نرخ روز سقف کشسان پذیرایی


نرخ روز سقف کشسان پذیرایی به موضوعاتی مثل متریال به کار رفته، متراژ و طرح آن دارد. البته شرکتی که کالا را تولید می کند نیز یکی از تاثیرگذارترین ها در زمینه ارزش گذاری محصول می باشد. به هر حال، بازار سقف کاذب از این دست پر رونق‌ بوده که همین موضوع سبب متغیر شدن نرخ ها گردیده است. ولی چنانچه به گونه کلی محصولات بهترین شرکت تولید سقف کشسان را سفارش دهید، قادر به خرید با بهای کمتری می باشید.

نرخ روز سقف کشسان پذیرایی

کیفیت انواع سقف کشسان پذیرایی

کیفیت انواع سقف کشسان پذیرایی می دانید کیفیت انواع سقف کشسان پذیرایی به چه موضوعاتی بستگی دارد؟ عموماً آنها را از جنس های پارچه ای متفاوت می سازند. مثلاً در این زمینه می شود به ساتن، لاکرا، گلکسی و غیره اشاره کرد. آنها 90 درصد از پی وی سی، 5 درصد از پلاستی سایزر و همینطور 5 درصد از افزودنی های مجاز ساخته می شوند.

ضخامت شان‌ متغیر بوده که بین 0.18 تا 0.25 میلی متر می باشد. با این حساب، جز اشیائی نازک به شمار می روند. ولی بسیار مقاوم هستند به طوری که اگر سقف بر اثر مسائل گوناگون ریزش کند، انعطاف پذیری آنها مانع ریزش متریال می گردد. ضمن این که به راحتی می توان آنها را جا به جا کرد و در مکان های خاص دیگر نصب نمود.

در برابر گردوغبار، حشرات موذی و همینطور حرارت و رطوبت نیز مقاوم می باشد. عمر طولانی دارد که برخی از آنها تا 50 سال هم دوام می آورند. رنگ شان‌ از بین نمی رود و از همه مهمتر این که‌ قابلیت شستشو را دارند. اما انواع چنین سقف هایی را می شود اینطور نام برد:

  • چاپی
  • اپلای
  • چند سطحی
  • آسمان پرستاره
  • مات
  • برلیانت

تولید کننده سقف کشسان پذیرایی

تولید کننده سقف کشسان پذیرایی برترین‌ شرکت تولید کننده سقف کشسان پذیرایی خدمات خود را در استان های کرج و تهران انجام می دهد. یعنی آنها را نه تنها در دسترس مشتری می گذارد، بلکه برای اجرا و نصب کالا نیز اقدام می کند. البته شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همینطور دستگاه هایی که قابلیت چاپ درجه یک را دارند، این سقف ها را می سازند.

آنها در ابتدا سایزهای کوچکی داشته که سپس با حرارت دادن بر روی پروفیل های متنوع نصب می گردند. هر نوع سقفی را که مشتریان خواسته باشند، به صورت عمده می توانند به کارخانه سفارش داده و آن را سریع هم دریافت کنند.

باید توضیح دهیم، چنین کالاهایی بر اساس استانداردها ساخته شده و هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند. همینطور زیبایی خیره کننده ای داشته و امروزه مشاهده می گردد که در خانه ها، اداره ها، شرکت های تجاری و حتی مغازه ها نیز به کار برده می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *