هزینه اجرای سقف کشسان گلکسی در سراسر کشور


صنعت دکوراسیون داخلی هم مانند دیگر صنایع جهان در حال حرکت رو به جلو و مدرن تر شدن است امروزه در دکوراسیون داخلی سقف منزل جایگاه ویژه ای پیدا کرده است که مدرن ترین سقف ها سقف کاذب است و زیبا ترین سقف ها سقف کشسان است. این نوع سقف ها این امکان را به افراد خلاق می دهند که بدون محدودیت آنچه در ذهنشان می گذرد را عملی کنند و از زندگی کردن در خانه خودشان لذت ببرند.این تکنولوژی یک وسیله اساسی برای معماران، طراحان داخلی، دکوراسیون کاران و پیمانکاران ساختمانی است که به سرعت در حال توسعه جهانی است.

اگر میخواهید از هزینه اجرای سقف کشسان گلکسی اطلاع پیدا کنید ادامه ی متن را به صورت کامل مطالعه بفرمایید. 

هزینه اجرای سقف کشسان گلکسی در سراسر کشور

پرفروش ترین سقف کشسان در سال 98

پرفروش ترین سقف کشسان در سال 98سقف کشسان دارای تنوع و گوناگونی بسیار زیادی می باشد و خدمات بسیاری را برای شما فراهم می کنند که شما با توجه به علایق و سلایق خودتان می توانید از آن ها استفاده کنید.و از زندگی خود در خانه های مجلل و زیبا لذت ببرید. چند نمونه از مشهورترین و پر فروش ترین  و زیباترین نمونه های سقف کشسان عبارت است از: سقف کشسان مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت، برلیانت، باریسول، سه بعدی و فیبر نوری…. از جمله پرفروشترین سقف کشسان در سال ٩٨ سقف کشسان مات است که به جای گچ استفاده می شود، ساتن روی دیوار نصب می شود و لاکر براق که مثل آینه شفاف می باشد. سقف کشسان چاپی با طرح آسمان که به اختصار به آن سقف آسمانی هم گفته می شود که یکی از طرح های مشهور در بین سقف کشسان چاپی می باشد که تصویری از یک آسمان آبی روشن به همراه نور آفتاب بر روی پارچه این سقف کشسان چاپ می شود که البته این نور آسمان آفتابی از نور پردازی SMD پیاده سازی شده در این سقف کششی تامین می شودو اغلب در محیط هایی چون نشیمن، خواب و حمام استفاده می شود. در این نوع از سقف هیچ محدودیتی وجود ندارد تنها محدودیت موجود برای شما چیزی است که در ذهن ندارید زیرا می توانید از انواع نور پردازی ها انواع طرح ها استفاده کنید فقط کافی است که آن را در ذهن خود تصور کنید تا به صورت عملی در مقابل چشم های خود ببینید مانند طرحی از یک کهکشان بر روی سقف خود یا دیدن شهاب سنگ در آسمانی تاریک اما پر از ستاره که می درخشند. 

هزینه پخش سقف کشسان در بازار خارجی

سقف کشسان یکی از پوشش های سقف اصلی است که جذابیت ظاهری بیشتری نسبت به سایر سقف های کاذب دارد این متریال جدید دکوراسیون داخلی با این که تازه چند سالی است که پا به عرصه ی بازار دکوراسیون داخلی گذاشته اما به سرعت توانسته در دل طراحان و مصرف کنندگان جا باز کند. اکثر تولید کنندگان درجه یک در آرزوهای خود به کسب و کار در بازار های خارجی فکر می کنند و یکی از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان توزیع مناسب محصول به مکان مناسب در زمان مناسب است. سیستم های پخش و توزیع (مانند نخ گردنبند مروارید است  که دانه دانه این مروارید ها را به هم می رساند)  یک محصول را به دست مشتری می رساند و انواع مختلفی دارد که می توانیم آن را به شرکت هایی که برای این کار ساخته شده اند بسپاریم یا خودمان این کار را انجام دهیم. پس ما رایج ترین راه ها را برای این کار به شما معرفی می کنیم تااطلاعات درستی در دست داشته باشید که هر کدام مزایا و معایب و هزینه پخش متفاوتی دارند‌؛ ١_فروش و توزیع کالا به صورت انلاین:مشتریان از طریق وب سایت های اینترنتی اقدام به خرید اینترنتی سقف کشسان می کنند  و بعد از انجام ثبت سفارش توسط مشتری و بررسی نهایی توسط مسئولان مربوطه مشتری به یکی از مشاوران متخصص معرفی می شود تا در کمترین زمان به خانه مشتریان مراجعه نموده بررسی های بیشتری برای این کار صورت بگیرد و در مرحله نهایی کار نصب را شروع کنند یکی از مزایای این نوع سیستم مقایسه ی قیمت و کیفیت با محصولات مختلف است و هزینه این نوع توزیع بهتر و ارزان تر از سایر روش ها است. ٢_پخش کالا به صورت انتخابی:به وسیله این سیستم پخش عمده کالا می توان تمرکز فروش محصولات را به یک منطقه جغرافیایی محدود کرد، یکی از مزایای این روش این است که تولید کننده می تواند بهترین منطقه جغرافیایی را برای فروش سقف کشسان انتخاب کند. ٣_پخش و توزیع انحصاری : در این نوع سیستم، عمده فروش، خرده فروش و توزیع کننده در یک منطقه فعالیت می کنند. هنگامی که یک تولید کننده محصولات خود را از طریق یک یا دو بازار عمده توزیع می کند انگار که از یک فرم مشترک توزیع در محصولات استفاده کرده اند. 

مدرن ترین کارخانه تولیدی سقف کشسان در کشور

مدرن ترین کارخانه تولیدی سقف کشسان در کشورشرکت گلکسی بزرگ

ترین کارخانه تولیدی سقف کشسان در ایران را دارا است. این محصول در ایران به عنوان باریسول شناخته می شد که اولین تولید کننده آن کشور فرانسه است. شرکت گلکسی با تحقیقات کامل و دقیق که روی فناوری سقف کشسان انجام داده است و فراهم کردن بهترین و مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات برای به دست آوردن سطح بالایی از کیفیت محصول فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است‌؛ و همچنین این شرکت با به کار گیری کارشناسان و کاردانان اروپایی مجرب در این شرکت موجب افزایش تولیدات سقف کشسان شده است. در حال حاضر در این شرکت مسئولان فنی با تجربه برای رعایت فناوری تولیدات در تمام مراحل و بهتر شدن کیفیت محصولات فعالیت دارند. کارکنان این شرکت با گذراندن دوره های فوق تخصصی و آموزش های تکمیلی با علاقه فراوان به کار مشغول اند و به این کار خود افتخار می کنند زیرا می دانند با بهتر شدن کیفیت محصولات می توانند لبخند را مهمان لب هم وطنان خودشان بکنند، به همین دلیل است که مشتریان به این شرکت اعتماد کرده و بعد از استفاده خودشان از سقف های کشسان، آن را به عزیزان خود نیز معرفی می کنند.شرکت گلکسی با تولید محصولاتی مانند سقف کشسان آسمان مجازی، سقف کششی چاپی، سقف کششی چند لایه، سقف کششی ساتین، سقف کششی براق و مات جزء تولید کنندگان برتر نسل جدید شمرده می شوند. 

سریع ترین و راحت ترین راه برای خرید سقف کشسان چیست؟

امروزه خرید کالاهای مورد نیاز یک امر ساده و پیش پا افتاده به حساب می آید زیرا با جا افتادن خرید های اینترنتی و آنلاین مردم آسایش و راحتی بیشتری را برای خود به ارمغان آورده اند. مردم به جهت راحتی و کاهش هزینه ها به روش خریدهای اینترنتی علاقه مند شده اند از جهت دیگر این راه برای شرکت های تولید کننده بسیار مقرون به صرفه بوده است زیرا دیگر برای معرفی و فروش محصولات خودشان نیاز به پرداخت هزینه های گزافی نیستند. البته این روش برای خرید برخی از کالاها اصلا مناسب نیس زیرا در بعضی از کالاها باید مشتری به صورت حضوری کالا را بررسی کندو بعد اقدام به خرید نماید. در خرید اینترنتی سقف کشسان ابتدا باید شرکت مورد نظر را با توجه به امکاناتی که در اختیار شما میگذارند مانند گارانتی خدمات پس از فروش و.. انتخاب کرده و به صورت اینترنتی با تکمیل فرم ثبت سفارش کرده تا در اسرع وقت مسئولان مربوطه با شما تماس گرفته و مشاوره تخصصی را به شما ارائه دهند. برای مثال شرکت گلکسی خدمات و گارانتی فروش سقف کشسان تولیدی خود را به این صورت ارائه می‌دهد :١_آماده نمودن سفارشات در کمترین زمان ٢_نصب سریع و بدون نقص توسط پرسنل مجرب٣_ارائه گواهی ضمانت ١٠ساله۴_کیفیت و قیمت مناسب تضمینی ۵_مشاوره رایگان جهت انتخاب محصولات

اصول اولیه در اجرای سقف کشسان گلکسی

اصول اولیه در اجرای سقف کشسان گلکسینکته قابل توجه که در اولویت قرار دارد این است که رنگ ها، تنوع و زیبایی سقف کشسان زمانی خود را نشان می دهد که آن را به شیوه درست در مکان مناسب انتخاب و به صورت ماهرانه نصب کنید. فناوری سقف کشسان در اروپا برای بهتر شدن فضای داخلی خانه ها، هتل ها و انواع مکان ها ساخته شده است. طراحی سقف کشسان و طرز تهیه سقف کشسان هر دو  با استفاده از فیلم نازک استرچ پی وی سی در فریم، ساخته شده از پروفیل ویژه، ماهیت فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته اند. نحوه نصب بستگی به قرار گیری پروفیل دارد در حالی که زیبایی از فیلم می آید که می تواند از هر رنگ، شفافیت ، طرح چاپ و برش باشد. از ویژگی سقف کشسان می توان از فیکس کردن فیلم پی وی سی سبک وزن با پایداری بالا و ساخته شده از مواد با کیفیت نام برد که آن را در محل خود و سازه قاب به صورت کشسان نگه می دارد این فیلم ها اکثرا سازگار با محیط زیست هستند و عایق صدا و انرژی، ضد الرژی، غیر اشتعال، ضد آب، با دوام بالا و ضد آلودگی است که به راحتی قابل تمیز کردن هستند. طراحی درست سیستم نورپردازی و پخش نور مناسب نکات مهمی هستند که باید متناسب با عمق سقف محاسبه، و سپس اجرا گردد. پس از اندازه گیری عمق سقف و انتخاب نحوه اجرای سیستم نور پردازی باید به پارچه های سقف کشسان پرداخته شود. برای فیکس ‌‌‌شدن پارچه بر روی سقف باید بر روی سقف ریل کار گذاشته شود بنابراین اول ریل موردنظر بر روی سقف نصب شود و سپس پارچه سقف کشسان را با حرارت در محلی که ریل قرار دارد نصب می شود.حرارت در این جا باعث می شود که پارچه به شکل درست و کاملا یکپارچه اجرا شود. باید در هنگام نصب به گوشه های کار منحنی ها و نقاط بحرانی توجه ویژه ای شود. پارچه ها در سقف کشسان توسط جوش پلاستیکی به هارپون های پلاستیکی متصل شده اند این هارپون ها نیز پس از کش آمدن در اثر گرما و کادر اجرایی خوب در داخل ریل ها قرار می گیرد و به آنها گیر می کنند. قابلیت خوب پارچه های سقف کشسان این است که به راحتی می توان آن ها را تمیز یا اینکه تعویض کرد و در صورت نیاز سقف را به حالت اولیه خود بازگردانید. 

هزینه اجرای سقف کشسان گلکسی در ایران چقدر است؟

اگر تصمیم به اجرای سقف کشسان در خانه خود گرفته اید ولی بعد از اطلاع از قیمت آن و هزینه های زیادی که دارد از این کار صرفه نظر کرده اید باید بگویم که کمی بیشتر به آن فکر کنید زیرا این محصول دارای امکانات و مزایای خوبی است که در مقایسه با قیمت آن خرید به صرفه ای است. این نوع سقف های کاذب دارای عمر زیاد و ماندگاری بسیاری هستند و برای منزل هایی که تازه بازسازی شده اند بسیار مناسب هستند زیرا از کثیف شدن دوباره منزل پیشگیری می کنند. محصولات سقف کشسان جزء آن گروه از محصولات هستند که نمی توان مبلغی را از پیش برای آن مشخص کرد رنج قیمت این محصول برای هر محیط بستگی به خصوصیات آن محیط دارد و نیازمند این است که به صورت کارشناسی به بررسی موقعیت محیط پرداخت. در پروژه هایی مانند سازه های چند لایه ای بسته به اندازه پروژه و خصوصیات محیط کار چند روزه سخت و هزینه بالایی را می طلبد که حدود ٢الی٣برابر پروژه های معمولی است. اندازه پروژه، اندازه عمق سقف، وسعت پروژه، طرح و رنگ پروژه، جنس پارچه های سقف کشسان و شکل هندسی و منحنی یا ساده بودن پروژه همگی از عوامل تاثیر گذار برقیمت سقف های کشسان هستند. ولی در کل اگر بخواهید به صورت تقریبی از  هزینه اجرای سقف کشسان گلکسی اطلاع پیدا کنید چند نمونه از قیمت سقف های کشسان را مثال میزنیم که قیمت های آن به صورت هر متر مربع محاسبه می شود:١_ سقف کشسان براق>>١٢٠الی١۶٠هزار تومان>١۵٠الی٣۵٠هزار تومان>تقریبا٢٠٠هزار تومان>تقریباً ٢٨٠هزار تومان

طراحی سقف کشسان گلکسی با حداقل هزینه

طراحی سقف کشسان گلکسی با حداقل هزینهاگر میخواهید که سقف کشسان درجه یک ارزان را در خانه های خود نصب کنید پیشنهاد ما به شما شرکت گلکسی است که با تنوع فراوانی که در طرح ها و نقش های خود دارد این نیاز شما را برطرف کرده تا بتوانید از هر طرح و نقشی که هم باب میل خودتان باشد، استفاده کنید. بهتر است از طرح های ساده با نور پردازی کم استفاده کنید و از دادن شکل های هندسی و منحنی پرهیز کنید و از اندازه های خوب و متوسطی برای سقف خانه هایتان استفاده کنید. می توانید از سقف های تک لایه و ساده اما شیک و خاص استفاده کنید که هم فضای خانه تان را بزرگتر نشان می دهد و هم زیبایی خاصی به خانه هایتان هدیه می کند. شما می توانید از مشاوره های رایگان این شرکت استفاده کرده و طرح مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *