هزینه اجرای سقف کشسان ترنسپرنت با کیفیت عالی


امروزه سقف کشسان در گروه مدرن ترین انواع سقف کاذب دسته بندی می شود. در تولید این محصول از پارچه های پی وی سی استفاده می شود که دارای قابلیت های کشسان بی‌ نظیر هستند. هزینه اجرای سقف کشسان ترنسپرنت با کیفیت عالی در مقایسه با دیگر سقف های کاذب بالاتر خواهد بود ولی مقاومت و استحکام  این سقف بی‌نظیر است.

هزینه اجرای سقف کشسان ترنسپرنت با کیفیت عالی

بزرگترین مرکز توزیع سقف کشسان ترنسپرنت در ایران

بزرگترین مرکز توزیع سقف کشسان ترنسپرنت در ایرانبزرگترین مرکز توزیع سقف کشسان ترنسپرنت در ایران مربوط به برند های تولید کننده ای می باشد که در خط تولیدی های خود از بهترین مواد اولیه در تولید این محصولات استفاده می کنند.

سقف کشسان ترنسپرنت در گروه مدرن ترین سقف های کاذب دسته بندی می شود که امروزه در صنعت ساختمان سازی به این متریال توجه بسیار زیادی می شود.

در طراحی و ساخت سقف کشسان پرنسپرنت از پارچه‌ های با جنس pvc استفاده می شود. همان طور که مطلع هستید پارچه‌ های از جنس پی وی سی دارای قابلیت کشسانی بی نظیر هستند و استفاده از این محصولات در این خط تولیدی باعث می شود که سقف تولید شده دارای کشسانی فوق‌ العاده باشد.

در این خط تولیدی ها پارچه های پی وی سی را به اندازه مورد نظر به صورت گرما دهی به حالت کش در می آورند و سپس پروفیل های ویژه‌ ای روی این محصولات نصب می کنند.

ناگفته نماند که از مواد پی وی سی علاوه بر تولید سقف کشسان به عنوان دیوار پوش هم استفاده می‌ شود که در بازار های تجاری به این نوع دیوار پوش ها دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان تولید شده به کمک پارچه های پی وی سی دارای قابلیت نور پردازی نیز می باشند که این قابلیت باعث شده است که زیبا سازی دکوراسیون ها را به صورت گسترده به همراه بیاورند.

در طراحی سقف کشسان علاوه بر مواد پی وی سی به صورت پنج درصد از پلاستی سایزر استفاده می شود. پلاستی سایزر به نوعی افزودنی های مجاز در این صنعت معروف است که با اضافه کردن این محصول به پارچه های سقف کشسان باعث افزایش خاصیت کشسانی در آن ها می‌ شود.

ضخامت سقف کاذب کشسان بسیار پایین است و این محصول جزو نازک و سبک ترین متریال های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. در تولید سقف های کشسان از زینک اکساید استفاده می شود که در واقع نوعی از بین برنده باکتری و قارچ است از این رو می‌ توان نتیجه گرفت که جنس سقف کاذب به نوعی است که به صورت آنتی باکتریال عمل می کنند. هم چنین در فرمولاسیون تولید سقف کشسان از کلر  به میزان زیادی استفاده می‌ شود که این محصول باعث می شود سقف کشسان به صورت ضد اشتعال و اصطلاحاً نسوز تبدیل شود.

مرکز پخش سقف کشسان در تهران

مرکز پخش سقف کشسان در تهران و دیگر شهرستان‌ های ایران باعث شده است که متقاضیان بتوانند به راحتی این متریال را تهیه نمایند و از مزیت های فوق العاده آن نهایت استفاده را ببرند.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم در طراحی و ساخت سقف کشسان از پارچه های pvc استفاده می شود.

پارچه های مورد استفاده در طراحی و ساخت سقف کشسان به صورت مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت، برلیانت و کلودز می باشند.

در بین این موارد نام برده شده سقف کشسان ترنسپرنت دارای تنوع رنگی فوق العاده بالاست که بیش از ۱۵۰ نوع رنگ به خود می‌ گیرد. یکی از مهم ترین مشخصات قابل توجه در اجرای سقف های کشسان این است که امکان چاپ بر روی پارچه های این سقف ها وجود دارند.

با استفاده از پارچه های سقف کشسان ترسپرنت امروزه در پروژه های بزرگ ساختمانی سقف لابل به صورت یک پارچه و بدون درز امکان اجرا شدن دارد و این عملیات در کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می پذیرد.

یکی از مهمترین سوالاتی که در زمینه پخش سقف کشسان صورت می گیرد این است که مشتریان می پرسند چرا سقف کشسان به این نام، نامگذاری شده است. سقف کشسان از آن جهت این نام را به خود گرفته است که در طراحی و ساخت آن از پارچه های پی وی سی و مواد ارتجاعی استفاده می‌ شود. در کارخانه‌ ها و در در زمان اجرای سقف کشسان با گرمادهی اندازه سقف به میزان دلخواه تنظیم می شود. از این رو این نوع سقف ها خاصیت کشسانی دارند و به همین دلیل به آن ها سقف کشسان گفته می شود.

بازار خرید انواع سقف کشسان ترنسپرنت درجه یک

بازار خرید انواع سقف کشسان ترنسپرنت درجه یک همان طور که در مبحث قبلی اشاره شد سقف کشسان دارای نمونه های مختلفی است که بازار پخش انواع سقف کشسان ترنسپرنت درجه یک به دلیل قابلیت هایی که در تنوع رنگی خود اختصاص پیدا کرده، پررونق تر است.

سقف کشسان ترنسپرنت دارای قابلیت های منحصر به فردی است که آن را از دیگر انواع سقف متمایز کرده است. در این رابطه می‌توان موارد زیر را نام آوری کرد:

  • قابلیت چاپ الگو های دلخواه بر روی سقف کشسان ترنسپرنت
  • امکان شستشو و نگهداری بسیار آسان
  • دارای قابلیت جابجایی و انتقال به مکان جدید
  • دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • مقاومت بالا در برابر اشتعال
  • دارای مقاومت بالا در برابر گرد و غبار
  • دارای طول عمر مفید بالای ۵۰ سال

در موارد گفته شده قابلیت جابجایی و انتقال به مکان جدید در مورد سقف های کشسان بیان شد. در این رابطه می‌ توان گفت زمانی که شما از سقف کشسان در محیطی که زندگی می کنید استفاده نماید. اگر زمانی به هر دلیلی مجبور به اثاث کشی و تغییر مکان شدید این امکان برای شما وجود دارد که پارچه و ریل را از سقف جدا کرده و آن را به محل جدید خود را ببرید و در آن محل آن را دوباره بر سقف محل جدید خود نصب کنید. کیفیت آن همانند روز اول خواهد بود. این قابلیت باعث می شود که از نظر هزینه های اقتصادی  این نوع سقف برای افراد به صرفه تر باشد.

عرضه سقف کشسان ترنسپرنت مقرون به صرفه

عرضه و فروش سقف کشسان ترنسپرنت به عنوان مدرن ترین سقف کاذب از نظر هزینه های اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا همان طور که در مبحث بالا اشاره شد این سقف ها دارای طول عمر بالای هستند و امکان جابجا کردن آن ها در مکان های مختلف وجود دارد. یعنی افراد می‌ توانند با یکبار خرید کردن این محصول تا آخر عمر از آن در هر مکانی که می‌خواهند استفاده نمایند.

هزینه اجرا سقف کشسان مخصوصاً انجام سقف کشسان ترنسپرنت از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها بسیار مقرون به صرفه است و این امر باعث می شود که روز به روز استفاده از این متریال با گستردگی بیشتری روبرو شود.

سقف کشسان ترنسپرنت در واقع ترکیبی از زیبایی، ایمنی و سلامت است و به عنوان کامل ترین سقف کاذب مورد توجه فعالان قرار می‌ گیرد. این متریال می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های کاذب سنتی باشد زیرا مزیت ها و کاربرد های بسیار بیشتری دارد.

نکته قابل توجه در زمینه استفاده و اجرای انواع سقف کشسان این است که این نوع سقف در کارخانه ها تولید می شوند. سقف های کاذب سنتی به نحوی طراحی می شدند که معمولا در محل پروژه آماده سازی می شدند.  از این رو برای پیاده سازی سقف های کاذب سنتی نیاز به انبار مصالح زیاد در پروژه بود و به دنبال آن جابجا کردن این مصالح و ساخت و آماده کردن آن در محل پروژه نیروی کار بسیار زیادی را می خواست. در راستای این موضوع بیشتر مردم در زمینه استفاده از سقف های کاذب بدبین هستند. ولی به جرات می توان گفت مراحل نصب سقف کشسان بسیار بسیار راحت تر از سقف های کاذب سنتی است و مهمترین مزیت آن هم همان بود که گفته شد. تولید این سقف ها در پروژه  وخانه صورت نمی‌ گیرد. بلکه در کارخانه انجام می شود.

برند های برتر درحوزه سقف کشسان ترنسپرنت

برند های برتر درحوزه سقف کشسان ترنسپرنتبرند های برتر در زمینه  سقف کشسان ترنسپرنت در واقع فعالانی هستند که در تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه پی وی سی استفاده می کنند.

همان طور که در مباحث قبلی اشاره شد سقف های کشسان به صورت گسترده و به صورت ۹۰ درصد از پارچه های پی وی سی تشکیل می شوند. پس توجه به کیفیت اولیه این محصولات می تواند روی کیفیت سقف تولید شده نهایت تاثیر را داشته باشد.

خوشبختانه برند های برتر ایرانی در زمینه طراحی و ساخت انواع سقف کشسان پرنسپرنت به نحوی عمل کردند که این محصولات طبق استاندارد های مطرح شده بین‌المللی تولید شده است از این رو دارای کیفیت های بسیار بالا هستند. در راستای این موضوع امروزه تجارت سقف کشسان ترنسپرنت در بازارهای داخلی ایران و همچنین در بازارهای بین‌المللی جزو کسب و کارهای پردرآمد شناخته شده می باشد و مورد توجه بسیاری از بازرگانی ها قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین متریال های مورد توجه در زمینه اجرای سقف کشسان ترنسپرنت این است که این متریال قابلیت نورپردازی فوق العاده به خود می گیرد. از آنجایی که تنوع سقف‌ کشسان بسیار زیاد است این متریال می تواند در نور پردازی تاثیر مستقیم داشته باشد. نور گذر بودن سقف کشسان باعث شده است که پشت سقف کاذب نورپردازی های تعبیه شوند که آن را می توانند بر روی کل صفحه اجرا نمایند. از این قابلیت سقفهای کشسان پرنسپرنت استفاده های زیادی در صنعت ساخت ساختمان ها و پروژه های بزرگ و گران قیمت می شود.

شرکت وارداتی سقف کشسان در سراسر کشور

امروزه تولید سقف کشسان ترسپرنت همان طور که در مبحث قبلی اشاره شده در برند های برتر ایرانی انجام می شود. با نفسیر این موضوع در مواردی هم دیده می‌شود که شرکت‌ های وارداتی سقف کشسان را به صورت عمده وارد می کنند و آن را در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌دهند.

خرید سقف کشسان ترنسپرنت در بازار هم در برند های ایرانی و هم در برند های خارجی انجام می‌شود که توجه به کیفیت مواد اولیه در تولید این محصولات به کار گرفته شده است می‌تواند باعث خرید محصولی با بالاترین کیفیت شود. 

در بازار خرید و فروش انواع سقف کشسان ترنسپرنت خلاقیت در طراحی و شخصی سازی سقف جزو مهمترین پارامتر ها می باشد. تنوع محصول و بی نهایت تصویر قابل چاپ روی سقف کشسان باعث می شود که افراد خلاق بتوانند این متریال ها را به شیوه های خاص و دلخواه خود مورد استفاده قرار دهند. از مهمترین خلاقیت هایی که با سقف ترنسپرنت انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح عنکبوت
  • طرح ربات
  • طرح اشکال فانتزی
  • طرح ساعت شنی
  • طرح اشکال هندسی

تشخیص سقف کشسان ترنسپرنت اصل

تشخیص سقف کشسان ترنسپرنت اصل

همان طور که مستحضر هستید سقف کشسان وقتی تولید شدن مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفتند. در راستای این استقبال زیاد شرکت‌ های فرصت‌طلبی پیدا شدند که می‌توانند متریال های اشتباه در این زمینه به مشتریان خود بفروشند. برای جلوگیری از این اشتباه باید در زمان خرید سقف کشسان به نکاتی توجه نمایید. که با توجه به این نکات می‌تواند در تشخیص سقف کشسان ترنسپرنت اصل شما را راهنمایی کند.

مهم ترین متریال در تولید سقف کشسان ترنسپرنت مواد خامی است در تولید آن استفاده می شود. باید توجه کنید مواد خامی که در تولید این محصول استفاده می‌شود طبق فرآیند های پیچیده تولید شده باشد. برای تشخیص این امر سه نکته به شما معرفی می شود که انجام آن می‌ تواند در تشخیص این موارد راهنمایی های زیادی داشته باشد:

  1. در مرحله اول یک نمونه سقف کاذب از شرکت مورد نظر خریداری کنید و شعله را به آن نزدیک نمایید بعد از اینکه شعله را از متریال جدا کردید. باید آتش روی متریال خاموش شود. سقف کشسان اصلی نباید شعله ور شد و به محض این که شعله از آن جدا شد باید خاموش شود.
  2. نسبت به پاره کردن متریال با دست اقدام کنید. سقف‌کشسان اصل از مقاومت بالایی برخوردار است و به سادگی پاره نمی شود. اگر اصل نباشد در این موقع به زودی پاره می شود.
  3. نیروی زیادی را به متریال وارد کنید. بعد از اینکار متریال باید شل شود. بعد از اینکه نیروی وارده را رها کرده اید سقف‌کشسان اصل باید به حالت اولیه برگردد و شروع به بازسازی مولکولی خود نماید.

طبق این موارد می توانید نسبت به تست مواد خام مورد استفاده در تولید سقف کشسان ترنسلیت اقدام نمایید. یکی از مهمترین نکات در زمان خرید سقف‌ کشسان ترنسپرنت توجه به قیمت آن است. قیمت سقف با توجه به تست متریال مورد تعیین قرار می گیرد. با این هدف که هر چه بیشتر پول بدهی‌،اش می خورید. وارد بازار برای خرید سقف کشسان استاندارد نشوید زیرا این نکته در این زمینه اصلاً درست نیست. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *