تولیدی بزرگ سقف کشسان کرج


یکی از زیباترین دکوراسیونی که می توان برای منازل خود در نظر بگیرید سقف کشسان بوده و طراحی های زیبا و قشنگی داشته و همچنین برای نورپردازی عالی بوده، تولیدی بزرگ سقف کشسان کرج با خدمات ویژه ای که دارند در تهران و کرج برایتان نصب می کنند که موجب زیبا سازی خانه هایتان می شود و از نظر هزینه ای نیز مناسب بوده و اگر می خواهید یک دیزاین متفاوت برای منزلتان انجام دهید این سقف ها بهترین گزینه هستند.

تولیدی بزرگ سقف کشسان کرج

اطلاعاتی درباره سقف کشسان کرج

اطلاعاتی درباره سقف کشسان کرج

سقف کشسان یک نوع سقف کاذب بوده که امروزه بسیاری از افراد از این برای پذیرایی و آشپزخانه برای نور دهی استفاده می کنند و طرح های فوق العاده جذابی دارد اما باید چندین اطلاع از این کالا داشته باشید تا انتخاب دقیقی داشته باشید؛

  • این نوع سقف ها به اصطلاح یک نوع ورق هستند و در زیر آن ها انواع لامپ های ال ای دی در سایز های کوچک و رنگی نصب می کنند.
  • این سقف ها از نورپردازی بسیار بالایی برخوردار است و باعث می شود فضا نورانی تر و جذاب تر دیده شود.
  • اما یک نکته ای که دارد حتما باید کسانی که در این کار هستند خودشان نصب کنند چرا که حساس بوده و امکان دارد درست جاگذاری نشود.
  • ابتدا دور آن را محفظه ای ایجاد می کنند و سپس با استفاده از پیج و مهره با دریل آن را محکم کرده.
  • حتی سیم کشی آن نیز قابل دید نیست و یک سقف شیک و تمیزی به شما تحویل می دهند.
  • همچنین حتی این امکان وجود دارد که برای دیوار ها نیز از این کسشان ها با طرح های متفاوتی که دارد انتخاب نمایید.

این سقف های کسشان از نظر هزینه ای بسیار خوب و عالی بوده و باعث می شود از لامپ های اضافه و پر مصرف جلوگیری شود همچنین نما و جلوه منحصر به فردی داشته باشد که توصیه می شود اگر میخواهید به منزلتان جلوه های زیبایی دهید از این سقف ها کمک بگیرید. همچنین برای اجرای این کار زمان زیادی نمی برد و در کمترین زمان قابل نصب است با زدن سقف های کسشان می توانید یک دکوراسیون زیبا و امروزی داشته باشید.

بازار فروش سقف کشسان کرج

بازار فروش سقف کشسان کرج

انواع سقف کسشان وجود دارد و هر شخصی می توانید با توجه به سلیقه ای که دارد انتخاب کند و به فروش سقف ها مراجعه کند تا برایتان نصب کنند، این کالا در کرج به فروش می رسد که کسانی در این شهر و استان تهران یا شهر های مجاور هستند برای خریداری اقدام نمایند که خودشان با توجه به متراژ که شما مشتریان گرامی داده اید اندازه و نسبت به آن اندازه گرفته و نصب خواهند کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *