خدمات سقف کشسان رشت لابل


سقف کشسان نوعی سقف کاذب است که از سقف اصلی آویزان می شود. این نوع سقف پتو اولین بار توسط شرکت باریسول ساخته شد و در سراسر جهان به فروش رسید، بنابراین ممکن است برخی افراد این نوع سقف را به عنوان سقف باریسول نیز بشناسند.

خدمات سقف کشسان رشت لابل تمامی خدمات مربوطه را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب انجام می دهند به طوری که توانسته اند رضایت اکثریت مشتریان را به خود جلب نمایند.

خدمات سقف کشسان رشت لابل

چه اجزایی در سقف کشسان به کار رفته است؟

چه اجزایی در سقف کشسان به کار رفته است؟ حال به اجزای بکار رفته در سقف کشسان اشاره می کنیم:

  1. صفحه پی وی سی سقف کشسان: اولین جزء این سقف ها ورق پی وی سی است. اندازه آن بر اساس اولین اندازه گیری های اتاق تعیین می شود. عرض بشقاب از 150 تا 256 سانتی متر در دسترس است. این ورق که در واقع لایه بالایی سقف است. شامل انواع سقف های کشسان مات، ساتن، لاکی (براق) و … از این نوع می باشد.
  2. هارپون ها: هارپون ها پایه هایی هستند که باریسول را می پوشانند، روی این هارپون های نیمه سخت ورق پی وی سی قرار می گیرد.
  3. لبه ها: لبه ها در کارخانه تنظیم و جوش داده می شوند، موقعیت این لبه ها توسط مهندسان تعیین می شود.
  4. ریل: این ریل ها معمولا از PVC ساخته می شوند، گاهی اوقات از آلومینیوم برای نصب پانل های سقف کشسان روی این ریل ها استفاده می شود.
  5. حلقه ها: این حلقه ها برای قرار دادن لامپ، اعلام حریق و … در سقف نصب می شوند. آنها از PVC کلاس 1 ساخته شده اند.
  6. تجهیزات عایق صوتی: نصب این مورد اختیاری است، عایق صدا در اتاق بالای سقف نصب می شود.

هزینه نصب سقف کشسان رشت

هزینه نصب سقف کشسان رشت سقف های کشسان یکی از اجزای تریم داخلی است که برای پوشش داخلی سقف ها استفاده می شود، همانطور که از نام آن پیداست این سقف ها خاصیت ارتجاعی خوبی دارند و به راحتی پاره نمی شوند.

قیمت این نوع سقف بسته به عناصری مانند رویه، پارچه و یا انواع نورپردازی متفاوت است، یکی از مواردی که در خرید سقف کشسان باید به آن توجه کرد پارچه محصول است. در هر صورت شما می توانید با در نظر گرفتن برخی از عوامل و همچنین انتخاب شرکت معتبر می توانید این کار را علاوه بر خدمات عالی با قیمت ارزان انجام دهید.

مثلا سقف کشسان تهران انواع خدمات سقف را با کیفیت و قیمت های عالی انجام می دهد و رضایت مشتریان را کسب می کنند. مجموعه ی ما نیز انواع سقف کشسان سرویس را با خدمات عالی برای مشتریان عزیز انجام می دهد. به صورت کلی هزینه خدمات نصب سقف کشسان رشت باورنکردنی است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *