بازار فروش سقف کشسان کرمان


بازار فروش سقف کشسان کرمان، مدل های متنوعی از سقف را در طرح های نوین و به روز دنیا و در ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین، تولید شده با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال، عرضه می کند و به طور عمده و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان و سایر طراحان فضا و دکوراسیون داخلی ساختمان و سایر مکان ها قرار می دهد. کیفیت، از عامل های اصلی رونق بازار این محصول است.

بازار فروش سقف کشسان کرمان

ویژگی بارز سقف کشسان کرمان

ویژگی بارز سقف کشسان کرمان سقف کشسان کرمان، در دسته سقف های کاذب قرار می گیرد و به دلیل طرح های جذاب و متنوعی که دارد، به دکوراسیون داخلی، زیبایی و جذابیت ویژه ای می بخشد. این سقف، دارای ویژگی ها و خصوصیت های زیادی است و از این رو مورد استقبال بسیاری از افراد و طراحان قرار گرفته است. یکی از ویژگی های بارز این محصول، این است که در ساخت و تولید آن از پارچه های پی وی سی استفاده می گردد و از این رو، خاصیت ارتجاعی و کشسانی بسیار مناسبی به آن بخشیده است.

از طرفی، این پارچه، از نظر ضخامت، بسیار نازک می باشد، ولی، در عین داشتن ضخامت کم، از مقاومت و دوام بسیار خوبی در مقابل پارگی و برخورد با اجسام تیز بهره می برد. همچنین، ضد لک و آنتی باکتریال است و در برابر آلودگی و کثیفی، مقاوم می باشد. در صورت ایجاد آتش سوزی و حرارت بالا، دچار آسیب و سوختگی نمی شود و جنس این پارچه نسوز است. البته این بدین معنی نیست، که در مقابل حرارت هیچ تغییر شکلی پیدا نمی کند.

ویژگی بارزی که این محصول متمایز می کند، این است که در صورت اسباب کشی، می توان آن را به راحتی و بدون هیچ گونه خرابی، جدا سازی نمود و در محل جدید نصب کرد. در تولید سقف کشسان کرمان، از یک قاب مخصوص و یک ریل متصل به آن استفاده شده است، که قابلیت انعطاف پذیری بسیار مناسبی به آن می بخشد و می توان آن را در شکل ها و طرح های مختلفی بنا به درخواست مشتری ایجاد کرد.

صادرات عمده سقف کشسان کرمان

صادرات عمده سقف کشسان کرمان صادرات سقف کشسان کرمان به صورت عمده، با توجه به استاندارد ها و معیار های سازمان های صادراتی و کیفی و در رنگ بندی و طراحی های بسیار شیک و زیبا، به طور گسترده ای به کشور های دیگر انجام می پذیرد. تنوع در ارائه محصول، از مهم ترین نکاتی است، که باید در هنگام صادرات به آن توجه ویژه شود.

قیمت سقف کشسان کرمان جهت صادرات، بر اساس یک سری نکات و موارد تعیین می گردد. از جمله، می توان به جنس و کیفیت پارچه به کار رفته در طراحی و ساختار آن، درجه مقاومتی سقف در مقابل عوامل آسیب پذیر، سطح کیفی محصول و غیره اشاره کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *