مرکز فروش سقف کشسان استخر الهیه تهران


سقف کشسان استخر سقفی است که طرح جالبی داشته و با استفاده از پارچه این طرح زیبا بر روی سقف ها نمایان می کند که استخرها نیز با استفاده از این سقف های کشسانی زیبایی دو چندانی به خود می گیرند که در ادامه به معرفی نحوه نصب این نوع سقف ها پرداخته خواهد‌ شد. مرکز فروش سقف کشسان استخر الهیه تهران، نمایندگی های معتبر و فروشگاه های قابل اطمینان هستند که این محصول را تهیه و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

مرکز فروش سقف کشسان استخر الهیه تهران

نحوه نصب سقف کشسان استخر

نحوه نصب سقف کشسان استخر نحوه نصب سقف کشسان استخر مطلبی است که در ادامه به ذکر و توضیح آن خواهیم پرداخت. تقریبا تمامی سقف های کاذب به یک شیوه نصب می شوند و نمی توان گفت سقف کشسان استخر نحوه نصب متفاوتی با دیگر سقف ای کاذب دارد بلکه دستورالعمل ها یکسان است و تنها چیزی که شاید متفاوت به نظر برسد انتخاب منظره و طرح روی پارچه های کشسانی می باشد و منظور از کسانی بودن این است که انعطاف داشته و حالتی کشی دارند.

برای نصب ابتدا باید سقف از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک شود و اگر درزی وجود دارد پوشانده و سپس نقشه مورد نظر جهت پیاده کردن طرح‌ روی کاغذ کشیده شده تا روی سقف اجرا شود و سپس با کشیدن طرح‌های سقف با دریل قسمت های مد نظر را سوراخ کرده و با استفاده از نخ های پلاستیکی مخصوص روی سقف طرح دلخواه با اندازه گیری دقیق اجرا می شود و نورپردازی ها نیز همان مرحله انجام می شود و فاصله لامپ های مخصوص با پارچه کسانی به مقدار باید دور باشند تا هنگام روشن نمودن فقط نورشان به چشم‌های و ‌منظره چشم‌ نوازی داشته باشد.

پس از این کار با استفاده از پارچه های کشسانی، سقف را با چسب های مخصوص آکنده کرده تا پارچه به آن بچسبد و بعد از یکسری ریشه کاری ها سقف کاذب آماده شده و می توان از آن استفاده کرد و البته که گفته شد بحث در مورد نحوه نصب به صورت جزئیات کاملا اختصاصی باشد که در این مطلب تا حدودی به نحوه نصب در حد آشنایی کلی پرداخته شد.

قیمت ارزان سقف کشسان استخر

قیمت ارزان سقف کشسان استخر تولید سقف کشسان توسط کارخانه های تولید لوازم ساختمانی و تزئینات و دکوراسیون ساختمانی صورت می گیرد و شرکت ها این‌ نوع سقف ها را در اختیار فروشگاه های سراسر کشور قرار داده تا عرضه و‌ به فروش برسانند. و این نکته نیز قابل بیان است که جدیدترین سقف کشسان توسط کارخانه ها تولید و جهت جذب بیشتر مشتری عرضه می شوند که در رابطه با قیمت سقف کاذب باید گفت با توجه به نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول تعریف نمود اما با قیمت ارزان تر از سایر مراکز، می توان‌ از نمایندگی های معتبر این‌ نوع سقف را خریداری نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *