اجرای سقف کشسان سنتی با نورپردازی


امروزه پیشرفت زیادی در صنعت ساختمان سازی و تزئینات دکوراسیون داخلی صورت گرفته است و انواع سقف های کاذب و کشسان با کیفیتی عالی طراحی و تولید می شود که در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد. سقف کشسان دارای طرح های متنوعی است که هر کدام جذابیت خاصی دارند. اجرای سقف کشسان سنتی با نورپردازی بسیار زیبا و منحصر به فرد توسط افراد متخصص در این امر به بهترین شکل انجام می شود.

اجرای سقف کشسان سنتی با نورپردازی

زیباترین طرح های سنتی سقف کشسان

زیباترین طرح های سنتی سقف کشسان یکی از طرح های سنتی سقف کشسان شامل تذهیب گل و بوته می باشد که  دارای تنوع بالایی در رنگ بوده و با استفاده از انواع نقش های سنتی ایرانی می توان جلوه  زیبایی به دکوراسیون داخلی بخشید و می توان رنگ آن را هماهنگ با سایر وسایل منزل انتخاب کرد. یکی دیگر از طرح های سنتی انواع نقوش هندسی برگرفته از نقش و نگارهای فرش های سنتی و زیبای ایرانی می باشد که با الهام از این طرح ها می توان در دکوراسیون های سبک سنتی از این طرح ها استفاده کرد و زیبایی سقف کشسان را دو چندان کرد.

استفاده از سقف کشسان علاوه بر جذابیت و زیبایی بی نظیر دارای مزیت های زیادی می باشد. این سقف عایق صوتی بسیار خوبی بوده و در برابر آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد همچنین دارای وزنی سبک بوده و اجرای آسانی دارد. این نوع سقف در برابر حرارت بالا مقاومت بالایی داشته و از ماندگاری خوبی برخوردار است همچنین تمیز کردن آن بسیار راحت است و قابلیت نورپردازی یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نوع سقف است که امروزه با توجه به مزیت های فراوان استقبال خوبی از خرید سقف های کشسان صورت می گیرد.

هزینه نصب سقف کشسان طرح سنتی

هزینه نصب سقف کشسان طرح سنتی هزینه سقف کشسان طرح سنتی به پارامترهای متعددی بستگی دارد و مواردی نظیر میزان و حجم کار، متراژ و اندازه سقف، شرکت نصب کننده، هزینه مواد مورد نیاز برای نصب و ‌…. بر قیمت مؤثر می باشند. نصب سقف کشسان باید توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه انجام شود تا بتوانند کاری شیک و با کیفیتی عالی را اجرا و تحویل دهند.

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع سقف کشسان در مدل های متنوع و جدید در حال فعالیت می باشند. این شرکت ها انواع این سقف را با بهترین کیفیت و به وسیله متریال درجه یک در طرح های شیک و زیبا طراحی و تولید می کنند و در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می کنند که با توجه به زیبایی فوق العاده و قیمت مناسب توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *