هزینه اجرای سقف کشسان مات در مهرشهر کرج


هزینه اجرای سقف کشسان مات به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه گفته می شود.
نصب سقف های کششی – ساده ترین و ارزان ترین راه برای تنظیم سقف و نظم دادن به آپارتمان و همچنین این (تمیزترین) و سریعترین گزینه است ، زیرا نصب زمان زیادی نمی برد و هیچگونه سردرگمی ایجاد نمی کند. انواع مواد ، بافت ها و سایه های سقف های کششی می توانند به صورت ارگانیک آنها را در هر فضای داخلی قرار دهند.

هزینه اجرای سقف کشسان مات در مهرشهر کرج

بهترین برند سقف کشسان مات در بازار داخلی

بهترین برند سقف کشسان مات در بازار داخلیکاربرد های سقف کشسانی :
سقف کشسان مات چیست؟ – بیشتر در هر مکان ، مخصوصاً در محل های اداری ، برای ایجاد یک سبک قوی استفاده می شود. اثر یک گچ ایده آل را ایجاد می کند.
ساتن – یک عنصر دنج و گرمی را ایجاد می کند ، اثر یک رنگ  ایده آل را ایجاد می کند. برای ویرایش در آپارتمان ها و دفاتر ، بانک ها و موسسات پزشکی استفاده می شود.
براق  – بصری باعث افزایش حجم اتاق می شود ، جلوه ای مانند سطح آینه ایجاد می کند ، که به خوبی در ترکیب با طرح های تخته گچی ترکیب شده است. دارای پالت رنگی غنی و طراحی شیک است. سقف های براق سبک ، در اتاق های کوچک یا کم پوسته ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، حمام و توالت مناسب به نظر می رسند. تن های تاریک و دیگر مربوط به کتابخانه ها ، اتاق خواب ، بانک ها ، هتل ها ، رستوران ها ، کلاب های شبانه است.
 شفاف- نور را به فیلم منتقل می کند ، بصری فضا را گسترش می دهد ، اثر شیشه مات را ایجاد می کند. دقیقاً در خانه ، اتاق خواب یا اتاق کودکان به نظر می رسد. با قرار دادن صحیح راهنمای چراغ در پشت درپوش تنشی ، توهم پنجره در آستر ایجاد می شود. در این حالت ، برای اتاق هایی با سقف بلند توصیه می شود ،  برای اثربخشی پراکندگی نور لازم است که آن را 30-40 سانتی متر زیر پایه نصب کنید. این گزینه به خوبی برای سالن ها و گالری ها ، هتل ها و رستوران ها ، مراکز توریستی و تفریحی ، دفاتر و فروشگاه ها ، مرکز خرید ، داروخانه استفاده می شود.
فلزی – برای اضافه کردن بی نظیری به فضای شیک اتاق استفاده می شود. بطری های فلزی کشش برای کسانی که راه حل های فناوری غیر استاندارد مانند Hi-Tech را دوست دارند مرتبط هستند. در مراکز تفریحی جوانان ، میخانه ها و کلوپ های شبانه مناسب هستند.
مادری مروارید – اثر تزریق ساقه ها را ایجاد می کند ، اجازه می دهد تا بر خصوصیات نازک عناصر طراحی تأکید شود. مانند Metallic ، یک گزینه نسبتاً خاص برای پوشش کف ، نیاز به یک فضای داخلی خاص دارد. دارای شاخص های نسبتاً قیمت بالایی است. سفارشات برای تولید این محصول بسیار زیاد است.
چاپ هنری روی سقف های کشش – این کاربرد هر تصویر هنری روی سقف با یک چاپگر با فرمت بزرگ است. این مواد روی مواد مات ، ساتن ، براق و شفاف ساخته شده است. در اتاق خواب ، دفتر ، اتاق کودک و حمام بسیار کاربرد دارد.
باریسول دوبی سقف کشش 
سقف های کششی آسمان پرستاره – نمایانگر مجموعه ای از یک ساختار است ، مونتاژ شده بر روی سقف کشش که ، به عنوان یک قاعده ، از پروژکتور نور و نور (LED) ساخته شده است. اثر این طرح و انتقال رنگ با استفاده از فیلترهای مختلف نور در منبع نور و استفاده از بلورهای مختلف حاصل می شود.

تجارت درجه یک ترین نوع سقف کشسان ایرانی در خاورمیانه

با توجه به قیمت روز افزون ارز و تحریم ها کارشناسان و تولید کنندگان ما در حال رفتن و مشغول شدن در این حوضه می شوند ، در حال حاضر شرکت های ایرانی حدود 5 الی 10 سال سابقه کار در این ضمینه را دارند و برای کشور ارز آوری و سود خوبی را دارا می باشد.

هم اکنون توانسته ایم که نیاز داخل و خارج را نیز فراهم کنیم به طوری که سقف کشسان ایرانی در خاور میانه نامی آشنا و مشهور می باشد و از نظر کیفیت مشابه خارجی و قیمت هم قابل رقابت و حتی پایین تر از مشابه خارجی می باشد.

اغلب صادرات کشور به سوی کشور هایی از جمله :

1-عراق

2-ترکیه

3-روسیه

4-کشور های عربی

5-و… 

مزایای سقف های کشش:

نگاه زیبایی  سقف کاملاً صاف ، صاف و بی عیب و نقص برای سالهای طولانی.

مراقبت آسان پارچه گرد و غبار و خاک را دفع می کند و در برابر رطوبت مقاوم است.

مونتاژ سریع و برچیدن سازه متخصصان فقط چند ساعت فرصت دارند تا سقف کششی را نصب یا تغییر دهند ، عدم وجود آوار ساختمانی.

پارچه از رطوبت عبور نمی کند و می تواند تا 100 لیتر آب را تحمل کند.

هرگونه نقص ، ارتباطات و مضرات صفحات سقفی را پنهان می کند.

در صورت تمایل ، مشتری از ارتفاع اتاق می کاهد.

ضد آب بودن قابل اعتماد را فراهم می کند.

در صورت جاری شدن سیل می تواند تا 100 لیتر آب در هر متر مربع مقاومت کند.  هچنین حجم  آب اگر خیلی گرم نباشد ، می تواند 3-4 روز روی سقف دوام بیاورد ، اگر آب سرد باشد – تا 7-8 روز توان دارد. در چنین مواردی ، با فوریت باید با تیمی که  سقف را نصب کرد تماس بگیرید ، تیم نصب راحل را برای شما ارسال خواهند کرد که آب را ادغام کرده و بوم را به ترتیب خالی می کند ، به طوری که خواص زیبایی شناسی خود را از دست ندهد و ظاهراً جدید به نظر برسد.

خرید سقف کشسان مات از فروشگاه های معتبر

خرید سقف کشسان مات از فروشگاه های معتبربرای خرید این محصول باید قبل از دریافت قیمت و مقایسه آن ابتدا از نماینده فروش سقف کشسان نمونه کار را درخواست بدید برای نصب کردن خوب سقف چون در مرحله نصب سقف مراحل زیر را در پیش دارید :

نصب سقف کاذب شامل چند مرحله می باشد:
آماده سازی اتاق، در این مرحله ، همه چیزهایی که می توانند در حین کار آسیب ببینند را از جمله تجهیزات شکننده و با ارزش ، اشیاء شیشه ای ، تصاویر و عکس ها از دیوارها ، از اتاق خارج می شوند. ما همچنین توصیه می کنیم حیوانات را از نیز بیرون ببرید.
دسترسی به دیوارها. این کار باید در اطراف محیط اتاق انجام شود. علاوه بر این ، تمام مبلمان باید با فاصله کمتر از یک متر از دیوارها جابجا شوند. اگر کمد لباس یا مبلمان دیگر قابل جابجایی نباشد ، باید سطح طبقه بالایی را از آن جدا کرد برای عملکرد کار ، این کافی است.
نصب مستقیم. این مرحله حدود نیم ساعت طول می کشد. نصب کنندگان ابتدا یک بگت را به دیوار وصل می کنند ، و سپس به گوشه های آن – سقف کششی. برای کشیدن صاف آن به کل منطقه اتاق ، بوم باید تا 60 درجه گرم شود. برای این کار از بخاری گازی ایمن استفاده شده است که استفاده از آن هرگونه احتمال انفجار یا آتش سوزی را حذف می کند. پس از گرم کردن ، وب الاستیک می شود و به راحتی کشیده می شود. اگر از استفاده از وسایل گرمایشی در آپارتمان نگران هستید ، پس عجله می کنیم به شما هشدار دهیم که فقط سقف کششی خود در معرض دمای بالا است. دمای اتاق از بالای 40 درجه بالا نخواهد رفت که این امر برای مبلمان و فضای داخلی بی خطر است.
وقتی تنش وب به پایان رسید و مواد خنک شوند ، می توان سوراخ های لازم برای نصب لامپ ها ، شبکه های تهویه ، خطوط برق و سایر ارتباطات را برید. از شما می خواهیم برای خرید و آماده سازی نورپردازی ، سنج و المان های تزئینی برای نصب به نصاب مراجعه کنید.
در مرحله آخر ، آثار نصب ، دست چاپ از سقف برداشته می شود. نصب کنندگان جادوگر در صورت امکان گرد و غبار و بسته بندی مواد را از بین می برند. پس از آن مشتری می تواند کار کند. در صورت عدم ادعای کیفیت ، گواهی پذیرش امضا می شود. محاسبه کار پس از امضای عمل انجام می شود.
 سقف های کششی این اجازه را می دهند تا پراکندگی نور بر روی نقوش برجسته روشن ، به بطری رنگ و اصالت باورنکردنی ببخشد. سیستم نوری “Starry Sky” بر روی فیلم های PVC ساتن و براق نصب شده است. به طرز چشمگیری در اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا کودکان ، اتاق ، اتاق حمام ، استخر یا کلوپ شبانه به نظر می رسد.

از چه مکان هایی می توان سقف کشسان مات را تهیه نمود؟

همانطور که تکرار و تاکید بسیاری شد سقف کشسان مات را می توان از شرکت و بنگاه و … خریداری کرد اما مهم این است که این محصول در کدام مکان ها استفاده شود و کاربرد آن چه چیزی باشد :

 سقف های کشیده شده با نوع مات احساس بی موقع در فضاها ایجاد می کنند. همه آنها از مورد ظرافت کاملاً بی عیب شده اند ، بنابراین برای مشاغل هوشیارتر یا محافظه کارتر مانند شرکت های حقوقی ایده آل هستند. آنها همچنین برای تکمیل دکوراسیون یکپارچه سازی با سیستم عامل و یا دکوراسیون در خانه شما فوق العاده هستند. سقف مات همچنین می تواند اتاق های بزرگ را احساس گرما کند ، به خصوص اگر رنگ سقف سایه ای گرم تر باشد. با این حال ، آنها همیشه برای فضاهای کوچکتر ، تاریک تر و فاقد نور طبیعی ایده آل نیستند.

در نتیجه با توجه به تعریف بالا سقف کشسان مات جدید از روی کاربرد و مکان محصول به روز تر می شود.

قیمت سقف کشسان مات درعمده فروشی ها

قیمت سقف کشسان مات درعمده فروشی هاخرید سقف کشسان مات نصف قیمت فقط در عمده فروشی ها و  از شرکت های تولیدی معتبر و به نام امکان پذیر می باشد.

یکی از شرایط قیمت سقف کشسان هزینه اجرا سقف کشسان می باشد که باید دقیق و به طور کامل شرایط و نکات آن رعایت شود و در قیمت محصول نیز تاثیر زیادی همچون گارانتی دارد.

شرکت تولیدی سقف کشسان مات

در ایران حدود 10 الی 20 شرکت داخلی و خارجی مشغول فعالیت در این حوضه می باشند که اغلب فروش سقف کشسان مات عمده را ترجیح می دهند.

یکی از مواد مهم که در مراحل تولید سقف کشسان بسیار کاربرد و مفید می باشد و کیفیت سقف به آن بستگی دارد ، پارچه ایی است که از نوع pvc (پی وی سی ) ساخته شده و حدود نیمی از کیفیت کار به این پارچه بستگی دارد.

هزینه اجرای سقف کشسان مات چقدر است؟

هزینه اجرای سقف کشسان مات چقدر است؟هزینه نصب توسط نصاب و تولید کنندگان سقف های کششی با در نظر گرفتن عوامل زیر محاسبه می شود:حجم کل و هندسه محل با افزایش تعداد زاویه ها و تغییر هندسه اتاق (به عنوان مثال ، برنامه ریزی یک قایق) ، هزینه به تناسب افزایش می یابد. هندسه اتاق: وجود خطوط منحنی و بی نظمی ها؛
ماهیت تزئینی پوشش سطح (نوع مواد)PVC مات. ورق های PVC ساتن. سقف های براق چاپ رنگی و سقف با چاپ عکس.
منطقه سقف طبیعتا هرچه مساحت اتاق بزرگتر باشد ، قیمت سقف های کششی بالاتر خواهد بود ، زیرا بوم بیشتری لازم است. هزینه کار در همان زمان حداقل هزینه تمام پارچه های استفاده شده است و در هنگام انجام نصب پیچیده می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
عرض مواد مورد استفاده ، ویژگی های طراحی: دو سطح ، وجود افسردگی ها و پیش بینی ها ، ماهیت سازمان دهی نورپردازی ، وجود ترکیب مواد ، نقاشی از بافت های مختلف ، انواع پوشش و رنگ ، هزینه نصب اضافی کار می کند شرکت سازنده و نصب کننده برند بهترین ها بوم های ساخته شده توسط فرانسه و آلمان هستند. این شرکت سال هاست که در بازار فعالیت می کند و بررسی های مثبت زیادی را دریافت کرده است.
ایده طراحی یک طرح داخلی می تواند مانند هیچ چیز دیگری بر هزینه نهایی سقف کلید منفی تأثیر بگذارد. آیا می خواهید سقف دو سطحی بسازید؟ شما باید هزینه ها را با 1.5 ضرب کنید. به وسایل بیشتری نیاز دارید؟ همچنین ، برای هزینه های اضافی آماده شوید ، و مهم نیست که برای ایجاد چه چیزی لازم است: یک لوستر بزرگ یا یک نقطه – قیمت یکسان است.
هنگام انتخاب رنگ و بافت سقف ، می توانید بر روی یک طرح منحصر به فرد بمانید – چاپ عکس یا نقاشی اصلی. نقاشی های آماده با اثر “فلزی” یا “آسمان پرستاره” وجود دارد: با نورپردازی صالح آنها شگفت آور به نظر می رسند. اما برای تمام این ظرافت ها نیز باید مبلغ مشخصی پرداخت شود.
از همه موارد فوق می توانید این تصور را بدست آورید که قیمت نصب سقف ها مضر است و می تواند به خواست طراح یا نصب کننده تغییر یابد. با این حال ، این کاملاً چنین نیست: در صورت تمایل می توانید کم و بیش دقیق هزینه سقف را محاسبه کنید.
تمام اطلاعات لازم در مورد گزینه های شرکت پیشنهادی برای طراحی سقف را می توانید در گالری عکس داشته باشید.
هنگام انتخاب یک سقف کششی ، قبل از هر چیز ، شما ، مطمئناً به ظاهر آن توجه می کنید. نحوه شکل گیری آن ، خواه با سایر عناصر داخلی ترکیب شود ، یا برعکس؛ مبنای آن می شود و جهت بقیه طرح را تعیین می کند؟ بدون شک ، این یک مرحله بسیار مهم است.
اما ، با تعیین نوع سقف کششی ، لازم است هزینه آن محاسبه شود. برای اکثر ما پس از انتخاب طرح ، قیمت دومین مسئله مهم است. و چندین عنصر اساسی وجود دارد که بر قیمت سقف کشش تأثیر می گذارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *