آخرین قیمت سقف کشسان پارچه ای


سقف کشسان یکی از جدیدترین سقف های کاذب محسوب می شود که توسط بهترین و برترین طراحان در ایران ساخته شده و در طرح های متنوع به بازار عرضه می گردد. معمولاً این سقف ها  باعث زیباسازی فضای داخلی ساختمان می شود. این محصول  قیمت های متنوعی دارد و شما برای اطلاع از آخرین قیمت سقف کشسان پارچه ای می توانید از طریق همین وب سایت به ما مراجعه کنید.

آخرین قیمت سقف کشسان پارچه ای

همه چیز درباره سقف کشسان پارچه ای

همه چیز درباره سقف کشسان پارچه ای اگر شما هم جز کسانی هستید که می‌خواهید اقدام به خرید سقف کشسان برای طراحی داخلی ساختمان خود کنید،  باید اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. در اینجا ما می‌خواهیم ویژگی های این محصول را برایتان شرح دهیم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

  • جنس پارچه سقف کشسان، از PVC می باشد و بسیار نرم و انعطاف پذیر است.
  • خاصیت ضد آب دارد به راحتی تمیز می شود. هیچ گونه باکتری و میکروب را به خود را جذب نمی کند و علاوه بر آن از جذب گرد و غبار نیز جلوگیری می کند.
  • تصویر این سقف ها معمولاً ترکیبی از آسمان، مناظر طبیعی مانند ابر، درخت، حیوانات و.. است. در کنار تصویری زیبا یک نورپردازی عالی به سقف می دهد و شما حتی می توانید طرح پیشنهادی خود را روی  آن اجرا کنید.
  • این سقف های کشسان طول عمر بسیار بالایی دارد و حتی به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد و به مکانی دیگر انتقال داد.
  • جنس آن ها به گونه ای است که در برابر آتش سوزی همانند عایق عمل می‌کند و باعث بالا رفتن امنیت محل مورد نظر می شود و به راحتی می توان در تمامی اماکن مسکونی، فروشگاه ها، بیمارستانها، هتلها و سایر اماکن استفاده کرد.
  •  نصب این سقف ها نیاز به افراد متخصص و کاربلد دارد شما در حین تغییر دکوراسیون هیچ نوع تخریب و کثیف کاری را مشاهده نمی کنید. این سقف ها اجرا و نصب بسیار آسانی دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت و مقرون به صرفه این سقف ها این است که، شما دیگر نیاز نیست برای رنگ آمیزی سقف خود هزینه جداگانه پرداخت کنید. چون این سقف ها در طرح های مختلف تولید می شود.

بورس فروش سقف کشسان پارچه ای

بورس فروش سقف کشسان پارچه ای هم اکنون فروش سقف کشسان پارچه ای با قیمتی ارزان در نمایندگی های سراسر کشور انجام می شود و اگر شما می خواهید یک محصول درجه یک با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید، می توانید به این مرکز مراجعه کنید زیرا تمامی محصولات ما با گارانتی و ضمانت به مشتری تحویل داده می‌شود.
مرکز ما با ارائه بهترین برند لابل به شما عزیزان، در خریدی با کیفیت و درجه یک کمک خواهد کرد. این برند از بهترین مواد اولیه  با فناوری روز دنیا تمامی محصولات خود را تولید می کند.
با توجه به میزان عرضه و تقاضا، این مجموعه محصولات خود را به صورت عمده نیز عرضه می کند و مشتریان از مزایای خرید عمده نیز بهره مند خواهند بود. 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *