هزینه اجرای سقف کشسان ساتن درحجم بالا


اجرای سقف کشسان ساتن به تازگی در دکوراسیون داخلی مد شده و در همین مدت توانسته به نتایج بسیارخوبی برسد. در واقع پارچه ساتن از زیباترین و کشی ترین پارچه هایی است که قابلیت چاپ طرح، نقش و هرنوع تصویری را دارا بوده و بنابراین می توان آن را مطابق با دکور اجرا کرده و از نتیجه بی نهایت زیبا و متفاوت آن لذت برد؛ در کنار این مزیت باید به هزینه اجرای سقف کشسان ساتن در حجم بالا اشاره کرد که آن هم بسیار مناسب است.

هزینه اجرای سقف کشسان ساتن درحجم بالا

قیمت سقف کشسان ساتن در بازار بین المللی

قیمت سقف کشسان ساتن در بازار بین المللیدر گذشته برای اجرای سقف در منازل شخصی و یا هر محیط و فضای دیگری تنها از سقف گچی برای مسقف نمودن بهره می بردند.
در واقع محدودیت ابزار و عدم توسعه کامل صنعت ساخت دکوراسیون به افراد، اجازه تصور سقفی غیر از سقف های گچی را نمی داد.
اما امروزه با توجه به توسعه ابزار کاربردی در این زمینه و همینطور توسعه و پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی، سقف های گچی کنار رفته و سقف هایی جدیدتر جایگزین آن ها شدند.
سقف هایی که با تنوع بیشتری در اجرا همراه بوده و دست افراد خلاق را برای ایجاد طرح و نقش روی آن ها بازتر کرد.
نه مانند سقف های گچی که نهایت خلاقیت در آن ها به ایجاد چند کنده کاری شکل دار و یا رنگ آمیزی محدود می شد.

در هر حال یکی از جدیدترین و مدرن ترین سقف های اجرایی برای دکوراسیون های داخلی، همانطور که در ابتدا گفته شد؛ سقف کشسان ساتن می باشد.
این سقف در واقع نوعی سقف کاذب بوده و مناسب ترین گزینه اجرایی برای سالن های لوکس خانگی، اداری، تجاری، همایش، پذیرایی، هتل و … بوده و جذابیتی فوق العاده را در خود به تصویر می کشد.
به خصوص که در پارچه ساتن موجود در این سقف ها، امکان چاپ تصاویر سه بعدی نیز وجود داشته و در نهایت می توان نتیجه ای رویایی و شگفت آور را به چشم دید.

در خصوص هزینه اجرا سقف کشسان باید گفت که این هزینه بسته به نوع طرح سقف، متغیر بوده و البته باید اعلام داشت که قیمت سقف هایی که از پارچه های چاپ دار بهره برده اند نسبت به نوع بدون چاپ آن، طبیعتاً بیشتر می باشد.
در واقع کیفیت اجرای کار در سقف کشسان با پارچه ساتن چاپ دار یا پارچه بدون چاپ یکی بوده و چیزی که باعث تفاوت قیمت بین آن ها شده است؛ هزینه جوهر و چاپ می باشد.

به طور کلی باید گفت که قیمت مصوب سقف کشسان در بازار بین المللی و داخلی با سطح مناسبی برای خریداران همراه می باشد.
البته متقاضیان گرامی باید توجه داشته باشند که این سطح قیمت، زمانی بهتر خواهد شد که میزان و ابعاد سفارشات بالاتر هم برود.

خرید غیر حضوری سقف کشسان ساتن

شاید عده ای با شنید سقف کشسان ساتن تصور کنند که منظور از ساتن استفاده در این سقف، همان پارچه های ساتن رایج در بازار بزازان است.
در حالی که باید گفت اینطور نیست و مواد ساتن یا پارچه مخصوص ساتن موجود در این سقف، از نوع پی وی سی می باشد.
در واقع سقف کشسان کناف روی ساتن نصب شده و منجر به شکل گیری نمایی مطلوب از یک سقف امروزی و مدرن می گردد.

اما اگر خواهان این هستید که با مزیت ها یا فایده های سقف کشسان ساتن آشنا شوید؛ بهتر است گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  • این نوع از سقف های کاذب و به روز، به راحتی قابل انتقال و جابجایی بوده و در نتیجه نیروی انسانی کمتری را برای این کار می طلبد.
  • از مزیت های بسیار برتر دیگری که در این مدل سقف قابل مشاهده می باشد؛ این است که به عنوان عایق بسیار خوبی در مقابل گرما و سرما و حتی صدا عمل می کند.
  • در حقیقت مقاومت بالای این سقف در برابر عوامل دمایی و صدا باعث شده تا بسیاری از هتل های مدرن و اقامتگاه ها به اجرای این سقف روی بیاورند.
  • از مزیت های چشمگیر دیگر امکان چاپ هر عکس و تصویری روی سقف های موجود می باشد؛ به این معنی که افراد حتی می توانند عکس هایی را برای یادگاری در این سقف ها در گوشه ای حک کرده و طرح و نقشی جالب را در آن بیافرینند.
  • علاوه بر این ساتن موجود در سقف کشسان، جلای بی نظیری را به طرح و نقش ها بخشیده و انعکاس نهایی فوق العاده ای را از آن ها به وجود می آورد.

تمامی این مزیت ها کافی است تا به انتخاب خود برای اجرای چنین سقف تمام عیاری مطمئن باشید!
گفتنی است که عرضه مستقیم سقف کشسان به صورت غیرحضوری انجام گرفته تا شما عزیزان بتوانید هرچه سریع تر و بهتر به سفارش سقف کشسان ساتن پرداخته و بدین ترتیب شرایطی عالی را پیش روی خود ببینید.

نمایندگی فروش سقف کشسان به صورت عمده

نمایندگی فروش سقف کشسان به صورت عمده در بزرگترین مرکز نمایندگی سقف کشسان می توان این نوع از سقف های کاذب را با پارچه های متنوعی مانند پارچه ساتن، مات، برلیان و پرلوماتر سفارش داد.
گفتنی است که تمامی پارچه های نامبرده از نوع پارچه های مصنوعی انعطاف پذیر بوده و رایج ترین و بهترین نوع آن ها ساتن است که از مواد پی وی سی و پلاستیک تشکیل یافته و نود و پنج درصد آن از نوع پی وی سی است.
پارچه ساتن برای اجرای سقف کشسان به این دلیل از بین سایر پارچه های موجود برتری یافته است که هم قیمت بهتر و متعادل تری را دارا بوده و هم اینکه با به جای گذاشتن این نتایج بسیار کاربردی و عالی، توانسته اینطور شناخته شود:

  • در پارچه ساتن سقف کشسان، قابلیت عبور و بازتاب نور نسبت به رنگ، بافت و طرح پارچه وجود داشته و ترکیب نور با نقوش و طرح های متنوع، می تواند بسیار جذاب و دلپسند باشد.
  • ضمن اینکه انواعی از تصاویر مات تا شفاف در این پارچه قابل چاپ و حک شدن بوده و تمامی تصاویر اعم از تصاویر مربوط به طبیعت، تصاویر فانتزی و تصاویر ذهنی با درصد متفاوتی از شفافیت، قابلیت اجرا و پیاده سازی را خواهند داشت.

بنابراین چاپ تصاویر مختلف به همراه نورپردازی های کافی و مناسب در فضا می تواند فضایی بسیار خواستنی و متفاوت از هر فضا و دکوراسیون دیگری را به وجود آورده و در تقویت انگیزه و روحیه افرادی که به طور مداوم با این سقف و رنگ و تصاویر آن برخورد دارند؛ تاثیری عالی را بر جای بگذارد.

کارخانجات تولیدی سقف کشسان ساتن

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد سقف کشسان ساتن در دو نوع چاپی و غیر چاپی قابلیت اجرا را دارا می باشد.
در واقع کارخانجات تولیدی فعال در حوزه این محصول، برای ساخت پارچه های ساتن مخصوص این سقف، یک طرح کلی ساده را برای آن در نظر گرفته و در نهایت، این مجریان کار هستند که مشخص می کنند سقف مورد نظر از نوع چاپی باشد یا غیرچاپی.

بهتر است بدانید که سقف های کشسان ساتن چاپی موجود در مرکز پخش عمده سقف کشسان که قیمتی بالاتر و به همان نسبت طرفداران بیشتری را دارا هستند؛ مناسب جهت ست کردن سقف و دیوار به نظر می رسند.
سقف های کشسان ساتن ساده نیز مناسب جهت اجرا در دکوراسیون های رسمی و بعضاً فضاهای شیک خانگی و غیر خانگی می باشند.
در هر حال هستند متقاضیانی که طرفدار نوع دوم این سقف ها نیز بوده و تقاضای آن ها را دارند.
علت این امر را می توان هم در قیمت مناسب تر و ارزان تر این نوع از سقف های کشسانی جستجو کرد و هم در نمای شیک و دلنشینی که در فضا به وجود می آورند.

 به طور کلی می توان سقف کشسان ساتن را از مناسب ترین سقف ها برای دکوراسیون های داخلی معرفی کرد که نوعی درخشندگی صدفی را در فضا به وجود آورده و به جرات می توان گفت که جلوه های ناشی از آن واقعا بی همتاست.
به گونه ای که حتی ساده ترین فضاها با کمترین امکانات و اثاثیه منزل می توانند به لطف سقف کشسان ساتن و طرح های موجود در آن لوکس به نظر رسیده و میزان رضایت وافری را در افراد به وجود بیاورند.

بازار فروش انواع سقف کشسان ساتن در کشور

بازار فروش انواع  سقف کشسان ساتن در کشوریک حسن بزرگ در سقف های کشسان ساتن را می توان در این دانست که با هر دکوراسیونی، از دکوراسیون های ساده گرفته تا دکوراسیون های شیک و لاکچری متناسب بوده و جور در می آیند.
چه بسا که روی پارچه ساتن مخصوص این سقف می توان طرحی کپی با طرح دیوار را ایجاد کرد و یا اصلاً رنگی برابر با رنگ فرش یا اثاثیه منزل را ایجاد کرد.
در نهایت چیزی که باقی خواهند ماند؛ یک نمای بی نهایت پسندیدنی است که کمتر عاملی می تواند آن را اینگونه ارزان و ساده به وجود بیاورد.

حال بهتر است بگوییم که انواع سقف کشسان ساتن بر حسب درجه ضخامت و همینطور برند عرضه کننده به نمونه های مختلفی قابل دسته بندی می باشند.
از برند های عرضه کننده این سقف های کاذب باید از منابع فروش برتر، جستجوهای لازم را انجام داد.
اما در مورد ضخامت های موجود در سقف کشسان ساتن که در بازار فروش کشور دیده می شوند؛ باید گفت که از میزان ضخامت های 15 میکرون، 18 میکرون و 25 میکرون تشکیل یافه اند.
طبیعتاً با افزایش ضخامت های موردنظر، مقاومت سقف کشسان بیشتر شده و البته وضوح تصاویر موجود در آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

پس اگر خواستار اجرای سقف هایی با ضخامت بیشتر و یا مقاومت و کیفیتی بهتر می باشید؛ باید بدانید که این ویژگی ها متاثر از ضخامت و برند بوده و با در نظر گرفتن این دو عامل مهم، می توانید انتخابی هوشمندانه تر و رضایت بخش تر را برای خود انجام دهید.

بهترین مارک سقف کشسان ایرانی و خارجی

یکی از خصوصیات بارزی که در بهترین مارک سقف کشسان ایرانی و خارجی وجود دارد و موجب تمایز آن ها با دیگر مارک های موجود از این محصولات شده است؛ این است که سقف های موردنظر به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که قابلیت نورپردازی بسیار ویژه ای را به همراه دارند.
در نتیجه می توان از آن ها به عنوان مهم ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار زیباسازی دکوراسیون نام برد.
البته ویژگی های بسیار خوب دیگری را هم می توان به این سقف ها نسبت داد که عبارتند از:

  • سقف های کشسان موردنظر از ترکیبی مانند پلاستی سایزر برخوردار بوده که ویژگی کشسانی فوق العاده ای را در آن ها به وجود آورد؛ یعنی این سقف ها هر چقدر که کش بیایند؛ به بافت و ساختار آن ها، آسیبی وارد نخواهد شد.
  • همچنین این سقف ها با ضخامت میکرونی خود، بسیار سبک وزن بوده و قابلیت نصب و اجرای راحتی را دارا می باشند.
  • با وجود زینک اکساید در سقف های مربوطه، خاصیت آنتی باکتریالی که مقاوم به قارچ و باکتری را موجب می گردد؛ در آن ها به وجود آمده است.
  • همچنین با وجود کلر بسیار زیادی که در ساختار این سقف ها وجود دارد؛ می توان آن ها را به عنوان سقف کاذب نسوز یا ضد اشتعال محسوب نمود.

قابل ذکر است که سقف های برخاسته از بهترین مارک خارجی موجود در شرکت وارداتی سقف کشسان و همینطور سقف های متعلق به مارک های برتر داخلی دارای چنین خصایصی بوده و بنابراین می توان آن ها را با اطمینان انتخاب کرد.

بورس بهترین مدل سقف کشسان

بورس بهترین مدل سقف کشسانپارچه موجود در سقف کشسان بر اثر گرمادهی قابل تغییر در اندازه های متنوع بوده که این موضوع دلیل دیگری است بر محبوبیت سقف های موردنظر که باعث شده تا در بورس سقف های کاذب قرار گرفته و در دکوراسیون های داخلی امروزی، حرف اول را بزنند.
البته در این بین می توان به قابلیت های بسیار خوب از سقف های کشسان اشاره کرده که در بهترین مدل آن وجود داشته و آن ها را نسبت به سقف های دیگر در صدر رتبه قرار می دهد. مانند:

  • سقف های کشسان در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشند.
  • در مقابل گردو غبار نیز مقاومتشان عالی است.
  • طول عمر و دوام سقف های کشسان حتی تا پنجاه سال نیز می رسد.
  • می توان آن ها را در هنگام اسباب کشی به محیط جدید، جدا کرد و مجدد نصب نمود.
  • سقف های مورد نظر قابلیت شستشوی راحتی را به همراه دارند.
  • حتی شستشوی چندین باره آن ها در طول هفته باعث ماندگاری طرح و کیفیتشان شده و در آن ها خللی را وارد نمی نماید.
  • همچنین سقف کشسان در برابر آتش مقاوم است؛ یعنی حین آتش سوزی فقط حالت جمع به خود گرفته و به هیچ وجه دچار شعله نخواهد شد.
  • علاوه بر این به هنگام اشتعال و آتش سوزی، سقف کشسان به هیچ وجه چکه نخواهد کرد و جلوی گسترش آتش سوزی را می گیرد.

قابل ذکر است که برای نصب سقف های کشسان نیز می توان از پروفیل های آلومینیومی استفاده کرد.
پروفیل های مورد نظر قابلیت خم شدن و شکل پذیری را به همراه داشته و می توان به هر شکل دلخواهی آن را در آورد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *