هزینه اجرای سقف کشسان APPLY در ایران


به دلیل زیبایی سقف های کشسان، در دکوراسیون طرفداران بسیاری دارد. این سقف ها تنوع بالایی دارند. برای خرید آسان این سقف، می توانید آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. در مقاله زیر، همه چیز به گونه ای توضیح داده شده است که شما عزیزان از هزینه اجرای سقف کشسان APPLY بیشتر بدانید. 

 هزینه اجرای سقف کشسان APPLY در ایران

خرید آسان و سریع سقف کشسان چگونه امکان پذیر است؟

خرید آسان و سریع سقف کشسان چگونه امکان پذیر است؟برای اینکه بتوانید سقف کشسان را به راحتی و با قیمت مناسب تهیه کنید، بهترین راه برای جستجو در برخی سایت های معتبر است که پس از سفارش به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد. سقف های کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب در نظر گرفت. این سقف از پارچه PVC ساخته شده است که خاصیت ارتجاعی دارد.

این بدان معنی است که می توانید پارچه را به اندازه دلخواه گرم کرده و سپس آن را روی پروفایل های مخصوص نصب کنید. از پارچه کشسان نیز می توان به عنوان پوششی از دیوار استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان APPLY و دیوارهای کشسان قابلیت نورپردازی را دارند که این یک عنصر مهم در زیبایی دکوراسیون است.

اجرای سقف های کشسان APPLY را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب در نظر گرفت. این سقف از پارچه PVC ساخته شده است که خاصیت ارتجاعی دارد. این بدان معنی است که می توانید پارچه را به اندازه دلخواه گرم کرده و سپس آن را روی پروفایل های مخصوص نصب کنید. از پارچه کشسان نیز می توان به عنوان پوششی از دیوار استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود.

سقف های کشسان و دیوارهای کشسان قابلیت نورپردازی را دارند که یکی از عناصر مهم تزئینات است. پارچه سقف های کشسان شامل 90٪ PVC و 5٪ پلاستیک ساز و 5٪ مواد افزودنی مجاز است.

پلاستیک ساز در سقف کشسان ویژگی کشسان را ایجاد می کند. ضخامت سقف کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر است و یکی از مصالح ساختمانی بسیار نازک و سبک است. این سقف ها به دلیل وجود اکسید روی، ضد باکتریایی محسوب می شوند که کشنده است و باکتری ها و قارچ ها را از بین می برد و به دلیل فراوانی کلر در فرمول آن، سقف کشسان ضد اشتعال و به اصطلاح نسوز است.

سقف های کشسان به سقف های کشسان مات، ساتن، لاک (آینه)، ترانسفورماتور، کهکشان، برلیانت و کلود تقسیم می شوند. در بین این سقف ها، سقف کشسان لاک دارای تنوع زیادی از رنگ است که شامل بیش از 150 رنگ می باشد. هزینه اجرای سقف کشسان بسیار اندک است و شما می توانید سقف کشسان زیر قیمت را به راحتی تهیه کنید.

جایگاه جهانی ایران در تولید سقف کشسان

امروزه سقف های کشسان به دلیل زیبایی در دکوراسیون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، بنابراین ایران برای تهیه این سقف ها و رفع نیازهای خریداران اقدام به تولید محصولات باکیفیت کرده است. از آنجا که پارچه این سقف از جنس PVC و مواد الاستیک است، می توان اندازه سقف را با گرم کردن در دمای مورد نظر تنظیم کرد.

این خاصیت الاستیسیته نامیده می شود که در مواد پی وی سی و پلاستیک سازها وجود دارد. ویژگی الاستیک سقف Lable هنگام نصب این است که سقف، در هنگام برش، 7٪ کوچکتر از ابعاد اصلی سقف بریده می شود و سپس با استفاده از گرمایش تا 7٪ کشیده می شود و روی سقف نصب می شود. برای نصب سقف کشسان ابزارهای مخصوص نصب لازم است.

ابتدا، پروفایل های ویژه در اطراف محل نصب پیچ می شوند. سپس با استفاده از گیره نگهدارنده چهار طرفه از پشت بام معلق می شود. در این مرحله، گرمایش با استفاده از بخاری های ویژه برای نصب سقف های کشسان آغاز می شود. اما بخاری سقفی کشسان چیست؟ بخاری سقف کشسان می تواند با استفاده از زاویه مناسب و پرتاب دمای مناسب، حرارت مورد نیاز سقف را تأمین کند.

بخاری سقفی کشسان از نظر زاویه پرتاب هوا با سایر بخاری های صنعتی متفاوت است. بخاری توسط یک نفر در فاصله مشخصی از سقف نگهداری می شود تا گرما باعث سوزش سقف نشود و شخص دیگری برای نصب سقف کشسان از اسپاتول های مخصوصی استفاده کند تا شروع به قرار دادن لبه های سقف در پروفایل ها کند. در گوشه و کنار شروع می شود.

پس از نصب گوشه های پشت بام، گیره ها برداشته شده و سایر قسمت های سقف نیز نصب می شوند. سرانجام، یک سقف کاملاً یکپارچه بدون چروک و تاول های خاردار نصب شده است و کلیه درزهای بین سقف و دیوار با استفاده از یک نوار آب بندی بسته می شود تا از ورود حشرات و گرد و غبار به پشت بام جلوگیری شود. عرضه مستقیم سقف کشسان بسیار سودمند تر است. عکس سقف کشسان APPLY را با هم تماشا کنیم.

بازار عمده فروشان سقف کشسان APPLY

بازار عمده فروشان سقف کشسان APPLYسقف های کشسان هم به صورت عمده و هم غیر عمده فروشی فروخته می شوند. بخش عمده آن به نفع خریدار است زیرا ارزان تر است. قابلیت جابجایی به این معنی است که اگر مجبور باشید مبلمان را جابجا کنید و حرکت کنید، می توان پارچه و راه آهن را از سقف جدا کرد و به مکان جدیدی منتقل شد.

سپس می توانید آن را بر روی پشت بام محل جدید نصب مجدد کنید و مانند روز اول از آن استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست، پارچه سقفی غیر قابل اشتعال به معنای عدم مقاومت کامل در برابر آتش نیست، بلکه این است که فقط هنگام آتش سوزی کوچک می شود و هرگز آتش نمی گیرد. این سقف از بین نمی رود و از انتشار آتش جلوگیری می کند. از پروفیل های آلومینیومی یا PVC برای نصب سقف های کشسان استفاده می شود که دارای انعطاف پذیری هستند و گزینه خوبی برای خم شدن، شکل گنبدی یا بسیاری از شکل های دیگر هستند.

نوع پوشش دارای ضخامت حداکثر 0.8 تا 1 میلی متر است که وزن آن تقریباً نیم کیلوگرم در هر متر مربع است اما می تواند تا 200 کیلوگرم را تحمل کند. پارچه به کار رفته در سقف کشسان کاملاً ایمن، ضد حریق است که در مدل ها و طرح های مختلف شفاف، نیمه شفاف، مات، براق موجود است. این پارچه قابلیت چاپ با کیفیت را دارد و می تواند ترکیب به یاد ماندنی از طراحی، رنگ و شکل را ایجاد کند. مواد لازم برای سقف های کشسان 90٪ PVC و 10٪ استایلر پلاستیکی است.

سقف های کشسان تنها نوع سقف کاذب است که می تواند برای همه نوع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی، نمایشگاه و تجاری بطور همزمان مورد استفاده قرار گیرد. از سفارشی سازی بسیار بالایی برخوردار است و می توان گفت آینده صنعت سقف کاذب و همچنین چیدمان های ثابت در گروه این مدل از پوشش فناوری برخوردار است. 

اولین مرکز نمایندگی سقف کشسان APPLY در غرب کشور

امروز در غرب کشور نمایندگی انحصاری سقف کشسان و توزیع و فروش آن ها وجود دارد. سقف های کشسان در هر اندازه و مساحتی قابل نصب هستند. این مزیت برجسته سقف های کشسان بسیار مهم است زیرا این نوع سقف فقط از طریق محیط قابل نصب است، بنابراین می تواند به راحتی و به راحتی و هر نوع نصب پشت آن را بدون نیاز به پشتیبانی پشت بام مخصوص آن پنهان کند.

تعبیه شده است. در اطراف محیط سازه، که به صورت دیواری است و یا لبه های knauf و ریل گچ نصب شده است، روی این ریل ها در فواصل معینی گیره های نگهدارنده قرار داده شده و پارچه را از طرف آن می کشیم.

تقریباً در تمام انواع پوشش های کشسان که روی دیوارها یا سقف ها نصب شده اند از همین روش استفاده می کنند، اما در طرح های آزاد و سه بعدی به اسکلت یا نگهدارنده های مختلف مورد نیاز است.

این محصول تنوع زیادی دارد و خدمات بسیاری را برای شما ارائه می دهد. از ویژگی های قابل توجه سقف های کشسان امکان چاپ روی پارچه های سقفی کشسان است. مشکل در حال حاضر وجود دارد.

با کمک دستگاه چاپ سقف کشسان، در پروژه های بزرگ ساختمانی می توان سقف Lable را یکپارچه و یکپارچه چاپ کرد. این چاپ ها در کمترین زمان و با بهترین وضوح ساخته می شوند. سقف کشسان روبروی آن، عرض چاپ نسبتاً کم (3.20 متر) بود. اما این مشکل توسط گروه صنعتی Label با استفاده از دستگاه چاپ UV حل شده است. این دستگاه اولین ماشین چاپ با عرض 5.30 متر در ایران است. 

سفارش بهترین نوع سقف کشسان در اصفهان

سفارش بهترین نوع سقف کشسان در اصفهاندر اصفهان بهترین نوع سقف های کشسان موجود و فروخته می شود و بسیاری از خریداران سقف های خود را از این شهر سفارش می دهند. این محصول همانطور که از نام آن پیداست، قابلیت کشسان دارد و براساس این، آن ها از پارچه pvc ساخته شده اند و در هر اندازه و شکلی که نیاز به کشسان دارد.

با گرمایش مناسب تولید می شوند و در پروفایل های مخصوص استفاده می شوند. بسیاری از طرح ها و محصولات متنوع این امر را به یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین نمونه های جهان تبدیل کرده است. با استفاده از مواد مختلف، می توانید طرح های رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید. زیرا علاوه بر سقف، می توانند روی دیوار نیز پیاده سازی شوند.

بنابراین، می توانید با استفاده از الگوهای هندسی یا تصاویر یکپارچه، طراحی یکپارچه و منظم دیوار و هر مکان در محیط خود را طراحی و تکمیل کنید. سقف کشسان براق از نام آن مشخص است که کاملاً شبیه به زرق و برق است. لازم به ذکر است که تمام کاورهای معرفی شده قادر به چاپ تصویر هستند و شبیه سازی های طبیعی مانند آسمان مجازی با فیبر نوری بیشتر و سقف براق اجرا می شود.

معروف ترین برند سقف کشسان در بازار

سقف های کشسان در مارک های مختلف موجود است. پارچه سقفی کشسان ویژگی های بسیاری دارد که آن را از سایر انواع سقف ها متمایز می کند.

به عنوان مثال، امکان چاپ تصاویر دلخواه بر روی سقف های کشسان، بسیار آسان برای شستشو و نگهداری، امکان جابجایی و انتقال به یک مکان جدید، ضد آب و رطوبت، سقف های کشسان ضد باکتری، ضد آتش، ضد گرد و غبار، 50 سال عمر، 12 سال ضمانت، سقف کشسان لیبل یکی از مهمترین مارک های سقف کشسان است. سقف های کشسان همچنین می توانند سه نوع روشنایی یک طرفه را ارائه دهند.

نور پس زمینه اجازه می دهد تا سقف به طور مساوی و یکنواخت پخش شود. همچنین اگر پوشش کشسان در مسیر نور طبیعی مانند چراغ قوه یا پنجره قرار داشته باشد می تواند به خوبی نور طبیعی را عبور دهد. میزان نور مصنوعی یا طبیعی که از سقف کشسان عبور می کند بسته به نوع پارچه مورد استفاده، مات یا براق قابل تنظیم است.

همچنین می توانید چراغ های LED بیرونی یا هر نوع دیگر لامپ سقفی را روی آن نصب کنید. رایج ترین روکش ها برای سقف های کشسان، سقف های کشسان سبک تر است، نوعی پوشش سقف کشسان که به عنوان براق شفاف شناخته شده است و بیشتر نور را منتقل می کند. این نوع پوشش دارای بالاترین محدوده توزیع و انتقال نور است.

سقف کشسان از توزیع نسبتاً یکنواختی برخوردار است، اما از انتقال نور کمتری نسبت به نوع براق برخوردار است. این منبع نور را به طور کامل پوشش می دهد و برای طرح های ساده بسیار مناسب است.

سقف کشسان شفاف، همچنین به عنوان نوع شفاف شناخته می شود، بیشترین وضوح را برای انتقال نور دارد. این نوع پوشش به طور گسترده برای فضاهایی که نیاز به نور طبیعی دارند استفاده می شود.

سقف کشسان ساتن سقف کشسان ساتن در واقع تعادل بین سقف مات و براق است. این نوع پارچه دارای انتقال نسبی نور است و بسیار مفید است. سقف پارچه ای گرانترین نوع پوشش مورد استفاده در سقف های کشسان است، از ظرافت و بافت بسیار خاصی برخوردار است که بیشتر برای فضاهای لوکس و توری استفاده می شود.

خرید سقف کشسان با نرخ کارخانه

خرید سقف کشسان با نرخ کارخانهبرای خرید سقف های کشسان با قسمت مناسب و با قیمت بازار می توانید این سقف ها را از طریق سایت ها و به صورت آنلاین خریداری کنید. این پارچه های مخصوص در حین نصب گرم می شوند و سپس بر روی پروفایل های مخصوص برای نصب روی ریل و گیره مخصوص کشیده و صاف می شوند.

پارچه ویژه در این سازه ها از جنس ساتن است و در طی فرمولاسیون ویژه و ترکیب مواد با قابلیت های مختلف ساخته می شود. همچنین در رنگ آمیزی بسیار واضح بود و می توانید همان رنگ اصلی را با همان شفافیت چاپ کنید. برای بررسی قیمت سقف کشسان در هر متر مربع، ما باید در مورد کارایی و قابلیت هایی که این روش را برای شما ممکن می کند، بیشتر بدانیم.

با توجه به ویژگی های موجود، قیمت نمونه مناسب خود را به دست آورد. پارچه مورد استفاده حداکثر ضخامت آن تا یک میلی متر و از نظر تحمل وزن بسیار بادوام است و می تواند وزنی تا دویست کیلوگرم را تحمل کند.

بنابراین، این پاییز می تواند از بروز خسارات احتمالی در حوادث غیر منتظره مانند سقوط یک شی یا زلزله جلوگیری کند. با توجه به مصالح به کار رفته، مانند استفاده از کلر در پردازش آن، این سازه ها در برابر آتش و آتش سوزی و ایمن بودن هستند و باعث افزایش کارایی آن ها در محیط های پرخطر می شوند. این سقف عملاً غیر قابل احتراق است و باید به مزایای دیگر آن افزود.

همچنین به دلیل وجود اکسید روی در ساخت آن که از آن برای از بین بردن قارچ ها و باکتری ها استفاده می شود، این ماده ضد باکتری محسوب می شود و عاری از هرگونه آلودگی است، بنابراین این محصول در بسیاری از مراکز تولید مواد غذایی، صنایع بهداشتی، تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. از کارخانه ها، داروخانه ها، مراکز تولید دارو، بیمارستان ها و اتاق عمل استفاده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *