید و در نتیجه هیچ پشیمانی از خرید خود نداشته باشید.

خرید سقف کشسان سفید ساده

چند نوع سقف کشسان داریم؟

چند نوع سقف کشسان داریم؟ استفاده از انواع سقف کشسان امری رایج شده است که آن هم به دلیل زیبایی منحصر به فرد این نمونه از محصولات است. در این مطلب به بررسی انواع سقف های کشسان خواهیم پرداخت و توضیحاتی مختصر به شما ارائه می دهیم. انواع سقف کشسان در جنس و افکت پارچه های متفاوتی به بازار ارائه می شود که افراد در هر سلیقه ای می توانند بهترین آن را برای خود تهیه کنند.

اما از انواع پارچه های این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  •  لاکر (براق یا آینه ای)
  • مات 
  • ساتن
  • برلیانت
  • پرلاموتر 
  • ترنسپرنت (شفاف) 

حال به توضیح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

           ۱. لاکر (آینه ای یا براق)

این نمونه از سقف ها بسیار زیبا هستند و از نمونه‌های دیگر، اندکی براق تر به نظر می آیند.

          ۲. مات

سقف کشسان مات، از براقیتی برخوردار نبوده و مات می باشد بنابراین هیچگونه درخشندگی ندارد. بیش تر از همه در دکورهای مینیمالیستی و ساده استفاده می شود.

         ۳.ساتن

این نوع سقف کشسان، میانه ای از سقف کشسان مات و سقف کشسان لاکر است و از درخشندگی صدفی برخوردار است. این مدل سقف متناسب برای هر فضایی است.

       ۴. برلیانت

از سقف های کشسان لاکچری و بسیار زیبا است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. درخشش متالیک دارد و رنگ های آن بیش تر از همه طلایی، نقره ای و برنزی است که زیبایی منحصر به فردی را به محیط می دهد.

        ۵.ترنسپرنت (شفاف) 

این مدل از سقف های کشسان می تواند نورهای طبیعی و مصنوعی را به خوبی در فضا پخش کند و معمولا از آن بیش تر از همه در رستوران ها، کافی شاپ ها، آمفی تئاترها و سالن های انتظار استفاده می شوند.

بازار پخش سقف کشسان سفید مات

بازار پخش سقف کشسان سفید مات به دلیل استفاده بسیاری که از این محصول می شود، پخش سقف کشسان در سراسر ایران امری رایج بوده و افراد می توانند به راحتی و در هر استانی بهترین آن را به دست آورند.

در واقع بازار پخش سقف کشسان سفید مات بسیار خوب می باشد؛ چرا که استفاده از آن ها بسیار زیاد است و از طرفی هم تنوع در آن ها بالاست. از طرفی شما می توانید با خرید آن ها به صورت عمده، خرید اقتصادی تری را تجربه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *