مرکز فروش سقف کشسان مات در اصفهان


اگر برای فضای کار و‌ یا خانه یتان به دنبال انواع سقف کشسان هستید، معرفی سقف کشسان اصفهان خالی از لطف نیست. برای آشنایی بیشتر مقاله زیر را دنبال کنید.

مرکز فروش سقف کشسان مات در اصفهان

طرح های جدید سقف کشسان سه بعدی

طرح های جدید سقف کشسان سه بعدی

سقف های کشسان در دسته سقف های کاذب قرار می گیرند که طرف داران مخصوص خود را دارند، این سقف ها با طراحی های متنوع خود در دل معمار ها و‌ طراح های کار بلد جا باز کرده اند.

سقف کشسان سه بعدی، یکی از جدید ترین طرح های سقف کشسان محسوب می شود؛ دلیل این نام گذاری چاپ طرح های متفاوت سه بعدی بر روی پارچه های کشسان نسوز است. بنابراین اگر تا به حال فکر می کردید در این نوع سقف ها فرو رفتگی و یا برجستگی ایجاد شده، اشتباه است مگر این که قبل از نصب زیر ساخت را با دستگاه بُعد دار کرد در این صورت سقف سه بعدی واقعا دارای بعد می شود.

سقف های کشسان سه بعدی، قیمت مناسبی هم در مقایسه با دیگر سقف های کاذب دارند و البته از نظر زیبایی نیز گزینه بهتری هستند اما نکته ای که باید بدانید این است که این نوع سقف ها در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، پس می توان از آن ها در حمام و سرویس های بهداشتی نیز استفاده کرد.

طرح های جدیدی که امروزه وارد بازار شده ویژگی قابل ملاحظه ی دیگری دارند؛ مقاومت آن ها بسیار بالاست و‌ عمر بیش از ده سال را می پذیرند و‌ محدودیتی در طرح چاپ هم ندارید، طرح های ارائه شده جدید این سقف ها از لحاظ رنگ دارای طیف وسیعی هستند و‌ با اطمینان می توانید آن ها را انتخاب کنید.

بازار خرید سقف کشسان تک رنگ اصفهان

بازار خرید سقف کشسان تک رنگ اصفهان

در اصفهان بازار خرید سقف کشسان تک رنگ بسیار گرم تر از دیگر شهر هاست، با توجه به این تیتر و این که می دانید اصفهان یکی از زیبا ترین و ‌پر جمعیت ترین شهر های ایران است، سقف های کشسان مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. هم چنین مردم از هنر های مدرن استقبال زیادی می کنند؛ نمایندگی های زیادی در این شهر سازنده انواع سقف کشسان‌ و کاذب هستند که طراحی آسمان ‌مجازی اغلب خانه ها را نیز بر عهده دارند! همان طور که گفته شد قیمت این نوع سقف کاذب مناسب تر از دیگر نوع های آن است، از دیگر کار هایی که در بازار خرید سقف های کشسان صورت می گیرد مشاوره رایگان، نصب با کیفیت، اجرای سریع و طراحی با هزینه مناسب است.

در اصفهان‌ با توجه‌ به علاقه مردم به هنر های مدرن و‌ رنگ های اصیل، انواع نمایندگی ها مشغول به فروش سقف کشسان تک رنگ هستند که  به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید کاتولوگ های آن ها را مشاهده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *